Luke
Usadili sme sa na mojej posteli. Hodila na mňa spýtavý výraz. Tak fajn. Teraz, alebo sa to dozvie od niekoho zlého. Áno. Mám to takto premyslené, pretože ona by sa to určite dozvedela.
,,No, takže... Ozaj ti nebude vadiť, keď ti to poviem? Vieš, je to skoro polovica môjho životného príbehu," zahral som sa na neistého. Aj tak jej to musím povedať.
,,Je to v poriadku. Už začni," odvetila a usmiala sa na mňa. Panebože ten úsmev, je taký nádherný, počkať čo? Čo robím? Práve sa so mnou baba rozišla a už takto rozmýšľam o inej? Ale toto je Melanie... Pff, ticho!
,,Tak, vezmem to od začiatku. Moja mama zomrela pár dní po tom, ako som sa narodil. Vraj mala nejaké komplikácie pri pôrode a dostala krvácanie do mozgu. Po pár dňoch znova. Ale ten druhýkrát to už neprežila. Viem o nej len to, čo rozprával môj strýko, mamin brat. Takže sa o mňa a môju o rok staršiu sestru staral otec." Otec. Musel som si dať prestávku. Nevedel som, že to rozprávanie na mňa tak zapôsobí a rozruší ma. Mel ma chytila za plece a stisla ho. Okej, pokračujem: ,,No a ten tiež nežije. Zastrelil ho nejaký gang s názvom Bads," odmlčal som sa. Teraz, alebo nikdy, ,,A teraz niečo o mne. Ale najprv sa ťa musím spýtať," odmlčal som sa čakajúc, či odpovie.
,,Pýtaj sa."
,,Však toto, čo ti teraz poviem, neprezdradíš nikomu?"
,,Sľubujem."
,,Ďakujem. Fajn. Naozaj neviem, či to povedať môžem, ale aj tak by si sa to raz dozvedela. A radšej odo mňa, ako od niekoho nesprávneho... Som členom mafie," zastavil som sa. Chcel som vidieť jej reakciu. Ona len na mňa pozerala a nič nerobila. Potom sa akoby spamätala a postavila sa. Neodišla, len si sadla o kúsok ďalej odo mňa. ,,A viem, že s Davidom si najlepšia kamarátka snáď od škôlky. On je tiež mafián a je v gangu, kde aj ja. Asi ma zabije tou najhoršou smrťou, keď sa dozvie, že som ti to povedal, ale musel som. A ešte niečo. Tini, ona je-"
,,Nie, nehovor, že aj ona je mafiánka."
,,Tak ja to nepoviem. Ale budeš vedieť, že je to pravda," ďalšia dramatická prestávka. Musím počkať, kým to predýcha.
,,No dobre, ešte mi povedz, že je z nejakého znepriateleného gangu s názvom Bad blood ako tá pesnička od Taylor Swift. A-" nedokončila. Rozplakala sa. Vedel som, že keby k nej podídem bližšie, tak ona sa oddiali. Ale ja som to dokončiť musel.
,,Nie, z toho gangu nie je. Je z gangu, s ktorým sme práve spriatelení, aby sme dostali gang Bad blood," prehovoril som, keď sa trochu ukľudnila, ,,a odkiaľ si vedela o tom gangu?"
,,O akom gangu? Bad blood? Ja neviem. Nevedela som. Len tá pesnička sa mi páči a počula som okoloidúce auto, v ktorom hrala tá pesnička, keď prechádzalo popod toto obrovské okno. A odkiaľ máš vlastne tento dom? Nebývaš náhodou v paneláku oproti môjmu?" chŕlila na mňa samé otázky. Ale to som predpokladal. Na všetky jej odpoviem. Musím.
,,Áno, gang Bad blood. A tento dom? Tento dom bol darček od šéfa. Mafiáni sú celkom v balíku, takže som si ho mohol dovoliť. A ten byt oproti, tam býva Anastázia. Často som za ňou chodieval. Ale už len, keď som jej povedal o mojom otcovi, tak ukončila náš vzťah. Vidíš a my ani spolu nie sme a nezutekala si sa. Prečo?"
,,Ja, neviem. Neviem ani, prečo sa ťa nebojím. Však si určite zabil nejedného človeka. Ale, vlastne ma to moc netrápi. Dostala ma akurát Tini, lebo na ňu by som fakt nepovedala, že je mafiánka. Veď ešte nedávno som ju učila na pennyboarde jazdiť. A všetko sa zomlelo tak rýchlo. Na zásnubách sa zrazu objavil otec. Môj otec, ktorý pil a drogoval a potom ma bil, lebo som vraj zapríčinila maminu smrť. No ja za to nemôžem, zomrela pri pôrode. Nemôžem! A vidíš? Zase plačem. Som taká slabá. A zrazu ešte gangy a mafiáni. Všetkého je priveľa. A Dave. Môj najlepší kamarát je mafián, zabijak a neviem, čo ostatné!" dokončila svoj dlhý monológ a plakala. Objal som ju. Neodtiahla sa, čo ma potešilo. Dôveru u nej ešte ako-takú mám.
YOU ARE READING
Skateboard nás spojil
RomanceSkateboard nás spojil 2: »Škola nás odcudzila« // Príbeh sa rozvíja zo začiatku ako obyčajná zamilovaná situácia dvoch zamilovaných ľudí, no neskôr zistíte, že to je úplne inak. Melanie spozná nových ľudí, no stretne aj priateľov z detstva. Stretne...