40

1.4K 129 40
                                    

Odtiahla sa a ja som ju ešte vždy sledoval. Jej mäkké a veľké pery sa zvlnili v jemnom úsmeve. Tiež mi myklo kútikmi úst. ,,Si nádherná," šepol som. Nič nepovedala, len mi pozrela do očí a potom pohľad presmerovala za hory, kde pred pár hodinami zapadlo slnko.

Zo zadu sa ozývali Crisove hity všetkých rokov, povieval slabý vetrík a ryby v jazere žblnkotali. Aké romantické, podpichlo ma podvedomie.

,,Nejdeme už k ostatným?" prerušila svojou otázkou tú chvíľu ticha, ktorá medzi nami zavládla.

,,Môžeme," pritakal som a dal jej krátky bozk. Cítil som, ako sa jej pery zvlnili v úsmeve.

,,Á, hrdličky sa vrátili," s úškrnom nás podpichol Kevin. ,,Čo ste tam tak dlho robili?"

,,Hmm, to by si ty asi nemal vedieť..," zahral som.

,,Ale no ták, snáď to nebolo o mne?" predniesol dramaticky.

,,Možno ťa to prekvapí, ale bolo," vrátil som mu to. Samozrejme, klamal som.

,,Kevin, popravde som si toto o tebe nemyslela," moju hru pochopila aj Maddie.

,,Čo?!"

,,Vieš koľko hnusných vecí som sa o tebe dozvedela?"

,,Neviem?"

,,No, ja netuším, či ti to môžem povedať," nevinne sa usmiala.

,,Mňa by to napríklad zaujímalo," prišla k nám aj Stefanie.

,,No tak, ževraj si minule, keď bola Stef v škole, mal u seba párty," povedala, ,,s dievčatami," dokončila. Tiež si vymýšľala. Kevin by toto Stefanie nikdy nespravil, nikdy by ju nepodviedol. Na to ju až moc miluje.

,,Čože spravil?!"

,,Čože som urobil?!" obaja naraz vykríkli.

,,Vodil si si striptérky domov, kým bola Stef v škole. Veď minulý týždeň si mi o tom hovoril..," rozprával som presvedčivo, no nemohol som si nevšimnúť chichotajúcu sa Melanie za Stefaninim chrbtom.

,,To nie je pravda! Nič z toho, čo hovoríš!" bránil sa.

,,Ale no tak, ešte si mi hovoril, že ani Stef taká dobrá v posteli nie je," druhú časť vety som radšej šepol, ale podľa Stefaninho výrazu som usúdil, že to zachytila.

,,Je to pravda?!" zasyčala.

,,Nie!" odvetil hlasnejšie, než plánoval.

,,Ale toto by si Eric nevymyslel!" kričala.

,,Predstav si, že si to vymýšľa!"

,,Iste," zamrmlala, otočila sa nám chrbtom a odkráčala k Melanie. Tá, už kľudná, ju objala a niečo jej pošepkala.

,,Eric!" zakričala.

,,No?" s malou dušičkou som odvetil. Rýchlim krokom sa ku mne presunula, z celej sily do mňa sotila a ja som skončil vo vode.

,,Si totálny kretén!" doplnila.

,,Applaus please! Eric is out!" zakričala Maddie.

,,Wohoo!" pridala sa Mel.

,,Kámo, toto je dosť nepríjemné! Hahaaah!" z plných pľúc sa Luke zasmial.

,,Eric?" zakričala mi Melanie.

,,No!" zasyčal som.

,,Vieš, čo by som nechcela?"

,,Budem hádať, byť vo vode?"

,,Hej! Ako si to vedel?"

Poklopkal som si po spánku, ,,Nato netreba ani schopnosti sestrička," poznamenal a žmurkol.

Melanie

Tvoj brat je vážne sprostý. Je to aj tvoj brat. Ale ja to tebe môžem zazlievať. Ty mne nie. Hej, lebo ty si len blbá Izabella, ktorá sa hrá na moje podvedomie. Ty si fakt totálna krava. Ty ešte väčšia.

,,Melanie!" zrúkli po mne Cris s Ericom.

,,Čo je?!"

,,Kroť tú svoju Izabell!" stále naraz kričali.

,,Akú Izabell?" nechápavo sa opýtal Luke.

,,Jej podvedomie," jéj, už máš aj svojich tlmočníkov.

,,Jej čo?"

,,Otravn-."

,,Hej! Ja viem rozprávať aj sama! Izabell je moje otravné podvedomie, ktoré sa nevie krotiť," vysvetlila som.

,,Aha," prikývol.

,,No, a vy dvaja, starajte sa o svoje prázdne mozgy a nešpatlajte sa v cudzích."

,,Ja som ti cudzí? Som tvoj brat!"

,,Dosť otravný brat, nemyslíš?"

,,Nie," Eric afektovane zahlásil.

,,Inak, dobre sa ti kúpalo takto v noci v tom jazere?" provokatívne som sa spýtala.

,,Výborne, chceš to skúsiť?"

,,Ehm, ani nie," povedala som, no neskoro. Už som letela do ľadovej vody.

,,Fajn ľudia, mám nápad, čo keby ste sa prestali doťahovať a miesto toho si sadli k ohňu?" navrhla Mia.

,,Ja súhlasím," ozval sa Davidson.

,,Dobre. Mel? Osuš sa a príď za nami."

,,Tak dik no... Luke, pomôžeš mi, prosím?"

,,No poď," povedal a vytiahol ma z vody.

,,Vďaka," usmiala som sa naňho.

,,To nestojí za reč. Predsa, máš u mňa nejaké službičky, tak prečo by táto nemohla byť jedna z nich?"

,,Asi máš pravdu."

,,Asi áno," zasmial sa. ,,No poď už."

,,Veď idem."

Odprevadil ma držiac za pás až k stanu. Počkal ma pred ním, kým ja som sa dnu prezliekala. Dala som si tepláky, ktoré som si zbalila a k tomu mikinu. Bola už noc, takže som sa teplejšie obliekla.

,,Som hotová," s týmito slovami som vyšla.

,,Aj by som poznamenal tú otrepanú frázu vyzeráš... ale si oblečená normálne, takže ti asi nič nepoviem."

,,Práve si povedal vyše pätnásť slov," drgla som do neho.

,,Presnejšie sedemnásť," vrátil mi to.

,,Aj... by... som... poznamenal... tú... otrepanú... frázu... Fajn verím ti," zasmiala som sa a prestala som počítať slová v tej vete.

,,To je dobre," tiež sa usmial a dal si ruku cez moje plecia. Toto gesto som ignorovala a spolu sme sa vybrali k ohňu.

Skateboard nás spojilWhere stories live. Discover now