29

1.6K 126 12
                                    

Eric

Včera som tu na streche asi zaspal. Teraz tu sedím (zase) a prezerám sa, či som neschytal od nejakého vtáka hovno. Nenachádzam nič. Následne vstanem a vrátim sa do svojej izby. Dám si dlhú teplú sprchu a potom si prepnem na studenú vodu, aby ma to lepšie prebralo. Potom si umyjem zuby a idem sa obliecť. Hodím na seba šedé tepláky a biele tielko. Vlasy si len prehrabnem a zídem na prvé poschodie.

,,Eric," pozdraví sa mi Daniel. Už som sa zmieril s tým, že sem otec stále niekoho berie a nezáleží mu na tom, že tu bývam aj ja. Alebo Melanie. Našťastie tu mama nakoniec neostala tak dlho, ako plánovala.

,,Daniel," s malou dávkou odporu som ho pozdravil. ,,Už tu aj ty bývaš?"

,,Len na pár dní."

,,Len dovtedy, kým sa sem Mel nevráti a ty ju neodstrániš?"

,,Neviem, o čom rozprávaš."

,,Vtedy pred školou ti sršala z očí túžba po jej smrti."

,,Tak odtiaľ ťa poznám..."

,,Nepoznáš ma," ohradil som sa.

,,Zatiaľ..."

Melanie

,,Mel?"

,,Áno Bryan?"

,,Prišla ti správa na facebook."

,,Idem, počkaj," povedala som a vstala z gauča a vydala sa do kuchyne, kde sa nachádzal Bryan a môj telefón. Zobrala som mobil do ruky a odblokovala ho.

Anonym: Dlho sme si nepísali kráska

Mel: Až deň

Anonym: Máš zlú náladu

Mel: Hej, už dve minúty. Odkedy si napísal

Anonym: To nebola otázka

Mel: Vidíš? Aj tak som odpovedala.

Anonym: :) zmeňme tému

Mel: Nie

Anonym: Prečo?

Mel: Lebo ma rušíš pri sledovaní filmu s mojím priateľom. Takže pápá

Vypla som mobil a položila na stôl.

,,S kým si stále vypisuješ?"

,,S nejakým trapkom," odvetila som.

,,Aha..."

,,A už si vymyslel kam pôjdeme?" opýtala som sa, keď skončil film.

,,Možno," zaškeril sa.

,,Poveeedz!" prosíkala som.

,,Toť prekvapenie," cmukol na mňa a ja som po ňom hodila vankúš.

,,A kedy tam pôjdeme?"

,,Na obed."

,,Aha. No, ale to je už o dve hodiny..."

,,Presne. Cesta tam trvá 90 minút. Takže ja byť tebou, už sa idem chystať."

,,Čo prosím?!"

,,Vám dievčatám trvá bytie pred zrkadlom dlhšie ako nám chlapcom."

,,Idiot," zamrmlala som a vstala. Asi to počul, lebo ma stiahol späť. Prevalil sa na mňa a začal ma štekliť. Bránila som sa ako mi dovolil priestor gauča. ,,Už mám len dvadsať päť minút na prichystanie sa," pripomenula som mu.

Skateboard nás spojilWhere stories live. Discover now