Eric
Okolo pol noci som sa cítil divne. Pozeral som Rýchlo a zbesilo 7, keď zrazu som pocítil v duši, srdci, alebo neviem kde, proste v mojom vnútri stratu. Akoby niečo zo mňa odišlo... Zomrelo.
Melanie
Včera asi o pol noci, keď som si dávala polnočnú kúpeľ, sa mi niečo stalo. Neviem to popísať, bolo to akoby časť mojej duše odumrela. Spomienky na dectvo sa mi rozjasnili a chvíle prežité s Nathom a jeho rodinkou sa mi vyryli do pamäte a ja neviem prečo. Bojím sa, že sa im niečo stalo. Ach, to by som asi neprežila. Po kúpeli som horko-ťažko zaspala.
,,Asi ani neprežiješ," vo dverách stál Eric. Jeho oči boli červené, akoby plakal. Videl, že som dlho neodpovedala, tak prehovoril, ,,Poď so mnou dole," a zaviedol ma dole. Posadil ma na gauč a on sám si ku mne prisadol.
Potom pustil ranné správy.
,,Polovica novostavby vybuchla presne tri minúty po polnoci. Ľudia, ktorí boli na polnočnej prechádzke, alebo sa nachádzali o takom čase v blízkosti stavby, začuli výkriky. Vraj päť minút po výbuchu všetko utíchlo. Počet mŕtvych je daný," povedala redaktorka a na obrazovke sa objavila tabuľka s obeťami. Postupne som ich čítala.
Na konci stálo: Rodina Doylových: Nathan Doyle, Martina Doylová a ich syn Tomas Doyle.
,,Nie, nie, nie... To nemôže byť pravda!" šepkala som a moje líca zachvátili slané slzy.
,,Presne o tej hodine a o tej minúte som pocítil pocit, akoby mi niečo z mojej duše chýbalo."
,,To je to súrodenectvo. Láska. A ostatné rodinné veci. Mne tri minúty po pol noci polovica duše umrela."
,,Čaute decká!" pozdravil nás otec. Asi bol nakúpiť, lebo prišiel s plnými taškami jedla.
Zrazu sa Eric postavil. ,,Hajzel!" zakričal a sotil ho o stenu. ,,Slaboch!" uvalil mu, až sa otec zviezol k zemi. ,,Zradca!" kopol do neho. ,,Toto všetko si! A vieš, čo nie si?! Otec! A vieš prečo?! Lebo otcovia nezabíjajú svoje deti a vnúčatá!" zase doňho kopol. ,,Počúvaj ma! Vypadneš z tohto domu bez ohľadu na to, aká časť tohoto ti patrí! Jasné?!" zodvihol ho a pritlačil k stene. Bill slabo prikývol a zase sa zviezol k zemi, keď ho Eric pustil. Nevenovala som mu ani jeden ľútostný pohľad a išla za Ericom do jeho izby. Potrebovala som sa vyplakať.
Presunuli sme sa do izby a usadili sa na jeho posteľ. Nečakala som dlho, hneď som sa rozplakala. Eric ma objal a myslím, že tiež vyronil nejaké slzy. Určite neplakal tak ako ja, ale plakal. Nathan bol jeho brat. I keď nevlastný, no bol. Mal ho rád. A teraz mu jeho smrť spôsobila bolesť vnútri aspoň z polovice takú, ako spôsobila mne.
Myslím, že teraz sú moje myšlienky dostupné obom mojim bratom. Do riti, veď to je strašné, akoby mi nestačil jeden.
,,Sestrička," odtiahol sa a usmial. ,,Ty si proste neni normálna... Ako môžeš človeka takmer rozosmiať pri takejto situácii?"
,,J-ja neviem," smrkla som. ,,Asi som už taká," pokúsila som sa o úsmev. No vyšla z toho len nejaká grimasa.
,,Radšej sa teraz neusmievaj, lebo ti ten ksicht ostane."
,,Si hnusný..," zahrala som sa na urazenú. A trochu som vlastne aj bola.
,,Ale no ták..."
,,Nie. Dnes sa mi už neprihováraj v takomto zmysle," zahriakla som ho, skrútila sa do klbka a trucovala. Teda vlastne ja som normálne právom plakala. Týmto všetkým som sa snažila len odľahčiť situáciu. Popravde, môj brat, najlepšia kamarátka a zároveň švagriná a môj malý synovec umreli. Vybuchli! A tú bombu tam dal niekto, kto pozná môjho otca. Eh, teda Billa. On si pomenovanie otec už nezaslúži. Vlastne to kľudne mohol byť práve on.
YOU ARE READING
Skateboard nás spojil
RomanceSkateboard nás spojil 2: »Škola nás odcudzila« // Príbeh sa rozvíja zo začiatku ako obyčajná zamilovaná situácia dvoch zamilovaných ľudí, no neskôr zistíte, že to je úplne inak. Melanie spozná nových ľudí, no stretne aj priateľov z detstva. Stretne...