,,Fajn, takže Stef s Kevinom donesú mäso, Davidson s frajerkou berú alko a nealko a my si ešte musíme rozdeliť úlohy," povedala som všetkým pri obede.
,,Starám sa o stany, vy si pripravte spacáky. Zoberieme štyri stany. V každom budú dvaja, takže ráno nás prípadne bude viac," zažartoval Eric.
,,Štyri stany?" nechápala som.
,,Ja s Maddie v prvom, Stef s Kevinom v druhom, Davidson s jeho polovičkou v treťom a ty s Lukom vo štvrtom," povedal akurát, keď Luke vstal od stola a zamieril na záchod.
,,Žartuješ?" šepla som, aby to Luke nepočul. ,,Nebudem spať v jednom stane s mojím bývalým!"
,,Ale budeš. Teda pokiaľ nechceš vymeniť zohriaty stan za spánok pod holým nebom."
,,Ale-"
,,Pšt! Budeš s ním v stane a hotovo!" rozhodol.
,,Fajn," urazene som sa zosunula na stoličke. ,,Počkaj, a kde bude spať Cris?" spýtala som sa, ale odpovede sa mi nedostalo.
,,Takže, čo ste vyriešili?" spýtal sa Luke. Záhadne sa objavil po mojej pravici.
,,Že budete spolu v stane," oznámila mu Maddie.
Zatváril sa prekvapivo, no neskôr len prikývol. ,,Aha," dodal.
,,No dobre," ozvala som sa po chvíli ticha. ,,Čo mám brať ja?"
,,Hmm, zober príbor."
,,Príbor? No ako myslíš."
,,A zober aj nejaké papierové alebo plastové taniere," doplnila ho Maddie.
,,Ok. Idem sa hore osprchovať, potom nachystať veci a môžeme ísť. A zavolám aj Lukasovi a Mii - jeho priateľke."
,,Dobre. Ja sa ozvem Stefanie a Kevinovi." povedal Eric.
,,Fajn," prikývla som a odkráčala po schodoch do mojej izby. Tam som si odložila všetky veci, ktoré by sa mohli pri styku s vodou alebo vodnou parou pokaziť a šla do kúpeľne. Vyzliekla som sa a špinavé veci dala do koša na pranie. Stúpla som do sprchového kúta a pustila na seba horúcu vodu. Pohmkávala som si melódiu piesne, ktorú som si práve vymyslela.
•••••
,,Okej, takže príďte pred náš dom," hovorila som do telefónu Lukovi. Potom som mu nadiktovala adresu a nakoniec zložila.
Začala som sa chystať. Zbalila som si potrebné veci, zubnú kefku (i keď neviem, kde si tam budem umývať zuby), kefu na vlasy, deku a spacák. Dala som si mobil ešte na nabíjačku, foťák a kameru tiež. Skontrolovala som, či sú obe powerbanky plne nabité. Potom som sa rozhodla ísť dole.
,,...máš šancu, kámo," počula som posledný útržok z rozhovoru. Nestihla som ani postrehnúť, kto to povedal. Dofrasa.
,,Volala som Davidsonovi. Zoberú dva sudy piva, kolu, fantu a aj niečo tvrdšie," povedala som, až nimi myklo.
,,Kriste," chytil sa Luke za srdce, ,,vystrašila si ma."
,,To mi je ľúto, nemôžem za to, že ste sa rozprávali o niečom, čo očividne vedieť nemám. Inak by ste sa tak nezľakli."
,,Aká filozofička z teba," doberal si ma.
,,Ty si čítal encyklopédiu, keď vieš použiť také slovo?" vrátila som mu to.
,,Ja som v živote nečítal encyklopédiu a ani sa ju v blízkom čase nechystám čítať."
Ignorujúc bratove slová som hodila tašku s oblečením do chodby.
YOU ARE READING
Skateboard nás spojil
RomanceSkateboard nás spojil 2: »Škola nás odcudzila« // Príbeh sa rozvíja zo začiatku ako obyčajná zamilovaná situácia dvoch zamilovaných ľudí, no neskôr zistíte, že to je úplne inak. Melanie spozná nových ľudí, no stretne aj priateľov z detstva. Stretne...