37

1.4K 116 11
                                    

,,Eric, choď otvoriť," rozkázala mi sestra. Bez zbytočného otáľania som ju poslúchol a zamieril si to k dverám.

,,Áno?" otvoril som dvere a ostal stáť ako obarený. Stálo za nimi asi to najkrajšie dievča na svete. Rýchlo som sa spamätal a reagoval na jej odpoveď.

,,Prišla som za Melanie," riekla krásnym hlasom... Eric! No?! Ty sa práve rozplývaš nad jej hlasom? Preplo ti? Nie. Len som sa asi zamiloval. A čo si pubertiak? Hej, ešte stále vo mne znie puberta. Choď jej do mysle. Nie! Prečo? Nepoznám ju. No a? Ticho už...

,,Aha, jasné," odstúpil som od dverí a uhol jej, aby mohla vojsť. ,,Mel! Prišla ti kamoška!" zakričal som sestre. ,,Ehm, ako sa vlastne voláš?"

,,Maddie. Maddie Dounlingová," predstavila sa a odišla za sestrou. Pomaly, ešte mierne omámený, som sa vybral za tým dievčaťom do obývačky. Keď som si sadol do kresla, tak na mňa Mel zazrela, To tu fakt ideš oxidovať? pomyslela si.

Bez slov som sa zdvihol a zamieril do kuchyne, kde bol aj Cris a už aj Lukas.

,,Vyhodila ťa ségra?" doberal si ma Cris s úškrnom.

,,Hej," zamumlal som.

,,Čo si taký nadurdený?" provokoval.

,,Serieš ma, kámo," zaťal som sánku a otvoril si plechovku koly.

,,Ale tá Maddie je kus, čo?" uškrnul sa. Ignoroval som jeho pokus o vyprovokovanie ma. Ako vedel o mojom záujme o ňu? Bohužiaľ, navštívil pána v bielom hneď po mne.

,,Ó, tak ty si ma už prekukol. Aplaus, prosím!" zaironizoval som a zatlieskal.

,,Taktiež som prekukol aj tvoju túžbu okúsiť jej pery."

,,Oh, shit, Sherlok!" poznamenal som a on sa dramaticky uklonil. ,,Inak, toto je Luke, Melanin bývalý. Luke, toto je Cris náš nevlastný brat."

,,Čože?" vykríkli obaja naraz. Očividne žili celý život od seba.

,,Mne si sa zdal povedomý," zahlásil Cris.

,,Zvláštne, že o tebe nič neviem."

,,Vysvetlím ti to."

,,Čakám."

,,No proste tvoja mama s naším otcom, ktorý s mojou mamou, tá s Ericovym otcom a ten je aj Melanin otec," vysvetlil Cris.

,,Čo?! Ja som s Mel vzdialený súrodenec?!"

,,Až na to, že si vlastne adoptovaný."

,,To vieš odkiaľ?"

,,Od otca. Nemal poriadnu manželku, s ktorou by si spravil decko, tak si ťa adoptoval. Jeho žena, tvoja mama, bola totižto neplodná. Potom prišla Katarína a vznikol som ja."

,,Takže je úplne v poriadku, že som s Melanie bol."

,,Jop."

Melanie

,,Som rada, že si tu," usmiala som sa na Maddie.

,,Možno týmto doučovaním sa z nás stanú kamarátky," tiež sa usmiala.

,,Ja si myslím, že už začíname byť."

,,Ja si zas myslím, že už pomaly sme."

,,Podľa mňa, už sme."

,,Počkaj, až teraz!" po tejto konverzácii sme sa od smiechu váľali po zemi. Chlapci si teda museli pomyslieť. ,,Inak, oni sú tvoji bratia?"

,,Eric je môj nevlastný brat a Cris je jeho nevlastný brat. A Luke je môj bývalý."

Skateboard nás spojilWhere stories live. Discover now