12

3.1K 181 18
                                    

O dva týždne

Momentálne sme v novom domčeku v Miami aj s tými grázlami. Všade nás strážia.

,,Dave? Poď sem na chvíľu."

,,Áno, láska?"

,,Nejdem chodiť okolo horúcej kaše. Som tehotná," žartuje?

,,So mnou?"

,,Nie, s tvojou babkou, ty pako," povedala a ja som sa k nej rozbehol a pobozkal ju.

O 4 mesiace

,,Láska?" volám na Jess.

,,No?"

,,Vieš,... o ulicu ďalej býva Luke, Mel, Tini a Nath."

,,Čo?!" strelila mi facku, až som spadol. To dievča má fakt silu.

,,Vravel si, že si si vybral mňa! Vypadni!" kričala po mne.

O ďalšie 4 mesiace

,,Zatlačte!" kričal po nej doktor. Potom sa miestnosťou ozval detský plač. Keby niečo, áno. Som stále s Jessicou.

,,Láska, je to dievčatko!"

,,Je nádherná. Ako sa volá?" spýtal som sa.

,,Amanda," odpovedala mi s láskou v očiach.

Pred tým

Jessica pridala do Bad blood Nathana a Luka. Lenže oni odišli do iného gangu. Znenávidela ich. Melanie a Tini išli s nimi. Jessica od hnevu strelila Luka do nohy a odvtedy na seba hádžu len vražedné pohľady, ak sa niekde stretnú. Nenávidia sa. Do Bad blood Jess prijala ďalších 100 chlapov. Stále tam je jediná žena, čo sa mne moc nepáči, lebo všetci po nej pokukujú, ale ona sa tak rozhodla a ja to rešpektujem. Sme stále najlepší. Mali sme svadbu. Bolo tam zopár ľudí z gangu (fajn, bolo ich 1340). Teraz máme dcérku Amandu, ale to sme nevedeli, aké nebezpečenstvo jej hrozí. Až doteraz.

Tini

Už nejakú dobu sme pohádaní s Jess a Davom. Presťahovali sme sa z Miami do LA za novým gangom. Ja a Nath máme malý domček pri mori a Melanie s Lukom majú veľkú vilu. My sme si povedali, že nám stačí malý domček a ak by sme chceli vačší, tak postavíme prístavbu. Malý Tom má už 5 mesiacov. Je strašne zlatý a všade chodí po štyroch.

Melanie

,,Luke?" zakričala som naňho.

,,Áno?"

,,Poď sem!"

,,Ok, počkaj," odpovedal a už ku mne mieril, ,,čo sa deje?"

,,Aha," podala som mu môj telefón do ruky. Písal mi otec. Ten, ktorého nenávidím. Celý život ma bil a robil mi zle. Keď si ma Nath zastal, dostal tiež. Naposledy som otca videla na zásnubách môjho brata. Odvtedy nám dal pokoj. Teraz zase otravuje.

,,To je kto?" spýtal sa.

,,To je môj otec."

,,A-ale t-to, o-on je môj šéf."

,,Čože?!" skríkla som a rozplakala som sa. Musela som vypadnúť. Zobrala som longboard a vydala sa do ulíc. Zašla som k jednému skateparku a zadívala sa na rampu. Spomenula som si, že v skateparku som sa prvýkrát pobozkala s Lukom. Skateboard nás spojil, pomyslela som si. Musela som sa usmiať nad tou spomienkou.

,,Čo sa tam usmievaš ako debil?" zakričal jeden z tých chalanov.

,,Teba do toho nič!" odvetila som tak hlasno, aby to počul a žmurkla naňho. Išla som odtiaľ preč. Vozila som sa po cestách, uliciach, až som narazila na úžasne vyjazdenú asfaltovú cestu. Nechodili tam skoro žiadne autá. Jazdila som zo strany na stranu. Užívala som si ten pocit voľnosti. Ale to razom prešlo. Započula som trúbenie auta. Oproti mne sa objavilo auto. Posledné som počula, ako nejaký hlboký mužský hlas kričí moje meno. A potom tma.

Skateboard nás spojilWhere stories live. Discover now