,,Kde ste pre boha boli?!" vystrašene sa spýtala Mia a skočila mi do náruče.
,,Utekali sme pred šialeným Danielom," akože zadychčane som odvetil.
,,Ale veď ty si mal byť v stane, však Eric hovoril, že ti je zle!"
,,No áno, bolo. Potom som sa šiel prejsť, keď zrazu som začul krik. Uvidel som, ako nejaký chaluhový zombie útočí na Melanie. Keď ste sa všetci nahrnuli do stanu, tak si ma všimol a začal ma naháňať. A Eric vyšiel zo svojho stanu v nesprávnom čase. Potom aj jeho začal naháňať, lebo si ho všimol. Neskôr sa odrazu akoby zasekol a skočil do vody. A my sme dobehli sem," vymýšľal som.
,,Ty, kámo! Si fakt dobrý klamár!" ozval sa mi v hlave Cris.
Ja viem, už len stačí niečo ukradnúť (napríklad peniaze), aby si to nik nevšimol a môžem byť aj v parlamente!
,,Ja mrem chlape," poslal mi a začal sa rehotať ako totálny idiot.
Ostatní sa mu len nechápavo prizerali.
,,Nenapadlo by vás rozprávať tak, aby to počuli všetci?" s rukami na hrudi sa spýtala Mad.
,,Čo?" nechápavo na ňu Eric zazrel.
,,Ty, Cris a Luke. Počkať, ako to, že on vás počuje?"
,,Vyrobená telepatia?" odvetil jej.
,,Čože?! On môže byť jej súčasťou a ja nie? Eric! Som tvoja frajerka, mala by som byť!"
,,Nie, láska. Nemusíš. Ja ti hovorím všetko, čo mám na srdci, takže to naozaj nie je potrebné."
8:00 ráno
,,Tutururutuduuu!!!" zaznela kohosi trubka.
,,Čo. To. Do. Pekla. Je?!"
,,Budíček!" kričal Lukas.
,,Spachtoši vstávať, ide sa plávať!!! Páni, to sa rýmovalo..," dopĺňala ho Melanie.
,,Ak nepôjdete do vody vy, voda si nájde cestu do vašich spacákov!"
,,Máte dvadsať sekúnd na to, aby ste sa pozbierali a postavili sa sem do nástupu!" pokračovala. ,,Dvadsať! Devätnásť! Osemnásť!..."
Ona snáď žartuje?! ozvalo sa moje podvedomie.
,,...Pätnásť! Štrnásť! No tak! Ľudia, bude to ľadová voda plus nejaké kapre! Desať! Deväť!..."
Rýchlo som sa postavil, schytil Miu a bežal k nim.
,,...Päť! Štyri! Tri! Dva! Jedna! Ééj chlapcom sa nejak nechce," zasmiala sa. Boli sme tu všetci, okrem Erica a Cristiána.
,,Kde máš frajera Maddie?" spýtal sa jej Luke.
,,Spí," odvetila.
,,Už dlho nebude," uškrnula sa Mel. ,,Davidson!"
,,Áno?"
,,Choď po vedrá a naplň ich vodou!"
,,Rozkaz, Mel!" zo smiechom som sa pobral naplniť vedrá. Maddie otvorila ich stan a skontrolovala Ericov stav. Vyšla zo slovami, že spí. Potom sa spoza rohu vynorila Mia a tiež povedala, že Cris spí.
Cris totižto spal na lehátku pod holým nebom.
,,Mám vedrá," došuchtal som sa k nim s dvoma plnými vedrami.
,,Baby, berte kamery. Ja idem s Maddie zobudiť Erica a ty choď s Kevinom pre Crisa. Nezabudnite tie kamerky zapnúť. Chcem to mať zaznamenané," povedal a s úškrnom (a Maddie) sa vybral za Ericom. Ja som teda šiel ku Crisovi.
YOU ARE READING
Skateboard nás spojil
RomanceSkateboard nás spojil 2: »Škola nás odcudzila« // Príbeh sa rozvíja zo začiatku ako obyčajná zamilovaná situácia dvoch zamilovaných ľudí, no neskôr zistíte, že to je úplne inak. Melanie spozná nových ľudí, no stretne aj priateľov z detstva. Stretne...