o dva roky neskôr (písané v tretej osobe)
Pamätáte si na ten zamilovaný párik, ktorý si prešiel viacerými vecami za pár rokov, než by mal zažiť normálny človek za celý život?
Pamätáte na tie tri čarovné slovíčka, ktoré hovoria o ich láske, priateľstve a vlastne aj udobrovaní?
Skateboard nás spojil, to sú tie slová. Za posledné roky zazneli asi len dvakrát, no tí dvaja si ich obľúbili.
Veľa času Melanie bola bez Luka. Nevedela, kde je, ani čo s ním je. Nevedela s kým je, ani ako sa má. Nevedela o ňom nič. Vedela len to, čo jej povedali. A to nebolo najkrajšie.
Nakoniec sa ich cesty stretli a znova boli spolu. Boli spolu dlho. Luke bol súčasťou jej bytia veľmi dlho. Bol jej priateľ, aj kamarát. Patril do jej partie, patril do jej života.
Jej priatelia - Eric, Maddie, Kevin, Stefanie, Luke Davidson, Mia a Cris, boli jej všetkým, jej rodinou, keďže tú pravú už skoro nemala. Jej otec odišiel. Boh vie, či ešte žije. Jej brat, jej synovec a jej švagriná sú mŕtvi. Zabil ich jej bývalý, ktorý je teraz pravdepodobne vo väzení.
Teraz už má takmer normálny život tínedžerky.
Mimochodom, spomínate si na tú súťaž, čo jej Maddie navrhla? Mel v nej skončila druhá. Predbehol ju nejaký namyslený narcis, ktorého bohatý otecko sponzoroval tú súťaž, takže bolo jasné, že vyhrá.
Tešila sa aj zo svojho druhého miesta.
Asi pol roka po tej súťaži sa Melanie dozvedela radostnú správu - Eric požiadal o ruku Maddie. Svadbu mali o štyri mesiace. Bola priam magická!
Maddie mala šaty ako princezná. Boli dlhé, ťažké a s korzetom. Vlasy mala v bezchybnom drdole a topánky na vysokom opätku. Po pol noci sa prezliekla do slabo fialových šiat nad kolená s rozšírenou sukňou.
Eric si vybral skôr renesančný oblek. Viete, ten čo mávajú pianisti. Ten s dlhou zadnou časťou... Myslím, že aj Mickey Mouse taký mal. No, snáď si viete predstaviť aký. Bol čierny, s motýlikom a bielou košeľou pod sakom.
Svadba bola na Hawaii. Obrad bol na pláži, ktorá bola tak nádherne vyzdobená, že to si ani predstaviť neviete. Oslava bola v hoteli blízko pláže. Zdobenie mali slabo fialovo biele, aby sa to hodilo k šatom, ktoré mala na sebe nevesta po pol noci.
Teraz Melanie študuje na vysokej. Má nových priateľov, lebo z tých starých pri nej ostali len Cris, Stefanie a Kevin. Maddie a Eric išli študovať na Aljašku a Davidson s Miou išli do Európy. Možno sa pýtate, že kde je Luke... No, ten išiel do Južnej Ameriky, tiež kvôli vysokej. Cez víkendy chodí za Melanie, pokiaľ môže. Každý večer si volajú a píšu si takmer stále.
Až jedného dňa, keď Luke šiel pozrieť Mel, mu meškalo lietadlo. Ona ho vždy čakala na letisku, no teraz to po hodine vzdala a odišla. Asi nepočula hlásenie meškania...
Myslela si, že jeho lietadlo havarovalo, lebo nešťastnou zhodou okolností v tom čase akési lietadlo spadlo. Videla to v novinách a celé týždne bola smutná. Na telefonáty od neho neodpovedala, správy ignorovala, lebo si myslela, že si z nej niekto strieľa.
Luke bol z toho nešťastný, no po čase si zvykol, že ho ignoruje a neskôr na ňu zabudol.
Obaja začali nový život. Zmenili výzor, majú nových priateľov a nové záujmy.
Melanie začala hrať na gitaru, Luke na piano.
Teraz sú takmer odlišní.
Už sa na seba takmer nepamätajú.
Raz, keď šiel Luke do New Orleans na jeden festival, stretol dievča, ktoré mu v tvári strašne niekoho pripomínalo. Tá tvár, tie pery, tie oči boli tak známe, no jej farebné vlasy mu zatmievali spomienky a absolútne nevedel, kto to je.
Potom si spomenul.
,,Sakra, to bola Melanie," povedal sebe samému.
Koniec prvej knihy.
YOU ARE READING
Skateboard nás spojil
RomanceSkateboard nás spojil 2: »Škola nás odcudzila« // Príbeh sa rozvíja zo začiatku ako obyčajná zamilovaná situácia dvoch zamilovaných ľudí, no neskôr zistíte, že to je úplne inak. Melanie spozná nových ľudí, no stretne aj priateľov z detstva. Stretne...