33

1.8K 133 14
                                    

,,Tí chlapci budú v poriadku, no dvoch z nich si tu budeme musieť nechať dlhšie," prehovoril doktor.

,,Aha. A kedy púšťate Jakea a Damiana?" spýtala som sa ho.

,,Dnes popoludní. Ale, vraj nemajú moc peknú minulosť, takže pre nich príde polícia a pôjdu do vyšetrovačky."

,,Dobre."

,,Vedeli ste o tom?"

,,Nie dlho," prikývla som.

,,Slečna, ak viete ešte o niekom takom, neváhajte a povedzte nám to," naklonil sa ku mne a zašepkal mi do ucha.

,,Dobre," povedala som dívajúc sa na topánky. Stále mám obuté biele lodičky, ktoré som mala v bare. Potom sa doktor stratil za jednými z tých dverí.

,,Myslím, že ten skejtpark budeme musieť odložiť," oznámil mi s miernym úškrnom Eric. Ako sa môže uškŕňať?

,,No to hej. Inak, kam zmizol Luke?"

,,Pokračoval v zábave a pití."

,,Čože?!"

,,Už to tak bude."

,,Idem za ním."

,,A necháš tu Kevina?"

,,Ešte k nemu nebudem môcť ísť. To stíham," zahlásila som a odišla.

•••••

,,Ty hajzel!" skríkla som a dala Lukovi silnú facku. Kvôli alkoholu, ktorý prúdil v jeho krvi, sa zapotácal a spadol.

,,To bolo začo?!"

,,Táto facka bola za Kevina. Táto," strelila som mu ďalšiu, ,,je za môjho psíka, s ktorým si neviem čo spravil a táto je za všetky klamstvá, ktoré si mi kedy povedal," strelila som mu tretiu, snáď poslednú facku. Bol opretý o stenu a držal si červené líca.

,,Akého psa?" nechápavo sa spýtal.

,,No predsa môjho malého zlatého retrievera, ktorého si mi dal na sedemnástiny!"

,,Jáj toho! Ten je už dávno zakopaný pod mojím barákom," arogantne sa zasmial.

,,Čo si to povedal?!"

,,Že som ho sám zabil," stále sa smial ako debil. Zase som mu strelila zaucho. Hovado!

,,Lukas, poď prosím ťa von," už kľudnejšie som prehovorila.

,,A čo by si chcela?" uchechtol sa. ,,Nebodaj si to vonka so mnou rozdať?"

,,Nie, to ani náhodou. Len si s tebou chcem niečo vyriešiť..," povedala som mu. Pomaly vstal a videla som, ako žmurkol na blondínu vedľa neho. Och môj bože! Ako si s ním vtedy mohla byť?! Neviem Izi. Tiež sa tomu čudujem.

,,Fajn, čo chceš?" sykol na mňa.

,,Poviem ti to takto; to, že si strelil Kevina bolo úbohé, že si mi zabil psa tiež a keby som ti toto všetko odpustila, bola by som ja úbohá. A o to nestojím. Dnes je posledný raz, čo som dovolila aby sme sa stretli. Jasné?!"

,,Nemôžeš mi zabrániť v stretnutí sa s tebou..."

,,Ale môžem," odvrkla som. ,,Drž sa, Lukas Hood," dokončila som a odišla.

,,Ver mi! Ešte sa uvidíme!" jeho slová som ignorovala a so zdvihnutou hlavou som odkráčala pred bar. Zavolala som si taxík a odviezla sa do nemocnice.

Idem dlhou chodbou nemocnice. Hľadám môjho brata, no nikde ho nevidím. Podídem na recepciu.

,,Dobrý, neviete, kde leží Kevin Stright a Bryan Brite?"

Skateboard nás spojilWhere stories live. Discover now