Eric
Rozhodol som sa stretnúť s mamou. Šiel som aj s Cristiánom. Prebehlo to v pohode. Ukázalo sa, že mama sa vracia späť do Európy. Vraj chce, citujem: Vychovať svoje dieťa v malom štáte tak, aby o ňom vedelo čo najmenej ľudí. Volala nás, nech ideme s ňou, ale odmietli sme.
,,Fajn, tak teda, držte sa," s týmito slovami odišla.
Spýtavo sme na seba pozreli, potom pokrčili plecami a vrátili sa domov. Tam na nás mali čakať Melanie, Kevin a Stef. No Mel tam nebola.
,,Kde je moja sestra?" spýtavo som pozrel na Stefanie, potom na Kevina.
,,Povedala, že ide za vami," odvetila Stef.
,,Tak očividne za nami nešla," ozval sa Cris. Argh! Niekedy ma fakt sere.
Melanie
,,A čo ak ma budú hľadať?!" už s nervami na konci som zakričala do automobilu.
,,Nenájdu ťa. Toto auto nie je tvoje a oni, pochopiteľne, nevedia v akom aute sedíš. My to vieme," pokojným hlasom prehovoril muž.
Asi by vás zaujímalo, čo sa tu deje... Sedela som s Kevinom a Stef pred telkou, keď v tom mi pípla sms od neznámeho čísla, že uniesli Luka. Ignorovala som to, lebo som sa v duchu presviedčala, že mi je ukradnutý. Po pár minútach mi zavolali z toho istého čísla. Ospravedlnila som sa priateľom a odišla na terasu.
,,Čo chcete?!" spýtala som sa.
,,Službičku," odpovedal mi hrubý hlas na druhej strane.
,,Tak si zavolajte kuriéra. Ja nemám čas."
,,Nenašli sme tak rozkošného kuriéra, ako ste vy."
,,Och, tak to máte blbé, dovi," už-už som chcela zložiť, no ešte sa ten hlas ozval; vraj majú Lukasa a zabijú ho, pokiaľ im nespravím tú službu. Moje podvedomie ma prehovorilo, a tak som na to kývla. Dal mi inštrukcie, kde a kedy sa máme stretnúť. Taktiež mi povedal, čo to má byť za služba. Mám zabiť nejakého Lukasa Davidsona. Absolútne neviem, kto to je, ale buď bude mŕtvy Luke, ktorého nepoznám, alebo Luke, ktorého milujem.
Ááá priznala si si to! To sa ti len zdalo Izi. Čo ak milujem Davidsona? Bežne ľudia milujú ľudí, ktorých nepoznajú. Ja som originálna.
Teraz sedím v ukradnutom aute s falošnými dokladmi a GPS nastavenou na Davidsonovu ulicu. Býva niekde ďalej od mesta, takže svedkovia by nemali byť problém.
Och panebože, ja rozmýšľam ako mafián. Len to nie.
,,Hej! Si tam?!"
,,Hej."
,,Ako ďaleko si od domu?"
,,Och, myslíš od tej ulice? Kilometer."
,,Tak zrýchli."
,,Nemám pri sebe dostatok prachov na zaplatenie pokuty za prekročenie rýchlosti."
,,Žartuješ?!"
,,Nie."
,,Pohni si, inak Lukas zomrie ihneď!"
,,A nie je ti jedno, ktorého Luka zabiješ?"
,,Mne hej, ale tebe nie. A keď bude mŕtvy Davidson, bude to pre mňa plus."
,,Prečo?"
,,To už nie je tvoja vec."
,,Aha, takže nejaké nevyriešené spory? Poznám..."
,,Niečo také. Si už tam?"
,,Som na začiatku ulice. Jeho dom je na konci."
YOU ARE READING
Skateboard nás spojil
RomanceSkateboard nás spojil 2: »Škola nás odcudzila« // Príbeh sa rozvíja zo začiatku ako obyčajná zamilovaná situácia dvoch zamilovaných ľudí, no neskôr zistíte, že to je úplne inak. Melanie spozná nových ľudí, no stretne aj priateľov z detstva. Stretne...