(2) O Kız

1K 136 95
                                    

Bu kadar rutin biriyken bir haftadır olanlar beni biraz korkutsada nedense bu yola gitmememi, hatta ülke değilikliğini istememi bile sağlamıştı. 

Hava alanında bizi babamın daha önceden ayarladığı araç bekliyodu. Eşyalarımızın kısmen hepsi orada kalmıştı. Kıyafetlerimin de yarısını orada bıraktım. Annem tatillerde gidip orada kalabileceğimi ve arkadaşlarımla görüşebileceğimi söyledi.

Yeni evimiz hatta yeni hayatımıza doğru yol alırken başımı kenara yaslayıp gözlerimi kapatıp hayal kurmaya başladım. Bu en sık ve severek yaptığım şeylerden biriydi.

Aslında ev pek önemli değildi eski evimize benzediğini sölemişti babam. Odanın tasarımını ben yapacaktım eski odamdan farklı olsun istiyodum. Ama aslında değişikse aynıda kalabilirdi. Malum bu aralar değişikliklere açığım. Bide dolabımı yenileyecektim o yüzden de alışverişe çıkmam lazımdı ama daha buraya alışma sürecini tamamlamak benim için daha önemliydi.

En önemlisi yeni okul var. Puff aslında o konuda biraz korkuyodum çünkü yeni okulumda ne kadar dil bilsem ve de türk asıllı bir okulda okusamda zorlanma payımı hep düşünüyodum. Arkadaş çevremde önemliydi. Yeni arkadaşlara alışmak zor olabilirdi.

Ben düşünceler ve hayaller içinde boğuşurken bi ses uyumak ve hayal kurmak arasından beni çekip aldı.

"Hadi Hira geldik."

Gözlerimi yavaşca açıp çantamı elime almamla ağır ağır arabadan indim. Hafif bir sersemlik vardı üzerimde. Kafamı yavaş yavaş yukarı kaldırdım ve yeni hayatımın ilk başlangıcı yeni evimize baktım. Babamın dediği gibi eski evimize benziyodu zaten benim için ev pek önemli değildi. İyi veya kötü sosyal hayatım kadar önemsemiyordum.

Bir süre dışına baktıktan sonra eve girdim. Ne tepki verebileceğim hakkında veya nasıl davranabileceğim hakkında pek fikrim yoktu. Yani ülke değiştiren biri yeni evine ve yeni hayatına doğru ilerlerken ne yapardı ki. Şu an evet şaşkındım. Hatta çok şaşkındım.

Babam evi inceleyebileceğimizi söyledi sonrada şehri gezermişiz. Yaklaşık bir hafta sonrada okulum başlayacak zaten. Ben de evi biraz gezdim babam zorluk çekmemem için eski evimize benzer bir şekilde dizayn ettirmişti. Havuzu eski evimize göre daha büyüktü o kadar. Eşyaların bile bir kısmı benziyordu.

Bende odama gittim. Normalde oda ben kendim tasarlayana kadar eski halinde kalacaktı. Ama odam güzeldi. Büyük, soft renkler, az eşya, çok kapsamlı bi oda işte daha ne olabilir ki. Hem eski odamdan da daha iyiydi. Ortada yatağım vardı bir duvar ile ayrılmış, ayrılan tarafta çalışma masam ve ders eşyalarım odadan cam kapıyla girilen bir de soyunma odası. Giyinmeyi benim kadar seven biri için kocaman bir soyunma odası harika bir duygu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Din Dan Don!! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin