Kelimelerin vücudumdaki etkisiyle arkama döndüm. İsmini ağızından duyduğum kişinin gözleriyle birleştirdim gözlerimi. Bu aralar fazlasıyla beni içine alan gözlerden biriydi. Fazlasıyla etkileyen. Fazlasıyla değişik hissettiren. Demir'in gözleri.
Sanki bir yapbozun iki parçası gibiydi gözlerimiz. Tam denk geliyordu birbirlerine. Tam birleşiyordu.
Kalbim beynimi de esir almış ve düşünmemi engellemişken. Demir'in bana doğru geldiğini hissederek tekrardan düşünmeye başladım.
Ben de ona doğru adımlar attım. Aramızdaki mesafe en ideal duruma gelince ikimizde durduk. Heyecanlı kalbime hükmederek konuşmaya çalışacaktım ki Demir benden daha hızlı çıktı.
"Hira, nasılsın?"
"İyiyim, sen?"
"Bende iyiyim. Seni görünce şaşırdım birden."
"Aynen. Demek sende bu kulüptesin."
"Evet. Sen yeni mi yazıldın, yoksa hep geliyorsun da ben mi görmedim."
"Yeni. Bu ilk gelişim. Güzel bir yere benziyor."
"Güzel. Ben yıllardır buraya gidiyorum ve çok memnunum."
"Sevindim o zaman."
"Ben seni tutmayayım. Bekletim burada."
"Yok. Önemli değil."
"Çıkışta bi yerlere gidelim mi? Cafe falan."
"Olabilir. Ben 3-4 saate çıkarım. Üzerimi de burada değiştiririm."
"Tamam ben de o civarda bir sürede çıkarım zaten. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Demir'le konuşmamız bittikten sonra tenis kortuna gittim. Sırada bekleyen kişilerden birinin yanına gittim.
"Selam, ben Hira."
"Selam, bende Çağan."
"Oynayalım mı?"
"Olur. Bende kendine güçlü bir rakip arıyordum."
Gülümsedim. Raketlerden birini aldıktan sonra başladık. Zorlu bir rakipti. Oyun hızlı ilerledi. Hep baş başa gitmesine rağmen sonlara doğru ataklarla ben kazandım.
Gülümseyerek Çağan'nın yanına gittim.
"Zorlu bir rakiptin."dedim
"Emin ol sende. Bu kadar iyi çıkacağını düşünmemiştim."
Güldüm.
"Başka hangi sporla uğraşıyordun?"dedim
"Yüzme. Aslında yüzme de tenisten daha iyiyim. Bir de golfe başlamak istiyorum."
"Ben de golf oynuyorum. Profosyenel olarak. Buradan sonra golf yerine gideceğim. İstersen sana yardımcı olabilirim."
"Gerçekten mi? Çok iyi olur. O 'sopayı yanlış tutuyorsun' diyen kadını hiç sevmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Din Dan Don!! (Tamamlandı)
Подростковая литератураKendini rutin biri sanarken gizemlerin merkezinde bulmak! Her şeyi aniden ve açıklamasız değişen Hira'nın hayat hikayesi. Yeni bir ülke yeni bir hayat yeni bir liseye başlamasıyla hayatı değişen Hira hayatının aslında çok farklı olduğuyla ilgili şe...