(33) Mesaj

201 37 18
                                    

Çook severek yazdığım bir bölüm oldu. Sonu çok heyecanlı. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. ❤️❤️❤️

••••••

"Demir'le sevgili misiniz?"

Yutkunarak kendime yaratmaya çalıştım. Sorudan çok neden sorulduğu merak konumdu.

"Hayır."dedim neden sorduğunu anlamadığımı anlatmaya çalışarak.

"Bak Hira beni sakın yanlış anlama. Kesinlikle başka bir amacım yok. Demir beni pek sevmez. Hatta düşmanı gibi görür. Ben ona yakın davranmak istesemde onun kalın duvarları var."dedi Çağan. Sesi ve gözleri çok anlamlıydı.

"Tamam anlıyorum Demir seni sevmiyor ama bunla sorduğun sorunun ne alakası var anlayamadım."dedim anlamsızlığımın devamını sürdürerek.

"Hira ben Demir'in sorun çıkarabilceğini düşündüm yani benimde arkadaşsın diye. Eğer öyleyse söyle. Ben sorun yaratmayı istemem."dedi. Sesi çok masum ve gözleri çok anlamlıydı. Mavisinin içinde boğuldum resmen.

"Çağan sen benim iyi bir arkadaşımsın ve Demir'de öyle. Benim arkadaşlarıma benden başka kimse karışamaz."dedim. Onun gözlerinin mavisi benim yeşilimle birleşiyor gibiydi.

Aniden sımsıkı sarıldı. Kollarının belimdeki sıcaklığını hissediyordum. Başı ise boynumdaydı. Karşılık vermemiştim ama itmemiştim de. Kulağıma fısıldadı. "Ben çok sevindim." kelimeleri, gözleri, sıcaklığı ilk defa bu kadar masumiyet içeriyordu.

Belimi yavaş yavaş bıraktı. Gözlerimin içine bakmaya devam etti. "Ben gideyim hem Kemal amcada merak eder."dedim. Tamam dedikten sonra görüşürüz dedim. Arabanın olduğu tarafa doğru yürüdüm. Arabayla okulun arasında Selen bekliyordu. Çok şaşırtıcı acaba şimdi ne yapacaktı.

Ben arabaya doğru ilerlerken oda bana doğru ilerledi. Hedefim onu aldırmadan arabaya binmekti ama o hızlı davrandı. Hemen yanıma geldi. Onu aldırmadan arabaya ilerlemeye çalışsamda bileğimden hafifçe tutup konuşmaya başladı.

"Vay vay minik prenses sevgili yapmış. Tatlım Demir'in peşini bırakman iyi oldu."dedi o iğrenç sesiyle.

"Ne diyorsun sen ya. Selen gerçekten seninle uğraşacak havam yok."dedim başımdan atmaya çalışarak.

"Aaa sevgilin değil miydi yoksa. Ama şimdi Demir yanlış anlamış olacak yazıkk. Sarılırken çok da sevgili gibi duruyordunuz."dedi. Ne yani Demir bizim sarıldığımızı görmüş olamazdı çünkü konuşmaya başlayana kadar baya yürümüştük. Ama bunu hem Selen hem de dediğine göre Demir görmüştü. Ne oluyordu ya.

"Ne diyiceksen açık açık söyle dolandırma."dedim anlamaya çalışarak.

"Demir çıkışta sizi görünce merak etti ne olduğunuzu bende malesef yanlış bildiğim için sevgili olduğunuzu söyledim."dedi ama kelimelerini devam ettiremeden kestim. "Sen ne yaptın."dedim sesimdeki yüksekliği arttırarak.

"Tatlım ama biliyormusum Demir buna inanmadı. Ben de bir kaç adım izlemenin kötü olmayacağını düşündüm. Ama siz sarılınca yazık nedense sinirlendi gitti birden."dedi aynı dalga havasına.

"Selen sen ne kadar iğrençsin. Neden böyle şeyler yapıyorsun. Demir seni sevmiyor diye hırsını benden çıkarma. Bıktım senden ve iğrenç hilelerinden."dedim ve arabaya bindim. Selen yine iğrençliğini konuşturmuştu.

~~~~Selen'den~~~~

Demir'e çok aşıktım ama o bunu fark ettirmeyecek kadar salaktı. Hira'yla yakın olmaları canımı sıkıyordu ama her şey son bulacaktı. İlk işim Demir'i Hira'dan soğutmaktı. Çağan bu konuda bana yardımcı olmuştu. Çünkü oda Hira ve Demir'in yakınlığından memnun değildi. Nedeni beni ilgilendirmezdi ama işime yaradığı kesindi. İkimizin planıda işe yaramıştı.

Din Dan Don!! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin