(58) Dilek Balonu

146 8 84
                                    

Minnoşlarım yeni bölüm ❤️ Bölüm daha erken gelecekti ama bi aksilik oldu ve yazdığım bölümüm yarısı kaydedilmemiş o yüzden en baştan yazdım 😞 Her neyse siz bölüme geçinnnn 😘 Son 2 Sizleri çok seviyorum 💕

                        👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Gözüm kafenin kapısına doğru döndü. Birden Selen'le göz göze geldim ve gözlerim irice açıldı. Şaşırmamın sebebi Selen değildi. Selen ve el ele olduğu Çağan'dı.

"Oha." Diye bir ses çıktı ağzımdan. Herkes benim sesimle birlikte baktığım yöne baktı ve birden herkesin ağzından benim gibi oha ses çıktı.

Selen ile Çağan el ele bizim masaya doğru yürüdüler. Masanın önüne gelince Selen durdu ve dudaklarını araladı. "selam arkadaşlar sizi sevgilimle tanıştırayım. Aranızda tanıyanlar var ama olsun. Bu Çağan. Sevgilim."

Çağan bana döndü. "Aslında masadaki herkesle tanışıyoruz aşkım."sesi ondan sonra bana döndü ve göz kırptı.

Çağan Selen'i gerçekten çok seviyordu. Bana seni anlatırken sesinde aşk tınısı vardı. O zamanlar Selen'i sevmesem bile Selen'in biri tarafından böyle sevilmesini güzel gelmişti şimdi ise onun adına çok seviniyordum. Selen benim kardeşimdi ve ben onun için hep en iyisini istiyordum. Onu gerçekten seven biriyle birlikte olması da onun için iyiydi.

"Çok sevindim adınıza. Çok mutlu ol kardeşim."dedim Selen'de yanıma geldi ve bana sarıldı sonra da masaya oturdular herkes ilişkilerini tebrik etti.

Masada sohbet dönerken aklıma Selen'in bir kaç gündür olan kaçmak tavırları geldi. "Demek sen o yüzden işim var işim var diyip beni geçiştiriyordun. "Ya demek sen o yüzden kaç gündür işim var diyip kaçıyorsun benden."dedim "Ben sana söyleyecektim ama işte bir kaç gün geçsin istedim."dedi kıvırarak. "Tabi tabi."dedim ve güldüm. O sırada Demir elini elime değdirdi bende başımı ona çevirdim. "Çağan'dan ne kadar hiç ama hiç haz etmesemde Selen'in birini bulması iyi olmuş."dedi Demir Çağan'a katil bakışlar atarken. "Bencede sevgilim."dedim orataya yumuşatmaya çalışarak.

"Çağan sende mi bu okuldasın?"diye sordum. "Evet fotoğrafçılık okuyorum."dedi

Selen ve Çağan gerçekten çok güzellerde. Umarım Selen de benim gibi gerçek aşkı bulmuştur. Umarım kardeşim çok mutlu olur.

***
Akşam yemeğinden sonra odama çıktım. Üzerime pijamalarımı giydikten sonra Selen'in odasına koştum. "Hemen anlatmakta başla bakalım. Dinliyorum."dedim Selen'in yanına uzanırken.

"Ayy bende sana anlatmak için sabırsızlanıyorum."dedi ve devam etti. "Çağan beni o hatırlamak bile istemedim günlerden beri seviyormuş zaten. Geçen sene böyle yakın arkadaş olduk biz işte birkaç gün önce de açıldı bana ben de ondan hoşlanıyordum kabul ettim. Öyle yani."

"Umarım çok mutlu olursun kardeşim benim."dedim ve Şeşen aniden bana sarıldı. "Hira inşallah bende senim gibi gerçek aşkı bulmuşumdur. İlk defa böyle bir şey hissediyorum. Kalbim kıpır kıpır oluyor. O yazdığımda, aradığında çok heyecanlanıyorum."dedi

Bende kollarımı sımsıkı sardım ona. "İşte bu aşk."dedim.

****
Sabah gözlerimi açtığımda kendimi fazlasıyla uykusuz hissediyordum. Dün Selen'le konuştuktan sonra odama geçip akşam geç saate kadar çizim yapmıştım. Sabah erkenden de dersim vardı. Neden hep sabah dersleri Meltem hocaya ki?

Din Dan Don!! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin