Eli hala kolumdayken. Döndüm. Demir'di. Biraz düşünüp başladım konuşmaya.
"İyiyim."
Elini kolumdan çekip o da başladı.
"Ben merak ettim. Dün iyi görünmüyordun da."
"Teşekkür ederim."
Arka mı dönüp arabaya doğru yürüdüm ve bindim.
En azından konuşmuştu. Tersleyemezdim ya ama Selen gibi hemen affedip yapışamazdım da. Bu kadar yeterliydi ve iyiydi. Değil mi?Eski hayatımı unutturmuştu bana yeni hayatım. Fazlasıyla....
Eve geldim evde kimse yoktu. Sibel abla yemek hazırlamıştı ondan yedim. Acaba Sibel ablaya anlatsa mıydım ? Ama o da annemlere bu durumu söyleyebilirdi.
İçimi dökmek için sürekli birini arıyordum ama çabam sadece arama seviyesinde kalıyordu. Sadece her şeyi kendi içimde yaşamak ise boğuyordu beni.
Bir kaç gün böyle geçti. Anlamsız ve tutarsız. Saçma ama imalı. Sabah yine okul, yine Demir 'in suskun tavırları.
Öğlen arasında Derin'le konuştuk. Derin hemen kafamı dağıtmamı sağlayan bir konu buldu.
"Bu haftasonu okulun partisi var. Gidiyoruz değil mi?"
"Bilmem ki ya ben bu aralar pek havamda değilim. Gelmem heralde."
"Nasıl ya tabiki geliyosun. Parti muhteşem olacak."
"Ya Derin lütfen zorlama. Gelmek istemiyorum. Kafam zaten dolu bi de parti falan çekemem hiç."
"Peki o zaman. Bende bugün alışverişe çıkarız diye düşünmüştüm. Hem kıyafetimi seçmeme de yardım ederdin ama her neyse."
"Eğer istiyosan yine çıkarız bugün hem senin kıyafetini seçeriz hem de ben de günlük bir şeyler alırım."
"Olurr. Muhteşem olur."
"Okul çıkışı direk gideriz o zaman hem zaman da kaybetmemiş oluruz."
"Tamam canım."
Belki alışveriş kafamı dağıtmamı sağlardı. Çünkü alışveriş yapmayı çok severdim. Biraz dağılmak iyi olacaktı.
Okulda herkes partiyi konuşuyordu. Normalde ben de çok severdim böyle partileri ama havamda değildim. Aklımda bu kadar kargaşa varken bi de parti düşünecek zamanım yoktu hiç.
Çıkışta Derin'le taksiye bindik. Ardından AVM ve alışverişşşş.
Ard ardına mağazalarla alışveriş başladı. Derin bir sürü elbise denedi. En son siyah yanları dantel detaylı bir elbise de karar verdik. Altına krem rengi stiletto ve çanta olarak da siyah bir çanta seçtik. Derin parti kombinini tamamladı. Ben de bir kaç sort, etek, t-shirt falan aldım.
En son ben de bir elbise denedim. Bebe mavisi etek tarafı kabarık bir elbise. Derin elbiseyi görünce başladı.
"Hiraa muhteşem oldun. Elbise çok yakıştı. Ben böyle muhteşem bir şey görmedim."
"Teşekkür ederim canım."
"Partiye gelseydin bunu giyerdin. Muhteşem olurdun."
Gülümsedim. Kasaya doğru ilerlerken geri dönüp o elbiseyide aldım. Alacaklarımın içine koydum. Derin'e dönüp
"Bu kadar yakıştıysa başka bi zaman giyerim."
O da bende gülümsedik. Alışveriş yapmak rahatlatmıştı gerçekten. Kafam dağılmıştı. Biraz da olsa düşünmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Din Dan Don!! (Tamamlandı)
Teen FictionKendini rutin biri sanarken gizemlerin merkezinde bulmak! Her şeyi aniden ve açıklamasız değişen Hira'nın hayat hikayesi. Yeni bir ülke yeni bir hayat yeni bir liseye başlamasıyla hayatı değişen Hira hayatının aslında çok farklı olduğuyla ilgili şe...