Yeni Bölüm!! Umarım beğenirsiniz. Bölüm arası yorum yapmayı unutmayın. Bu bölümde de başka konular işledim.
(2167 kelime) (7,87K)👇👇👇 İYİ OKUMALAR 👇👇👇
"Sen o'sun."
Gözlerimi gözlerinden alamadım bu oydu. Restauranttaki kadın. Kırmızı elbiseli. Ailemin görünce tedirgin olduğu kadın. Bu oydu. Emindim.
Sarı kısa saçları vardı. Gözleri renkliydi. Boyu baya uzundu ve zayıftı. 30-35 yaşlarındaydı. Gözlerindeki şeytansı bakış aynı o günkü gibiydi. Ve günkü gibi şık giyinmişti.
Her şey çok üste biniyordu. Ben kafamdaki sorulara cevap bulamazken yenileri ekleniyordu."Niye kaçırdın beni?"dedim sesim titrerken.
İlk önce ince bir gülümseme yayıldı yüzünde sonra konuşmaya başladı. "Can'ın ailem sana anlatmadı mı? Ne yazık."dedi gözleriyle acıyarak bakarken. Gözlerindeki şeytanı bakış beni süzerken sorduğum soruya beynimde bir de ben cevap vermeye çalışıyordum.
"Derdin ne ailemle?"dedim gözlerindeki kini bana akıtırken. Hala geçmiyordu içimdeki korku çünkü hala soru işaretinden sonrası boştu.
Az önceki ince gülümseme daha da arttı. "Bunu ailene sor. Sen o'sun dediğine göre tanıyorsun beni."dedi. Ses tonunda söze dökemediğim bir şey vardı.
"Evet biz yemek yerken sende gelmiştin oraya. Babam eski bir çalışana benzettiğini söyledi."dedim. Babamın her şeyi tam olarak anlatmadığı aşikârdı. Ama ben onun dediğini yine de doğru gibi anlatmaktan çekinmiyordum.
Bu sefer ki gülümseme değil kahkahaydı. "Eski bir çalışan iyiymiş. Babandan daha yaratıcı yalanlar beklerdim Hiracım."dedi üstündeki siyah ceketini düzeltirken.
"Adımı nereden biliyorsun?Babamı nereden tanıyorsun? Kimsin sen?"dedim sesimdeki aynı korku ya da şaşkınlık vardı. Bilmiyorum.
"Kimim ben?"dedi gözlerini açarak. Ardından devam etti. "Babana sor. Böyle bir sırrı benim açığa çıkarmam hiç güzel olmaz değil mi?"dedi dudağını büzerek. Neydi ortaki sır?Kimdi bu kadın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Din Dan Don!! (Tamamlandı)
Teen FictionKendini rutin biri sanarken gizemlerin merkezinde bulmak! Her şeyi aniden ve açıklamasız değişen Hira'nın hayat hikayesi. Yeni bir ülke yeni bir hayat yeni bir liseye başlamasıyla hayatı değişen Hira hayatının aslında çok farklı olduğuyla ilgili şe...