Ulan ben daha napabilirim beni sevmen için be . Lan ölüyorum ölüyorum. Sev be beni. Beni sevmesen bile başkasıyla olma nolur. Dayanamıyorum. Gerçekten dayanamıyorum. Gidiceksen neden sevdirdin kendini ? Neden tekrar sevdirdin kendini? Çok bencilsin. Sırf kendini düşünen bir bencil. Ama biliyor musun,kimse seni benim kadar çok sevmeyecek. Yemin ederim,kimse sevmeyecek. Kendimi anlamıyorum artık. Geri dönmeni istemiyorum ama diğer yanım hala seni istiyor.
Geri dönsen bile unutmam yaşattıklarını. Söylediklerini,benden nefretini,unutamam. Ama severim seni herşeyden çok severim. Gerçi hala seviyorum ama başka sevgi bu. Sevgiden daha çok kırgınlık.Aşka inanmıyordum taki senle oluncaya kadar. Acı çekmek aşkmış meğersem. Ondan gelen her acıya eyvallah demekmiş aşk.
Ne yaşanmış olursa olsun, her nefesinde yine o demekmiş. Keşke sende anlayabilseydin beni,hissettiklerimi hissetseydin. Belki o zaman olurduk...
Olur olmadık yerde aklıma gelmesem alışırdım belki,bak yine kendimi kandırıyorum. Hiç aklımdan çıkmıyorsun ki. Görmüyorum seni ama hala hissedebiliyorum seni. Acaba hiç aklına geliyor muyum düşüncesi öldürüyor beni. Zaten cevabını biliyorum. Gelmiyorum tabi. Sen başkasıylasın sonuçta neden geleyim ki aklına ?
Adını duymam yeterli kalbimin kontrolünü kaybetmem için. Ne kadar acı versede sensizlik,alışıyorum zamanla. Zaman biraz yavaş ilerliyor ama alışıyorum. Her gece sesini duymadan uyumazdım ya hani,şimdi sesini unuttum. Gözlerini yavaş yavaş siliyorum beynimden...Zor ama gidiyor artık içimdeki sen.