22| BERBAT BÖLÜM

1.4K 45 8
                                    

Ya hikayeyi çok hızlandırdım umarım bu durumdan rahatsız olmuyosunuzdur. Ama hikayeyi silmek yerine belli bir sona götürmekten yanayım her ne kadar hikayeyi bok etmiş olsamda. Neyse çok vaktinizi almayayım. İyi okumalar..

Ve yine, uzun zamandır olduğu gibi Giray'ı işe o soluk suratıyla bilmem kaçıncı kez gönderdiyordum. Her seferinde içim parçalanıyor herşeyin iyiye gitmesi için dua ediyordum.

Harika yavaş yavaş büyüyordu. Eski Giray yoktu uzun zamandır. Bense, gitgide kilo vererek eski halime dönmüştüm. Bazen Efsane ve Nisa'yı çağırıyordum.

Hani insanlar bazen sorunlarını görmezden gelmek isterde kendini başka birşeylere vururmu diyim yada işte başka şeylerle meşgul olurya hah işte aynı o hesap.

Kızlar bana iyi geliyordu.

Kimi kandırıyorum bana birşeyin iyi geldiği yoktu. Harika iki buçuk yaşına girmişti. Ve Giray'ı artık göremiyorduk neredeyse. Gece çok geç geliyordu. Durumumuz çokta kötü değildi bana göre aslında ama. Ama işte.

Yokluk nedir bilen birisiyim ben, ama Giray her zaman bolluk içinde yaşamış. Bu yüzden çok kötü durumda. Üstelik birde son zamanlarda ben size bakamıyorum nasıl bir kocayım nasıl bir babayım deyip duruyor. Halbuki ne kadar mükemmel bir baba, nasıl mükemmel bir eş anlatamam.

O kadar işişin gücünün stresi, yorgunluğu arasında bile hala gülmeye çalışıyor. Bize yansıtmamaya çalışıyor. Ah benim mükemmel kocam.

Akşam 8 olduğunda Harika'nın uykusu gelmişti ve onu uyuttum. Giray'ı aradım açmadı. Elime bir kitap aldım. 15-20 dakika sonra Giray aradı. "Birşeymi oldu Maral?!"

"Hayır aşkım sakin ol birşey olmadı. Ne zaman geliceksin diye aramıştım."

"Bilmiyorum çirkin. Erken gelmeye çalışırım."

"Tamam dertli domuzcuğum."

Hadi öptüm görüşürüz faslıda oldu tabiiki ama burda anlatınca aptal aşık moduna giriyorum o yüzden......

Çok geçmedi Giray aradı. Geliyorum diye. Yemekleri ısıttım.

Tasarruf amaçlı yada ne derseniz deyin işte ışıklar kapalıydı. Mum yaktım. Romantik bir akşam yemeği maksat. Eve geldi Giray.

Önce bir dudaklarımdan öptü. Sonra alelacele duş aldı. Beraber geçtik masaya.

"Bugün romantik bir gün demek?"

"Ay tabii o yüzden seni bu halde karşıladım ne kadar seksiyim baksana."-salaş bir t-shirt ve baya bol bir don ve ayrıca evet saçlarımda topuzdu-

"Şuan gözüme öyle seksi geliyorsunki."

Deyip bir ayaklandı. Sanırım hiç beklenmedik bir anda yapıyorduk o işi. Gerdekten bahsediyorum. Biz hala gerdeğe girmedik.

"Mumm-"

Mumlari üfledi ve hayırlı uğurlu olsun bir adet nurtopu gibi gerdeğiniz oldu. -sahi yazar burada ne saçmalamış kendiside okuyunca farketti-

Tam böyle bitti, yanıma doğru uzandı Giray.

"Lan bu kondom yırtık!" -yani burda bence çoğunuz anladı ama neyse süprüz olsun yinede çaktırmayınn-

"Nasıl?"

"Bildiğin yırtık."

Hayır yaa! Olamaz! Şuan resmen tiksindim ikimizdende. Sanırım Harika'nın işiydi bu.

Allah'ım çok teşekkür ediyorum bize mükkemmel zekalı tatlişmi tatliş bir bebek verdin. Bunun yanında birde bir munzurki.

Hayır nasıl olmuş anlamıyorum. Hadi ben anlamadımda Giray'damı çakmadı?

Seni GERÇEKTEN SevmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin