Aras ve Harika'nın ergenlik dönemi;
Aras 13, Harika 16 yaşında.Harika okuldan nefret ediyor, kardeşinide teşvik ediyor buna. Kafayı yiyeceğim. Giray emekli oldu. Artık Alper'i görmüyorum. Sarp'la beraber yazlığa gidip kafa dinliyorlar. Bense perişanım buralarda.
Şaka şaka. Tabiiki zor oluyor bazen zorlanıyorum ama yinede isyan etmiyorum. İsyan etmeye tövbe ettim.
Anlayışlı bir anne olmaya çalışıyorum. Ama bazen tepemde atmıyor değil. Yani her insanın eşref saati vardır değilmi.
Birgün böyle birbirlerini yiyorlar. Müdahale etmesem dalıcaklar birbirlerine. Girdim aralarına.
Harika bana bir bağırıyor bir bağırıyor.
"Senide sevmiyorum zaten ya ne giriyosun aramıza!!"Evet bunu çok önceleri babasıda demişti. Babasının kızı....
Yalnız Harika'ya alınmıştım. Tabiikide üzüldüm. Ergenliğini böyle atlatıyordu işte yapacak birşeyim yoktu. Sesimi çıkarmadım.
Mutfağa gittim akşam yemeğini hazırlamaya başladım.
Bu Harika için bir dönüm noktasıydı. Ogünden sonra hep düşünerek konuştu ve yerli yersiz sinirlenmemeye başladı.
Fakat daha anlatacaklarım bitmedi. Bur ergenlik dönemi gerçekten çok sıkıntılı bir dönem. Yani bu dönemi kolay geçirebilen çocuk yoktur sanırım.
Allah'ım delireceğim hiç ödevini yapmıyor Harika.
"Annecim neden ödevini yapmıyosun bak yazılıdanda düşük aldin" demek yerine hiçbirşey dememeyi tercih ettim.
Istiyorlarsa okurlar, ama onlara baskı yapmak istemiyorum. Ve benim çocuklarım gerçekten özgür. Yapacakları herşeyi bu dönemlerde yapsınlar belki gelecekte yapamayacaklar.
Belkide bu beni kötü bir anne yapıyordur. Belkide öyleyimdir. Anne sevgisi görmemiş olmam buna kesinlikle etken değil ama bunu katiyen kabul edemem.
Akşam yemeğinde Giray'lada takıştı Harika ve biraz tepki aldı.
Giray Aras'ta okula başladığında birazcık sinirli bir baba olmaya başladı. Gün boyu çocuklarla olan benim ama beyefendi çocuklarıyla az vakit geçirmesine rağmen sinirleniyor ve benim çocuğuma Harika'ma bağırıyor.
Bir saniye bir saniye orda dur Giray bey.
"Ne bağırıyorsun be benim çocuğuma. Ne dedi sanki!!!"
Elimi masaya vurdum. Allah'ım şuan resmen kavga ediyorum kocamla.
Ordan bıyık altı gülüyor Aras'ta.
"Yavrum sen neye gülüyon be annecim"
Ordan sonra Harika koptu, sonra ben sonra Giray. Böyleliklede bir kavganın eşiğinden dönmüş olduk.
Ve tatlıya bağlandı mesele. Sonra bir karar aldık. Baya uzunca bir konuştuk onun öncesinde. Alınan karar şuydu.
Bundan sonra Harika ödevlerini yapacaktı, Aras'lada iyi anlaşacaktı.
Bu ilk başlarda biraz zor oldu ama zamanla alıştı.
Aras zaten yaşına göre olgun bir çocuktu, tıpkı babası gibi.
Ulan bana bir tek fizik olarak çekmişler sanırım. Harika'da benim gibi inceydi, Aras'ta babası gibi yakışıklı ve benim gibi inceydi.
Ve bayada zekilerdi. Tabiikide onlar benim yavrum tabiikide zeki olacaklar benim gözümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni GERÇEKTEN Sevmiyorum
EspiritualSokaklar benim evimdi. Ben kendime sokak kızı derken insanlar bana yırtık ve kirli kıyafetlerimden dolayı 'dilenci' diyordu. Fakat hiçbiri umurumda değildi. İki yıl önce hayatta ayakta durmam için gereken şartlar sağlanmadığı için bu halde olduğumu...