-Jason Grace, syn Jupitera, czyli twój rzymski brat we własnej osobie -skłonił się chłopak.
Jaki głupek. Zaśmiałam się z tego co zobaczyłam.
-Ty jesteś Cassie, prawda? -zapytał się.
-Tak błazenku. -uśmiechnęłam się do blondyna.
Chłopak podszedł do mnie i mnie przytulił dalej się śmiejąc. Odwzajemniłam uścisk.
-Nie przeszkadzał wam? -zapytał się jakiś chłopak.
-Cześć Percy- podszedł do chłopaka Jason. Przybili sobie piątkę i podeszli do nas.
-Chodźcie. -nakazał - Chejron kazał wszystkich zwołać na kolacje.
Jak na potwierdzenie tych słów zabił kong na kolacje. Podeszłam po mój pierścionek, bransoletkę i medalion. Założyłam je po czym wyszłam z nimi.
Idąc obok innych domków stałam trochę z boku. Nie lubiłam towarzystwa.
-Co tak idziesz sama? -zapytał znany mi głos.
-Hej Nico. -uśmiechnęłam się do chłopaka -Nie lubię towarzystwa.
Skrzywiłam się na samo wspomnienie wycieczki szkolnej.
-No to witaj w klubie. -powiedział Nico. -Jesteś głodna? Czy nie za bardzo?
-W sumie to nie. -powiedziałam. -Czemu pytasz?
Chłopak chwilę się zawahał.
-Zaraz ma być pokaz sztucznych ogni i zamierzałem poszukać tajnego miejsca.
Zamyśliłam się chwilę.
-Tylko nie na widoku. -powiedziałam błagalnym głosem.
-Czytasz mi w myślach mała -uśmiechnął się chłopak.
-Ej! -powiedziałam dając mu kuksańca w brzuch. -Małe jest do kochania...
-A duże do wieszania firanek -dokończył.
Zaczęłam się śmiać, a chłopak mi zawturował.
Po chwili doszliśmy do plaży. Usiadliśmy pod drzewem a ja się położyłam patrząc na gwiazdy. Po chwili chłopak położył się obok mnie.
-Jak się czujesz w obozie? -zapytał.
-Oprócz tego, że leżałam cztery dni nieprzytomna, sprałam tyłek Clarisse i znalazłam przyjaciół i brata to okej -oznajmiłam "poważnym " tonem.
Usiadłam i popatrzyłam się na chłopaka.
-Um... Nico? -powiedziałam niepewnie. -Dzięki...
Chłopak podniósł brew po czym usiadł obok mnie. Nie wiem czy zauważył, ale stykaliśmy się nogami...
-Za co? -zapytał zdziwiony.
-Za uratowanie wtedy życia i towarzystwo.
Mam nadzieje, że nie zauważył jak się rumienie. Cale szczęście, że było ciemno.
-Nie ma za co. -powiedział, a po chwili nad naszymi głowami wybuchły pierwsze fajerwerki.
-Piękne... -oznajmiłam patrząc się z podziwem na te cuda.
Przeniósłam ręke na piasek i poczułam jak ląduje na czymś miękkim. Spojrzałam się w tamtą stronę i zobaczyłam rękę Nico'a pod moją. Szybko ją zabrałam, a po chwili byłam cała czerwona.
-Pięknie wyglądasz jak się rumienisz -wyszeptał mu do ucha chłopak po czym zniknął w cieniu.
Hejo! Jak wam się podoba ta koncowa scenka? Szukam fajnego parringu xd piszcie w kom! Najlepszy dostaje dedyk ;)
Hej! Dostałam nominację od julkiria :) Ogółem LBA polega na tym, że zadaje się pytania i się na nie odpowiada! Zaczynamy!
1. Jakie opowiadania i książki lubisz najbardziej?
Sci- Fi , fantasy, kriminały, horrory i thriller'y :) A opowiadania to wszystkie o PJ!
2. Co cię zainspirowało do pisania?
Było to tak... Kiedyś pisałam w zeszycie, a później chciałam je upublicznić. Namówiła mnie do tego była przyjaciółka...
3. Jakie masz hobby poza pisaniem?
Czytanie, słuchanie muzyki, taniec i rysowanie/malowanie.
4. Kto jest twoim OTP?
PERCICO! <3
5. Ulubiony autor?
Rick Riodan i Krystyna Kuhn ;)
6. Jakie masz marzenia i cele?
Marzeniem jest wydać książkę oraz żeby ta książka przypadła wam do gustu, a celem napisanie więcej książek.
7.Jakiej muzyki słuchasz?
Rock i pop
8. Co cię wyróżnia wśród innych?
Wydaje mi się, ze osobowość.
9. Jaka jest twoja ulubiona postać z PJ/OH?
Percy, Nico i Leo <3
10. Jak oceniasz swoje opowiadania?
"Na zawsze" pisałam jako niedoświadczona pisarka i mi się nie podoba ;/ ale "PJNH"wydaje mi się, że jest milion razy lepsza!
Nominuję!
1. Gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje?
2. Twój ulubiony zespół to...?
3. Wolisz zagraniczne, czy rodzime książki?
4.Twoja cała rodzina czyta, czy jesteś wyjątkiem?
5. Nosisz okulary?
6. Co cię zachęciło do napisania książki?
7. Co zawdzięczasz swoim czytelnikom?
8. Co sądzisz o związkach homoseksualnych?
9. Kiedy ostatnio śmiałaś się do łez?
10.Bohater z filmu/serialu, z którym się utożsamiasz.
11.Jesteś sobą czy zakładasz maski
CZYTASZ
Percy Jackson: Historia Nieznana || Zakończone
FanfictionŻycie pół boga jest trudne. Jeśli myślisz, że pała z matematyki, czy kara na telefon to tragedia, to zobacz co przechodzi dziecko boga. Oto moja historia... Najwyższe notowanie : #3 miejsce w Fantasy (10.02.2016)