Kapitola šestadvacátá

3.4K 273 16
                                    

Tuto kapitolu chci věnovat @NicoleKouky, které moc děkuji za krásné komentáře a mohu ji tímto slíbit, že bude mít happy end!

„Margaret, pojď ven, už se tě nemůžu dočkat..." mluvil přes dveře Michael a klepal na ni, ale Margaret seděla na vaně a nebyla schopná si ty věci obléknout. Ano, dělala to před kamerou, dělala to pro chlapy - byla dominou, ale teď se do toho nějak nedokázala vžít.

Jediný sexuální zážitek měla s Christopherem, jinak o tomhle sexu jen četla... Dělala to, co podvědomně myslela, že by to chtěli, ale ještě nikdy nepíchala chlapa připínákem.

Při té představě se jí naježily chloupky na těle.

Nemohla to uděla, prostě nemohla. Přešla ke dveřím a jemně se jich dotkla.

„Michaeli, prosím tě...," řekla plačtivě.

„Co je, zlato?" ozvalo se.

„Já to nemůžu..." začala, ale ozvala se rána a úplně odskočila od dveří. Netušila, co to je, ale byla to dutá rána, jak kdyby někdo vystřelil. Okamžitě zajela do kouta koupelny a ani hlásku nevydala. Bála se, hrozně se bála a přemýšlela, kam se ukrýt.

Než se však stačila ukrýt, rozletěly dveře a v nich stála osoba, kterou tam nejméně očekávala.

„Andrew," vykřikla a ani nevěděla, co jí to napadlo, vběhla mu do náručí.

„Margaret," řekl tiše a pohladil ji po vlasech. Zabořil ji tvář do jejích vlasů a vdechoval jejich vůni.

„Co tu děláš? Co je vůbec s Michaelem?!" chtěla vědět a když se chtěla vykroutit z jeho sevření, nenechal ji.

„Snad se o něj ještě nebudeš strachovat... Neboj se, brzy to s ním skončím. Neudělal ti nic?" rychle si ji prohlédl a pak si všiml lehce zvednutého bříška.

„Margaret," vyrazilo mu to dech.

„Andrew, nech mě to vysvětlit..." začala, ale Andrew se na ni podíval pohledem plným zuřivosti.

„S kým ses pelešila?! Snad ne s tím hajzlem Gleenworthem?!" zavrčel a chytl ji ruku až bolestí sykla.

„Andrew," hlesla plačtivě. Pokoušela se mu vykroutit, ale on ji držel.

„Čí to je?!" chtěl vědět.

„Christophera," šeptla.

Andrew ji šokovaně pustil. Zuřivě se chytl za hlavu a několikrát se k ní otočil zády. Pak se na ní opět podíval, ale tentokrát na ni namířil zbraň.

„Ty mi chceš říct, že jsem tě půl roku hledal, abych tě našel těhotnou s tím spratkem?! Co ty seš za kurvu!?" řval na ni. Margaret však nemohla nic namítnout, nepustil ji ke slovu a ani neměla odvahu cokoliv říct, když se dívala do hlavně.

„Víš, jak dlouho jsem musel oblbovat tu pipinu Lauren?!"

Margaret se zarazila a zlsotně se na něj podívala: „To mi chceš říct, že ty seš ten Andrew, o kterém zamilovaně mluví? To se vůbec nestydíš takhle blbnout mladou holku!" ozvala se zlostně. Takovou zlost už hodně dlouho neměla a její výboj emocí ho na chvíli umlčel.

„A hele, ona se umí i zlobit, ta naše jemná květinka!" řekl jedovatě.

„Andrew, měj rozum," pokoušela se ho přemluvit, aby odložil zbraň, ale on se na ni jen usmál.

„Pojď, půjdeš i tak se mnou - podíváš se za Chrisem," prohlásil a popostrčil ji z koupelny.

V pokoji ležel krvácející Michael. Margaret vykřikla a běžela k němu. Andrew ji však zastavil.

Ovládán ženouKde žijí příběhy. Začni objevovat