Yazardan
-Anlamıyorum, ya bu çok iğrenç birşey. Nasıl duygularımla oynarlar. O it sürüsünden herşeyi beklerim ama Çağatay, hic aklıma gelmezdi bana bunu yapacağını.
Yere uzanıp tavana baktı Buse. Hala inanmak istemiyordu kandırıldığına.
-En azından iyi yönünden düşün. Ya daha geç öğrenseydin? Ya Çağataya aşık olsaydın.
Buse, Seline hak verdi. Aşık olsaydı ne olacaktı? Ufak bi hoşlantıydı bu, unutulurdu.
-Daha fazla konuşmaya gerek yok. Olan oldu, hadi yatın.
İpek arkasını dönüp yattığında kızlarda yataklarına geçti. Aslı zaten çoktan uyumuştu.
*
Asrın, Rüzgar, Can, Burak, Çağatay okul bahçesinde oturmuş etrafa bakıyorlardı.
-Kızlar artık gerçeklerle yüzleşecek.
Asrının dedikleriyle hepsi dehşet içinde ona baktılar.
-Hangi gerçeklerle?
Asrın konuşan Çağataya baktı.
-Aileleriyle yüzleşecekler.
-Emin misin Asrın? Bu biraz bizi aşmıyor mu?
Asrının sert bakışları çocukluk arkadaşı Rüzgarı buldu.
-Bi nevi onlara iyilik yapmış olacağız.
Burak okul bahçesinden giren kızları görünce diğerlerine de o yöne bakmasını söyledi. Asrın ayağa kalkıp kızların tam önünde durdu. Aslı baygın bakışlarla Asrına baktı
-Ne istiyorsun Asrın sabah sabah?
Yorgun sesi Asrının dikkatinden kaçmamıştı.
-İt sürüsü sizinle uğraşmayacağız bugün.
İpeğin de sıkıntılı sesiyle çocuklar dikkatli gözlerle onları inceledi.
-Buse nerede?
Aslı sert bakışlarını Çağataya gönderdi. Öyle ki Çağatay o bakışlar da ezildiğini hissetti.
-Sanane lan puşt!
Aslının ağzından nadiren küfür çıkardı.
-Aslı, gidelim.
Selinin sakin sesiyle kızlar okula ilerlediler. Tabi Selin Rüzgara omuz atmayı da unutmamıştı. Gerçi onun omzu acımıştı ama neyse.
-Ne oluyor lan burada?
-Anlamadım ki. Buse ortalıkta yok, kızlar da bir değişik.
Asrın, Burağı onaylayıp çatık kaşlarıyla okul binasına girdi.
*
Kızlar öğle tenefüsüne girince okul bahçesine çıktılar. Bir taraftan yürüyorken bir taraftan da konuşuyorlardı. Aslı kendisine çarpan kişiyle acıyla inledi. Omzu çıkmıştı nerdeyse!
-Ya dikka... Senden kurtuluş yok mu?
Aslı bezgin bir şekilde Asrına baktı. Asrın ise ifadesiz bir şekilde Aslıya bakıyordu. Aslı oflayıp ilerleyeceği sırada Asrın kolundan tutup kendine çekti. Mavi gözleriyle, siyah gözlere baktı Aslı. Bunu beklemiyordu. Bedenlerinin çarpışması hiçte hoş değildi ona göre. Öte yandan kızlar film izler gibi olanları izliyordu.
-Güzelliğinin farkında değilsin.
Aslı kaşlarını çatmış Asrına bakarken, saçlarının rüzgarla karıştığını hissetti. Asrın saçlarını açmıştı! Kendine gelip Asrını itti.
-Yeni oyunun bu mu Asrın. Bu sefer ki oyununu anlamadım ama!
-Anlatayım o zaman.
Aslı ne olduğunu anlayamadan Asrın onu kollarının arasına aldı. Ve Aslının hayatı boyunca unutamayacağı o şeyi yaptı. Dudaklarını Aslının dudaklarına bastırdı. Aslı ise dudaklarında ki baskıyla neye uğradığını şaşırmıştı. Tek şaşıran o değildi. Kızlar ve okulda ki herkes olayın şokuyla gözlerini ayırmadan Asrın ve Aslıya bakıyorlardı. Aslı ise kendine geldiği gibi Asrını kendinden uzaklaştırdı. Bütün öfkesiyle Asrının suratına tokadı geçirdi.
-Gerizekalı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI KIZLAR
Teen FictionKimsesiz 4 kız. Hayat onlar için hiç adil değil. Yetimhanede yaşayan 4 kızın hikayesi bu. Gittikleri yeni okullarında başlarına neler gelecek? Yada kimlerin başlarına bela olacaklar. Ben Aslı, diğerlerinin deyişiyle Arıza Aslı. Hayattan tüm umudumuz...