Baran
Müdürün odasının önünde sinir ve merakla beklemeye devam ediyorduk. Hâlâ odadan çıkmamışlardı ve ben sinirden patlama noktasına gelmiştim.
-Niye çıkmıyor lan bunlar?
Ulaş sırtını duvara yaslayıp cevap verdi.
-Müdür nasihat veriyordur olum şimdi. Bilmiyor musun sanki.
Onaylayan mırıltılar çıkarıp önüme döndüm. 5 dakika sonra kızlar çıktığında yaslandığım duvardan doğruldum. Çocuklar da benim gibi merakla kızlara bakıyordu.
-Ne oldu ne dedi?
Buğranın meraklı sesine Ecem cevap verdi.
-Birşey olmadı, şimdilik uyarı cezası aldık.
Aslıya baktığım da omuz silkti. Ecemin dudağı ve alnı kanıyorken Aslının boynundan aşağıya doğru uzun çizikler vardı.
-Gerizaklı mısınız lan siz?! Şu halinize bakın! Her yeriniz yara!
Aslı çok normal bir şey söylemişim gibi beni takmazken Ecem çirkefleşmişti.
-Sus be! Hep siz mi kavga edeceksiniz? Biraz da biz edelim.
Aslı onu onaylarken Emre kahkaha attı.
-Yalnız Ecem sınıfın kapısından iki kızı sürükleyerek çıkışın çok fenaydı.
Kendimizi tutamayıp biz de güldüğümüz de Ecem havalı bi şekilde saçlarını geriye attı.
-O, o değilde Aslının koşarak kızın üzerine atlaması beni bitirdi.
Buğra gülüşlerinin arasın da konuştuğun da hepimiz tekrar güldü. Aslı gülerek cevap verdi.
-E olsun o kadar dövüşe gittik.
Gülüşüm yavaşca dururken bizimkiler de benim kadar şaşkındı.
-Sen dövüşe mi gidiyordun?
Ulaşın sorusunu Aslı başını sallayarak cevap verdi.
-Ya yurtta falan çok olay olurdu, ben de kendimi koruyabilmek için kızlarla dövüşe gidiyordum.
İçimin burkulduğunu hissettim. O hiç çocukluğunu yaşayamamıştı. Bize bunu yapanları bir bulsam, ah bi bulsam.
Revire gidip kızlara pansuman yapıldıktan sonra kantine gittik. Her zaman ki gibi bizimkiler masaya otururken Ulaş ve ben kantin sırasına girmiştik. Aslıya çikolatalı milkshake kendime de kahve alıp sıradan çıktım. Ulaşta arkamdan kahvelerle geliyordu. Evet, Aslının milk shake sevdiğini öğrendim. Masaya oturduğumuz da Aslı elimdekini görünce gözleri parladı. Gülerek ona uzattığım da anında aldı. Sırıtarak önüme döndüm.
Ecem neden kavga ettiğini anlatıyordu.
-Ya bu gerizekalılar geldiler sınıfa abuk subuk konuştular. Bende karşılık verince üzerime yürüdüler. Biliyorsunuz zaten gıcığım onlara saldırdım bende. Valla çok güzel oldu, mis gibi oldu, ellerime de sağlık.
Kurduğu cümleyle hepimizi güldürmüştü.
-Onlar kim ki?
Aslının safca kurduğu cümleye Buğra hemen cevap verdi. Tabi dedikodu varya.
-Birisi Emrenin sevgilisi diğeri de Barana yanık.
Aslı kaşlarını kaldırarak bana baktı.
-Sen de az değilsin ha. Okula geleli 2 hafta oldu, 2 eski sevgilinle de kavga ettim.
Ben ve bizimkiler ona sorarca bakarken Aslı ağzından kaçırdığını fark edip Eceme baktı. Eceme seslice küfür etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI KIZLAR
Teen FictionKimsesiz 4 kız. Hayat onlar için hiç adil değil. Yetimhanede yaşayan 4 kızın hikayesi bu. Gittikleri yeni okullarında başlarına neler gelecek? Yada kimlerin başlarına bela olacaklar. Ben Aslı, diğerlerinin deyişiyle Arıza Aslı. Hayattan tüm umudumuz...