Eve geldikten sonra olan biteni abime anlatıp odama çıktım. Duyunca tabii sinirlenmişti, haklı olarak. Yerinde duramayıp çıldırmıştı. Hatta evden, Asrının yanına gitmek için çıkmaya çalışmıştı. Valla tutmasaydım gidiyordu. Zar zor yatıştırmıştım.
Kahvaltıdan sonra bizimkilerle bir cafede buluşmuştuk. Havadan sudan muhabbetlerden konuşurken Ulaşın bana olan bakışlarını da fark etmiştim. Gülümseyerek yüzüne bakıp tekrar konuşmaya döndüm.
Neye güldüğümü bilmiyordum ama artık gözlerimden yaşlar geliyordu. Yüzümün kızardığına eminim.
Tam gülüşlerim durdu derken Buğranın kahkaha atarak geriye yaslanmasıyla yere düşmesi bir oldu. İçtiğim kahveyi püskürürken bir gülme daha tuttu masayı.
Hiç birimiz onu kaldırmaya uğraşmamış kahkaha atmıştık. Düşen karizması yüzünden, yan masada ki kesiştiği kızlarda bizimle beraber gülmüştü.
Somurtarak ayağa kalkıp tekrar yerine oturdu.
Bu süre için de Ulaşın hâlâ bana baktığını hissediyordum. Ona bakmamaya çalışarak sohbete tekrar katıldım. Ona bakarsam kızaracağımdan adım kadar emindim çünkü.
Ecemle erkek muhabbetinden sıkıldığımızı söyleyip yanlarından ayrıldık.
Dün olanları ona anlatmaya karar vermiştim. Ve keşke anlatmasaydım diye geçirdim içimden. Ben anlatırken onun fon müziğinde ki küfürleri bana eşlik etmişti.
Yolda Buse aramış ve yanımıza geleceklerini söylemişti.
Yanımıza geldiklerinde sarılma faslını bitirip İpek ve Ecemi tanıştırdık. Buse ve Ecem gerçekten çok iyi anlaşmışlardı.
-Olanları duyduk. Yani sizin okulda olanları ve Selinin Asrınlarla olan iş birliğini.
Sahil kenarında ki karşılıklı banklara oturup sohbete devam ettik.
-Neden böyle birşey yaptıklarını öğrenebildiniz mi?
Derin bi nefes alıp Buse konuya giriş yaptı.
-Asrının amacı o okulda yaşananlardan sonra tekrar bu okula gelmeni sağlamak.
Ecem kafası karışmış bi şekilde Buseye baktı.
-Selinin ne ilgisi var ki bu konuyla? Neden o da bu işe dahil olmuş ki?
İpek, Eceme baktı.
-Bu konu seni ilgilendirmez.
Ecemin bu çıkışı beklemediği kesindi. Bende beklemiyordum gerçi.
-Bu konu beni ilgilendirmiyorsa seni de ilgilendirmez. Bu olayların hepsi benim okulumda yaşandı. Ve Aslının yanında ben vardım.
Sakin ve kendinden emin sesi İpeğin sinirlerini bozmuştu. Buse ve ben olaya dahil olmamayı seçmiştik. Karışsak bile bizi dinlemeyeceklerini biliyordum.
-Ben Aslının 17 senelik kardeşiyim, sen kimsin ki bana meydan okuyorsun?!
Ecemin suratında ki gülümsemenin anlamını biliyordum. Karşısında ki kişiye psikolojik baskı uyguluyordu. Ve ben bu taktiği çokça kullanırdım.
-17 senelik kardeş olmanız birşey değiştirmez. O gün Aslı çığlık atarken, kendinden geçmişken ben vardım yanında, ben! 17 senelik kardeşi olan sen değil.
Sıkılarak ikisine de seslendim.
-Kesin sesinizi. Kızlar, Selinin bu olayla ne alakası var?
-İntikam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI KIZLAR
Подростковая литератураKimsesiz 4 kız. Hayat onlar için hiç adil değil. Yetimhanede yaşayan 4 kızın hikayesi bu. Gittikleri yeni okullarında başlarına neler gelecek? Yada kimlerin başlarına bela olacaklar. Ben Aslı, diğerlerinin deyişiyle Arıza Aslı. Hayattan tüm umudumuz...