Arkadaşlar, karakterleri değiştirdim. Aslı için mavi gözlü demiştim ama değiştirdim.
Ecem karakterini bir sonra ki bölümde paylaşacağım.
Yeni karakterler multimedia da, umarım beğenirsiniz:)))
Aslı
Üzerimde ki elbiseyi son bi kez düzeltip aynaya baktım. Bugün gerçekten heyecanlı bir gün benim için.
Yurttan çok sevdiğimiz ablamız evleniyordu. E bizde kızlarla gitme kararı aldık tabii. Tek bi farkla çünkü Buğra,Ecem,Emre ve Ulaşta bizimle gelecekti. Yasemin abla bir sakınca görmemişti. Çünkü oda merak ediyordu yeni hayatımızı.
O 17 yaşındayken evlatlık alınmıştı. Hiç gitmek istemese de gitmişti. Ama sonra o insanlara alıştığını çok net bi şekilde fark etmiştik. Anne, baba değil de abla, abi gibi sevdiğini söylemişti onları. Bizde onun adına sevinmiştik tabii.
O evlatlık alındığı sırada biz 13 yaşındaydık. Şimdi 21 yaşında kendisi.
Üniversite de tanıştığı biriyle evleniyordu. Nişanına gidememiştik ama dügüne kesin gitmemiz gerekiyordu.
Zil çaldığında elbisemin eteklerini tutup odamdan çıktım.
Merdivenleri indiğim de annem çoktan kapıyı açmıştı.
Ulaşı görünce nefes almayı unuttum bir an.
Siyah gömlek, siyah pantolon ve yine siyah ayakkabı giyinmişti. Saçlarının parlaklığı buradan bile belli oluyordu. Gömleğin altından 'ben buradayım' diye bağıran kaslarını da görmemek elde değildi.
Kendimi toparlayıp yavaş adımlarla kapıya gittim. Annem beni görünce memnun bi gülümsemeyle beni süzdü. Bu elbiseyi beraber almıştık. Beni de kendine benzetmeyi başarıyor sanırım.
-Geç kalmayın çocuklar.
Annem beni ve Ulaşı öpüp kapıyı kapattığın da Ulaşla birbirimize baktık. O beni süzerken ben yüzüne bakıyordum.
-Fazla güzel olmuşsun.
Yanaklarım kızarırken gülümsedim.
Oda gülerek elimi tutup arabaya ilerletti.
-Diğerleri nerede?
Arabayı çalıştırırken sorduğum soruya bana bakmadan cevap verdi.
-Adresi mesaj attım. Orada buluşacağız.
Başımı sallayıp yolu izlemeye başladım.
*
Kapının önünde Buğranın bana ettiği iltifatları ve Ulaşın sinirden kudurduğu dakikalarda Ulaşı, Buğradan uzaklaştırmaya çalışıyorduk.
Kızdığı şey ise, bana ondan başka kimse iltifat edemezmiş.
Öküz.
Kıskanç bir öküz.
İç sesime el hareketi çekip şuan ki duruma odaklandım.
-Ya yeter! Düğüne geldik farkında mısınız? Hadi içeri.
Ulaşın elinden tutup içeri ilerlerken Ulaş, halâ Buğraya küfür ediyordu.
Gelinle damadın masasının karşısında ki masaya kurulduk. Etrafa bakarken kızları görmemle ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI KIZLAR
Teen FictionKimsesiz 4 kız. Hayat onlar için hiç adil değil. Yetimhanede yaşayan 4 kızın hikayesi bu. Gittikleri yeni okullarında başlarına neler gelecek? Yada kimlerin başlarına bela olacaklar. Ben Aslı, diğerlerinin deyişiyle Arıza Aslı. Hayattan tüm umudumuz...