Multimedia Ecem:))
Asrın
Etrafımda ki herkes toparlanmamı istiyordu. Ama istemekle olmuyor hiçbirşey. Bu zamana kadar istediği herşeyi elde etmiş ben, şimdi reddedilmeyi kabul edemiyordum.
Şımarık bi insan değilim. Çünkü beni şımartacak bi ailem olmadı. Benden bunu aldılar. Bu hissi aldılar. Beni bitirdiler. Aslı sayesinde toparlandım ben. ve yine onun sayesin de öldüm.
Onunda bi suçu yoktu gerçi. Ben alışmışım herşeyin en iyisinin bende olmasına. Aslı da benim için en iyisiydi. Ama benim değildi işte.
Garip bi duyguydu bu. Reddedilmek değil. Birini sevmek ona aşık olmak. Ben ilk defa bu duyguları yaşıyorum. Keşke yaşamasaydım. Ne boktan bir duygu.
Toparlanmalı, eski Asrın olmalı, hayatıma kaldığım yerden devam etmeliydim. Ama nasıl? Benim hayatımın kaldığı yer Aslı. Onsuz nasıl devam edeceğim?
Onu tanımadan önce nasıl yaşadıysan yine öyle devam edeceksin.
İç sesime siktiri çekip susturdum. Kolaydı zaten hemen hayatına devam etmek.
Aklım da, kalbim de, ruhum da Aslı da kaldı. Nasıl geri alacağım kendimi ondan? Nasıl geri kazanacağım eski benliğimi?
Yorgun ve mutsuz bedenim daha ne kadar kaldıracak bu durumu?
Bi hıçkırık sesi geldiğin de başımı iskele tarafına çevirdim. Arkası dönüktü. Ama kız olduğu belliydi saçlarından. Sarsılan omzundan ağladığı da anlaşılıyordu.
Yavaş adımlarla yanına gidip oturdum.
-İyi misin?
Evet, insanların duygularını önemseyen bi tarafımda var. Hiç bi insan üzülmeyi hak etmiyor bence.
Başını kaldırıp bana baktı. Elaya dönük gözlerinin etrafı ağlamaktan kızarmıştı. Küçük burnu, dolgun dudakları, çıkık elmacıklarıyla şirin bi kızdı.
Bu devirde şirinliğe değil seksiliğe bakılıyordu.
-Kör müsün, kötüyüm!
Beni azarlamasına mı kızayım, ağlayışına mı üzüleyim, yüzünün aldığı şekle mi güleyim şaşırmıştım.
-Kötü olduğunu görüyorum. Nezaketen sormuştum.
Başını sallarken burnunu çekti.
-Ben çirkin bi kız mıyım?
Alıcı gözüyle süzdüğüm de gayet güzel bi kızdı. Ama bir Aslı etmezdi be.
Benden ses çıkmayınca devam etti.
-Beni, onu sevdiğim için rezil etti. Herkesin içinde alay etti benimle. Halbuki çevremde ki herkes güzel olduğumu söyler.
-Güzellik, göreceli bi kavramdır. Kimi içinin güzelliğini önemser, dışını umursamaz. Kimi ise tam tersini yapar.
Başını salladı.
-Bende dayanamadım birşey yaptım.
Kaşlarımı kaldırdım.
-Naptın?
Burnunu çekti.
-Ona yumruk attım. Hemen bayıldı zaten, aptal. Keşke daha sert vursaydım.
Kahkaha attım. Aslının 2. versiyonu ile karşı karşıyaydım.
Gülmemi yanlış anlamış olacak ki sinirle bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI KIZLAR
Novela JuvenilKimsesiz 4 kız. Hayat onlar için hiç adil değil. Yetimhanede yaşayan 4 kızın hikayesi bu. Gittikleri yeni okullarında başlarına neler gelecek? Yada kimlerin başlarına bela olacaklar. Ben Aslı, diğerlerinin deyişiyle Arıza Aslı. Hayattan tüm umudumuz...