Harry pov.
De jongens en ik zaten met zijn allen een film te kijken. Ik zat naast Liam en Zayn. Louis lag tegen Niall aan te slapen. Ik was er gewoon jaloers op. Louis lag een beetje te kwijlen, maar dat maakte hem niet minder leuk. Ik grinnikte om het feit dat hij gewoon onschuldig lag te slapen, maar iedereen hem gewoon kon zien. Niall lag met zijn hoofd op Louis hoofd te slapen, en Liam en Zayn waren ook al bijna naar dromen land. In eens was er een oorverdovende klap onweer. Voordat ik ook maar kon reageren op de klap zat Louis al bij me op schoot te trillen. Niall werd ook wakker en het eerste wat hij vroeg was: ''Pizza? Waar is er pizza?'' Ik lachte. ''Er ligt misschien nog wel wat in de koelkast. Niall liep naar de keuken en kwam terug met een halve pizza en 5 glazen cola. Louis was ondertussen weer een beetje bij nadat hij zoals hij zei ''met grof geweld'' werd wakker gemaakt. Hij lag nog steeds op mijn schoot en eigenlijk was ik moeder natuur even dankbaar. Hij wilde net weer opstaan of een nieuwe flits verlichte de woonkamer. Hij duwde Zayn aan de kant ging naast me zitten en legde zijn hoofd in mijn nek. Na een uurtje was het gestopt met onweren. Het was al 12 uur dus was iedereen het er mee eens dat we gingen slapen. Het was zulk slecht weer dat Liam, Zayn en Niall bij Louis en mij bleven slapen. In de logeer kamer stonden 1 bed en een uitklapbare bank en daar kon je dan met zijn 2en op slapen. We zeiden welterusten tegen elkaar en Louis en ik liepen beide naar onze eigen kamer. ''Welterusten Harry'' Zei Louis voordat hij zijn kamer deur sloot. Ik liep naar mijn kamer deed mijn broek uit en ging in mijn bed liggen. Er liep een traan over mijn wang. Waarom moest ik nou zo nodig op mijn beste vriend verliefd worden! Waarom niet gewoon een leuke meid? In mijn hoofd was ik aan het zingen: You don't understand you don't understand what you do to me when you hold his hand. We were meant to be but a twist of faith made it so we had to walk away... ik voelde de tranen over mijn gezicht stromen en ondanks dat er niemand was schaamde ik me dood. Ik begon wat moe te worden wat ook kwam door het getik van de regen tegen mijn ruiten. Ik viel bijna in slaap toen er opeens zo een harde klap donder kwam die mijn kamer deed trillen. Meteen dacht ik aan Louis. Shit! Ik griste mijn jogging broek van de stoel en rende de gang op. Ik liep struikelend omdat ik de broek niet aan kreeg naar Louis kamer toen en deed voorzichtig de deur open. Louis zat rechtop in bed en za te trillen. ''lichten a-aan en uit en toen BOEM!'' Hij maakte er een gebaar bij met zijn handen waar ik om moest glimlachen. Ik liep nar het toe en sloeg de dekens van hem af. Ik ging naast hem liggen en sloeg mijn arm met de deken om hem heen. Hij legde zijn hoofd tegen mijn borst en lag nog steeds te trillen. Een volgende flits verlichte de kamer ik voelde dat hij schrok dus trok ik hem nog dichter naar me toe. Ik kriebelde door zijn haren omdat hij daar rustig van werd. ''Welterusten Haz." zei Louis met een klein stemmetje. ''trustee lou'' hij deed zijn ogen dicht en na een paar minuten voelde ik dat hij lag te slapen. Ik glimlachte en dacht als ik nu een wens mocht doen zou het zijn dat ik voor altijd zo mag blijven liggen met Louis in mijn armen.
Zo dat was mijn 1e hoofdstuk van mijn 1e Larry fan fiction. Ik hoop dat het een beetje leuk was om te lezen. Bij 5 reads ga ik updaten als hij gelezen word dan... Haha, ik hoop het wel. Xxx
JE LEEST
His closed eyes
FanfictionHarry is al heel lang verliefd op Louis, maar hij is er 100% zeker van dat het niet wederzijds is. Als louis en Harry ruzie krijgen over verschillende dingen (waaronder Eleanor) ziet Harry het niet meer zitten. Hij raakt in een coma. Als hij wakker...