8.

1.5K 44 29
                                    

Ik heb heel hoofdstuk 8 even opnieuw gedaan, dus als je hem al gelezen had, moet je het stukje waar jij gebleven was even op zoeken. Het spijt me nogmaals zo. Maar nu heb ik hem helemaal. :)

Louis pov.

Toen we bij Harry en mijn huis aankwamen opende ik de autodeur.

''wil je nog iets blijven drinken?'' Vroeg ik aan Gemma. ''Nee, sorry Lou ik moet alles even alleen verwerken, maar ik zie je morgen weer toch?'' ik knikte en zwaaide tot ze uit het zicht was. Ik zuchtte eens diep en liep naar binnen en liep naar de keuken.

Ik pakte een glas cola en wat chips, en ging voor de tv zitten en zapte een beetje door de programma's heen. Ik keek naast me zuchtte. Op die lege plek moet Harry nu zitten. En dan zouden we samen kunnen knuffelen. En dan een film kijken het liefste een horror film, want als Harry dan schrikt springt hij op mijn schoot.

Dan zou ik mijn armen om hem heen slaan en dan kusjes in zijn krullen geven, en dan steeds meer naar zijn roze zachte lippen en...

''Stop Louis, hou hier mee op, je bent met Eleanor.'' maar als ik aan zijn lippen tegen de mijne denk voel ik een knoop in mijn maag komen. Het voelde alsof het zo hoorde. Ik schud de gedachte van me af en kijk weer naar de TV. Dan in eens gaat mijn telefoon. Harry?

Harry pov.

Ik heb zo juist uitgevonden dat ik mezelf kan teleporteren! HOE GAAF IS DAT! Ik kan dus door dingen heen lopen, mezelf laten aan rijden zonder dood te gaan en teleporteren. Ik sta in Louis en mijn huis en hoor de voor deur open en dicht te gaan ik ga naar beneden en zie Louis de keuken in gaan. Ik ben nu al overal in dit huis geweest behalve in de keuken. De keuken brengt een slechte herinnering terug. Als Louis de keuken weer uit komt gaat hij op de bank wat TV zitten kijken.

Hij kijkt naast zich en ik kan zijn gedachtes horen. Dit wil ik niet! Ik wil niet weten wat hij van me denkt! Maar toch, als ik hem hoor denken dat hij het fijn vond om me te kussen... Ik MOET met hem praten, maar hoe. Dan besef ik dat ik dingen behalve mensen gewoon kan aan raken.

MIJN MOBIEL!

Ik zweef naar mijn kamer en op mijn nachtkastje ligt mijn mobiel. Zal dit wel kunnen? Wat als ik hem bel en hij neemt op, maar ik kan niet praten? Wat zou er dan gebeuren? Ik pak mijn telefoon en ga naar mijn contacten. Louis staat boven aan. Ik klik op zijn contact en loop naar beneden. Louis is nog steeds tv aan het kijken. Ik bijt op mijn lip en besluit het maar gewoon te doen. Piep... piep... Louis mobieltje gaat af en zijn ogen worden groot, Maar hij neemt toch op.

L: ''W-Wie bent U?''

H: ''Lou?''

Mijn stem doet het en ik hoorde mezelf in Louis zijn telefoon. Mijn hart slaat een slag over omdat het werkt. Het werkt echt!

L: ''Harry? Dat kan niet, j-je ligt in coma! WIE BEN JIJ< EN HOE KOM JE AAN HARRY ZIJN MOBIEL! HOE DURF JE MIJ HIER MEE PIJN TE DOEN! IK BEL NU DE POLITIE!''

H: ''Louis, nee ik ben het echt ik zweer het!''

L: ''O ja, bewijs het vertel iets wat alleen mijn Hazza zou kunnen weten!''

Shit! Ik weet veel dingen, maar die zijn al bekend, en voor de rest... Vertelde hij alles aan Eleanor. Nooit meer aan mij. Ik bijt op mijn lip en denk na.

H: ''Ik ben verliefd op je?''

L: ''Dat weet iedereen ondertussen wel! Zeg eens hoe doe je eigenlijk zijn stem zo goed na?''

His closed eyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu