Ten eerste wil ik jullie suuuuuuuuper bedanken! Ik heb nu 1k Reads en ik ben er zo blij mee. Ik had niet gedacht dat ik dat zou halen, maar super bedankt voor het lezen van mijn verhaal. Ik denk wel dat hij bijna is afgelopen. Misschien nog 2 hoofdstukken ofzo. Maar in ieder geval super super super bedankt!
Louis pov.
Ik had de ring in mijn handen. Ik stond op een heuvel bij een kleedje met een picknick mand. Ik ga haar zo meteen ten huwelijk vragen. Ik wil de rest van mijn leven met haar door brengen, en misschien vergeet ik Harry dan ook een beetje. Niet dat ik hem leuk vind, ik bedoel. Ik ben niet gay. ''Hey, Lou.'' zegt Eleanor in eens. Ik spring in de lucht adem diep in. ''Ik schrik me dood! Kun je niet even waarschuwen?'' Ze lacht en gaat zitten op het kleedje. ''Sorry, Lou.'' Ik ga naast haar zitten. ''Hoe gaat het, El?'' Vraag ik en ik pak de mand. Ze knikt. ''Goed! Met jou." Ik knik. Ik weet eigenlijk niet hoe het gaat... ik bedoel. Ik ben nu zenuwachtig enzo... maar ze zegt vast wel ja, we zijn al zo lang samen. "Lust je een sandwich?" Vraag ik. Eleanor knikt en ik geef haar een sandwich en een kus. Ze glimlacht en kijkt weer voor zich uit. "Gaat het echt wel, el?" "Ja, lou. Het gaat echt. Ik ben gewoon een beetje moe. Meer is het niet." Ze geeft me een kus op mijn wang, en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik sla mijn arm om haar middel en we eten in stilte verder. "Wat is het leukste wat je ooit met mij beleefd heb, Lou?" Vraagt Eleanor in eens en ze gaat rechtop zitten. "Eem... ik denk... Toen jij het zwembad in viel. Toen trok je mij er in, omdat ik je aan het uit lachen was. Volgens mij was dat onze eerste echte kus." Zeg ik terwijl ik een flashback had. Ze lacht en knikt. "Volgens mij ook ja. En die met Harry?" Ik kijk haar aan. Random vraag, maar oke... "Misschien... nee... Eem. Alles was zo leuk met hem. Alleen de laatste tijd deden we niet meer zo heel veel." Ik denk nog even na. En lach dan. "Pas terug, toen we in het bos liepen en ik uitgleed in de modder en hem mee trok. Het was zo fijn om hem na 3 maanden eindelijk weer echt te zien lachen!" Ik moet weer lageren ik smelt bij de flashback van zijn mooie lach. Ik kijk Eleanor aan en ze glimlacht breed. Ze knikt. "Ja, het was fijn om te horen." Ik pak haar hand en geef er een kus op. Dan sta ik op en trek haar mee omhoog. Ik wil dat ze staat als ik mijn aanzoek doe. Zodra ze rechtop staat zag ik door een knie. Haar ogen worden groot en ze slaat een hand voor haar mond. "Eleanor. We zijn nu al zo lang bij elkaar, en... en ik hou zo veel van je. Je weet me altijd op te vrolijken en staat altijd achter me. Ik zou het een eer vinden als je de rest van je leven met mij zou willen delen." Ik pak het doosje met de ring en klap het open. "Lieve, lieve Eleanor... Wil je met met rouwen?" Mijn hart bonst in mijn keel en mijn benen trillen. Ze zucht schokkend en laat zichzelf op haar knieën vallen. Haar schouders schokken. "Eleanor? I-" "Het spijt me zo, lou. I-Ik hou echt van je, maar ik kan dit niet. Je houdt niet van mij. Je houd wel van mij, maar meer van iemand anders... maar je beseft het niet." Ik kijk haar aan, maar op de een of andere manier voel ik geen verdrietig gevoel omdat ze nee zegt. Ik kijk naar de ring en dan kijk ik Eleanor vragend aan. "Je houdt van Harry, Louis. Zelf ik zie het. De manier waarop je met hem om gaat, waarop je met hem praat, over hem praat en naar hem kijkt. Louis, je bent verliefd op Harry! Besef het je alsjeblieft. Voordat Harry domme dingen gaat doen. Want hoe goed hij er nu ook uit ziet, hij is kapot van binnen." Ik knipper met mijn ogen. Waarom denk iedereen dit? Niall eerst al nu Eleanor, en het zal me niets verbazen als de rest van de jongens het ook ziet. O en vergeet ook de Larry shippers over de hele wereld niet. Ben ik echt verliefd op Harry? ''I-Ik ben ik e-echt verliefd op Harry?'' Eleanor knikt. ''Louis, alleen als je over hem praat krijg je een twinkeling in je ogen, worden je wangen rood en breekt en een grote glimlach uit op je gezicht. Daarnet toen ik je vroeg over on favoriete moment en die van Harry en jou... Bij die van Harry en jou... Je gezicht lichtte helemaal op. Ik kan niet met je trouwen als je er uiteindelijk ongelukkig van word.'' Zegt ze met een glimlach. ''Ik heb even wat tijd alleen nodig denk ik... Maar ik hou wel van je! Heel veel! Echt!'' Zeg ik snel achter elkaar. Eleanor lacht. ''Ik ook van jou, Lou. Maar ik zie het al een hele lange tijd, maar jij nog niet. Denk er goed over na, Louis. Voordat het te laat is.'' Ze pakt mijn hand en we ruimen de picknickspullen op.
Na een poosje bereiken we Eleanors huisje. Het is een stuk verder dan Harry en mijn huis. ''Doei, Lou. Alles is oke, toch? We blijven gewoon goede vrienden toch?'' ''Zeker weten! Ik zou je nooit op zo een manier kunnen dumpen!'' Schreeuw ik bijna. Ze glimlacht en geeft me een kus op mijn wang. ''Bedankt voor de leuke tijd die we al hebben gehad, Louis.'' Dan kijkt ze serieus. ''Maar denk nu goed over Harry na, Oke?'' Ik zucht en knik. Ze stapt de auto uit en loopt het huis in. Ik zet de radio aan en rij verder. X and Y van Coldplay is op de radio, en ik neurie wat mee.
I dive in at the deep end, and you become my best friend. I want to love you, but I don't know if I can.
I know something is broken, and I'm trying to fix it. Trying to repair it anyway I can.
Dan schrik ik en trap abrupt op de rem. De auto stopt met piepende banden en ik sta stil. Ik slik en adem zwaar. Mijn beste vriend, Van hem houden. Ik hou van Harry? Ik kijk bedenkelijk. Ik hou van Harry! Ik glimlach. ''IK HOU VAN HARRY!'' Schreeuw ik door de auto heen. Ik begin te lachen en ik word warm van binnen. Waarom zag ik het niet eerder! Hij is door zo veel ellende geweest, omdat ik te blind was om hem te zien. Ik start de motor weer en rij verder naar het huis.
''Hey, Lou... Hoe ging het aanzoek?'' Vroeg Harry. ''Geweldig! Ik ben zo blij dat ik haar gevraagd heb! We hebben er over gepraat enzo. En alles komt nu goed!'' Zeg ik. Harry glimlach met kuiltjes en al en mijn hart slaat een slag over. Hij is zo mooi. ''Zullen we een filmpje kijken?'' Vraag ik aan Harry. Hij knikt en ik ren snel naar boven. Ik trek een pyjama broek aan en ren weer naar beneden. Ik heb zo veel energie. Harry zit voor de tv. ''De Titanic is vanavond op Tv? Die kunnen we wel kijken.'' Ik denk na, hij gaat dood, zij blijft alleen achter. Ik haal mijn schouders op. Misschien word ik een beetje rustig van zo een film. We gaan op de bank zitten en ik trek Harry tegen mij aan. Eerst is hij een beetje gespannen, maar daarna ontspant hij en we kijken stil verder.
Als het orkest het laatste liedje speelt voel ik kleine schokjes onder mijn arm vandaan komen. ''Hazza, gaat het.'' Ik duw hem onder mijn arm vandaan en glimlach naar hem. Hij lacht. ''D-Dit is de 5-5e keer dat ik de ti-ti-Titanic zie en ik m-moet w-weer huilen!'' Snikt hij terwijl hij lacht. ''H-Het is ge-woon zo z-zielig.'' De tranen lopen over zijn wangen en ik veeg ze weg. Ik trek hem op schoot en wieg heen en weer. Ookal komt het door een film. Het is zo pijnlijk om hem te zien huilen. Na een poosje is hij gestopt met huilen Zijn ogen zijn gesloten en zachte adem pufjes komen uit zijn mond. Ik glimlach. Ik ga hem op een speciale manier laten weten hoe veel ik van hem hou. Ik til hem op in mijn armen. Het dekentje nog steeds om hem heen. Ik loop voorzichtig naar boven. En leg hem op mijn bed. Ik ga rustig naast hem liggen en kijk nog even naar een slapende Harry. Hij is zo mooi. Mijn ogen dwalen af naar zijn lippen. Ik buig naar voren en geef een zacht kusje op zijn lippen. Dan leg ik mijn hoofd neer en sla een arm om hem heen. Ik hou van Harry. Is het laatste wat ik denk, voordat ik in slaap val.
Ik heb het heel druk gehad en heb het nog steeds druk deze week, maar toch nog een hoofdstuk. Dit is een van de laatste hoofdstukken denk ik. Ik wil nog een keer zeggen. Super bedankt voor het lezen! byee
JE LEEST
His closed eyes
FanfictionHarry is al heel lang verliefd op Louis, maar hij is er 100% zeker van dat het niet wederzijds is. Als louis en Harry ruzie krijgen over verschillende dingen (waaronder Eleanor) ziet Harry het niet meer zitten. Hij raakt in een coma. Als hij wakker...