Louis pov.
Ik ga het doen. Ik ga Eleanor binnenkort tot huwelijk vragen. Ik hou van haar, en we zijn nu al een lange poos samen. En ik kom misschien van de gedachtes af dat ik Harry misschien leuk zou vinden. Dat zou goed kunnen... toch?
Ik rijd in mijn auto naar Eleanors huis. ''Hey, Lou!'' Eleanor stapt in mijn auto en ik geef haar een kus op haar wang. ''Het, schat. Hoe gaat het?'' ''Goed, met jou? En met Harry?'' ''Ook goed, en met Harry ook neem ik aan. Hij komt net uit het ziekenhuis dus hij zal wel niet heel veel puf hebben om iets te doen. En hij had er geen problemen mee dat ik wegging dus ja.'' Ze knikt en we rijden in stilte verder. ''Waar gaan we eigenlijk heen, Lou?'' Ik denk even na en dan worden mijn sla ik mezelf voor mijn hoofd. ''Daar heb ik helemaal niet aan gedacht! Ik ben helemaal vergeten iets te regelen! Sorry.'' Ze lacht en legt haar hand op de mijne. ''Overal is goed, zolang jij er maar bij bent.'' Ik glimlach en rij het park in. ''Laten we dan een stukje wandelen door het park.'' Ik pak haar hand en samen lopen we door het park. ''Is dat Niall? Met een Skyeler?'' Vraagt Eleanor in eens en ze wijst naar 2 mensen die naast een boom zitten. Ik kijk nog eens goed. ''Geen idee. Laten we maar gaan kijken.''
Zodra we dichterbij zijn zie ik dat het inderdaad Niall en Skyeler zijn. Ik wil net zijn naam schreeuwen, maar Eleanor slaat haar hand voor mijn mond. ''Sssst. Ze zijn iets aan het bespreken.'' Ik knik en ze haalt haar hand weg voor mijn mond. Dan in eens leunt Niall naar voren en kust Skyeler. Ik kijk er raar naar en Eleanor giechelt. ''Je gezicht!'' Fluistert ze. Ik pak haar bij vast en zet voorzichtig mijn lippen op die van haar. Ze kust terug en glimlacht tegen mijn lippen. Gek... Ik geniet er niet van... Zodra ik los laat kijken we weer naar Niall. Hij is opgestaan en ik loop naar Niall toe. ''Louis, nee. Je verpest hun moment.'' Ik grijns kwaadaardig. ''Dat krijg je ervan als je bij mij in een band zit.'' Ze kijkt me aan en rolt met haar ogen. ''HEY NIALL!'' Niall draait zich geschrokken om en kijkt me dan geïrriteerd aan. "Hoi Louis..." mompelt hij. Eleanor komt aan lopen. "Hey, Skye!" Ze loopt naar Skyeler toe en geeft haar een knuffel. Eleanor laat los en loopt meer naar mij toe. Ik sla een arm om haar heen. "Hey, Niall en ik gingen net een toetje eten bij het restaurant hier tegenover. Gaan jullie mee?" Vroeg Skyeler. "Een dubbeldate!" Zei ik met een knip oog. Niall rolt met zijn ogen, maar stemt toch in.
We zitten met zijn allen een toetje te eten. "Skye, er zit wat chocolademoes op je lip." zegt Niall. Ze probeert het weg te vegen, maar ze veegt op de verkeerde plek. "laat mij maar." hij leunt naar voren en plaatst zachtjes zijn lippen op de hare. Ik hoor Eleanor naast me awe zeggen. En ik rol met mijn ogen. Als Niall weer loslaat trekt hij Skyeler op schoot. Ik draai me om naar Eleanor. Ze kijkt me even aan en zegt dan: "o, nee. Echt niet. Ik blijf zitten waar ik zit." ik kijk haar met puppy ogen aan en ze zucht. Ze kruipt dichter naar me toe en komt op schoot zitten. Ik sla mijn armen om haar heen en duw mijn neus in haar haren. Ze ruiken zoet, maar lang niet zo lekker als die van Harry. Die ruiken naar appel, en zijn zacht.
Na een poosje zijn we uitgegeten en rekenen af. We nemen afscheid van Niall en Skyeler en lopen naar de auto. We rijden naar huis en praten nog wat na over hoe goed Niall en Skye bij elkaar passen. Dan ga ik ook naar huis. Ik open zachtjes de deur. Ik wil Harry niet wakker maken. Ik sluip naar boven mijn kamer in. Als ik daar aankom schrik ik me bijna een dood. Er ligt iemand in mijn bed. Die iemand blijkt naderhand Harry te zijn. Zijn ogen zijn open en hij staart naar de muur. "ben je nog wakker?" vraag ik zachtjes. Hij knikt en draait zich om. "ik wilde wachten tot jij thuis was. Ik wilde zeker weten dat je veilig thuis was.'' Mijn hart sloeg een slag over en ik moest glimlachen. ''Maar waarom ben je dan in mijn bed.'' ''Dan zou je me wakker maken als je er was. '' ''Wat als ik bij Eleanor was blijven slapen?'' Hij schudt zijn hoofd, ''Dan had ik in jou bed geslapen.'' Hij glimlach en ik pak mijn pyjama. ''Blijf maar liggen, ik ben zo terug.'' Ik loop weg en doe mijn pyjama aan en poets mijn tanden.
Harry pov.
Nadat het bloeden in gestopt zie je alleen nog wat rode strepen op mijn buik. ''Dit was de 1e en de laatste keer Harry!'' Zeg ik tegen mezelf. Ik begin weer te huilen en weet dat dit niet de laatste keer zal zijn. Ik krijg mezelf zo ver om naar Louis zijn bed te lopen. Het geurtje wat in zijn kamer en bed hangt maakt me altijd rustig. Ik ga liggen en begraaf mijn hoofd in zijn kussen. Snel leg ik hem weg als ik weer moet huilen. Dan hoor ik de voordeur opengaan. Ik gooi snel mijn eigen kussen aan de kant en ga op het matras liggen. Ik kan toch niet omgaan met een kussen. "ben je nog wakker?" vraagt hij zachtjes. Ik knik en draai me naar hem toe. "ik wilde wachten tot jij thuis was. Ik wilde zeker weten dat je veilig thuis was.'' Hij glimlachte ''Maar waarom ben je dan in mijn bed.'' ''Dan zou je me wakker maken als je er was. '' Leugen ''Wat als ik bij Eleanor was blijven slapen?''
Ik schud de gedachte daarvan van me af. ''Dan had ik in jou bed geslapen.'' Hij glimlach en pakt zijn pyjama. ''Blijf maar liggen, ik ben zo terug.'' Hij loopt weg en ik trek mijn shirt een stukje omhoog. De rode strepen zijn al minder. Gelukkig. Louis komt terug en ik trek snel mijn shirt recht. ''Je mag je shirt ook wel uit doen hoor!'' ''NEE! Dat hoeft niet. Eh, zo kan ik mijn arm minder bewegen. Minder pijn.'' Hij knikt. ''Gaat het goed met je. Voor de rest?'' Ik knik. LEUGEN!
Hij komt naast me liggen en slaat een arm om me heen. ''Ga nu maar snel slapen, morgen moeten we weer verder met de tour.'' Zegt hij terwijl hij een zacht kusje op mijn voorhoofd drukt. Ik knik en leg mijn hoofd tegen zijn borst. Al snel val ik in slaap. Veilig in Louis zijn armen. Waar ik voor altijd wil blijven. Ookal kan dat niet.
JE LEEST
His closed eyes
FanfictionHarry is al heel lang verliefd op Louis, maar hij is er 100% zeker van dat het niet wederzijds is. Als louis en Harry ruzie krijgen over verschillende dingen (waaronder Eleanor) ziet Harry het niet meer zitten. Hij raakt in een coma. Als hij wakker...