Harry pov.
Ik groet de mensen in de tourbus even en loop direct door naar mijn bed. Ik doe het gordijntje dicht en doe mijn mobiel aan. Ik ga naar twitter en bekijk wat tweets.
Niall Horan Gisteren een geweldige date gehad met @blueskye;).
Ik glimlach. Louis had al zoiets gezegd dat Eleanor en hij hun waren tegen gekomen. Toen ze aan het zoenen waren. Dan krijg ik in eens de nijging om haat tweets over mezelf op te zoeken.
@Harry_styles Doe ons allemaal een plezier en spring uit een vliegtuig oke?
@Harry Styles kun je misschien een masker dragen met een hoofd van een ander bandlid erop? Je ziet er niet uit.
@Louis_tomlinson hoe kun je in een huis leven met @Harry_styles? Ik kan niet eens met hem leven, en ik zie hem niet eens!
@Harry_styles kun je de band niet verlaten? Je verpest iedereen zijn mooie stem!
@Louis_tomlinson kun je me uitleggen wat mensen in Larry Stylinson zien? Ik bedoel wie wil er nou samen leven met @Harry_styles? Hij had beter nooit uit die coma kunnen komen. Had iedereen ook Louis veel ellende bespaard.
Ik knipper wat tranen weg en kijk naar hoeveel keer hij geliked is. 1000 keer... Ben ik dan zo verschrikkelijk? Ik maak screenshots van de tweets. Ik zal ze op de boot wel uitprinten. Dan kan ik ze nog veel lezen. Ik vindt het altijd leuk om de waarheid te lezen, dus waarom niet?
''Harry? Gaat het wel?'' Vraagt Skye terwijl ze haar hoofd door mijn gordijntje steekt. Waarschijnlijk ziet ze mijn tranen, want ze kruipt in mijn bed en trekt me in een knuffel. ''Wat is et, Harry. Je moet het iemand vertellen dat lucht op.'' Ik knik, en tot mijn eigen verbazing vertel ik het haar gewoon. ''L-Louis hij toont gewoon zo veel affectie. Ik bedoel... De ene keer ziet hij me niet eens staan, de andere keer geeft hij me zomaar een kus op mijn voorhoofd. En het frustreert me, want ik ben nog niet over mijn liefde heen, en ik weet niet wat ik moet doen.'' Zeg ik. Tranen rollen over mijn wangen en ze veegt ze weg. ''Ga met hem praten, en zeg dat je niet wilt dat hij zo veel affectie toont.'' ''NEE, DAT IS HET NOU J-JUIST. IK WEET NIET OF IK HET WEL OF NIET WIL!'' Snik ik. Ze kijkt me even aan en zucht. ''Weet je wat? Ik ga zo meteen aan boord wel even met hem praten oké?'' Ik knik en ze stapt uit het bed. ''Ga nu eerst nog maar even slapen.'' Ik draai me om en sluit mijn ogen. Nu pas merk ik dat ik eigenlijk wel moe ben.
Skye pov.
We staan op de boot en we twijfelen wat we gaan doen. ''Ik moet nog even iets uit printen.'' Zegt Harry terwijl hij zich omdraait. ''Wacht, Harry. Ik loop wel even mee.'' Zegt Louis. Harry schrikt en kijkt me hulpeloos aan. ''Nee, Louis. Ik wil even met je praten. Ik pak zijn arm vast en trek hem een hut in. ''Luister, Louis. Ik wil het even over Harry hebben met je. Hij... Hij voelt zich niet zo goed als jij de hele tijd te veel affectie toont. Hij is nog niet over je heen, en dan kan het heel lastig zijn als iemand je kusjes op je hoofd of weet ik veel wat doen.'' Zeg ik. Hij kijkt me met grote ogen aan en zucht geïrriteerd. ''Nou en?.'' Zegt hij. Ik sta op. ''Louis! Hij voelt zich er niet prettig bij. Hij wil dat je dat weet.'' ''MAAR HIJ KAN HET NIET EENS ZELF TEGEN ME ZEGGEN? DAT IS GEWOON TE ZIELIG VOOR WOORDEN!'' Hij staat op en loopt naar de deur. '''LOUIS, KOM TERUG! HARRY KAN DIT NIET, EN DAN WEET JE.'' ''HIJ MOET HET ME ZELF VERTELLEN, SKYE! WAAROM KAN HIJ HET NIET GEWOON ZELF DOEN?'' Hij slaat de deur open en stapt naar buiten. Ik loop achter hem aan en zie Harry staan. Hij kijkt eerst glimlachend naar Louis, maar Louis geeft hem een harde schouderstoot en hij komt hard et zijn rug tegen de muur. Hij kijkt me aan met waterige ogen en glimlacht dan. Hij gaat zijn hut in en sluit de deur.
''LOUIS TOMLINSON!'' Schreeuw ik over het dek. Ik loop naar het toe en sla hem op zijn wang. De rest van de jongens kijkt ons aan en zetten een stap naar achteren. ''MEEKOMEN NU!'' Zeg ik en ik trek hem mee naar binnen. ''jij gaat nu praten met Harry.'' ''Ja, ma-'' ''NU!'' Ik duw hem de hut binnen en sluit de deur.
Harry pov.
Ik hoor een zucht. ''Harry, we moeten praten van Skye.'' Ik kijk op. ''o, dus je bent hier niet zelf heen gekomen. '' Hij schudt zijn hoofd en haalt zijn schouders op. Ik schud zelf ook mijn hoofd en kijk weer voor me uit. ''Waarom vertelde je het me niet gewoon zelf?'' Ik denk even na. ''D-dat kan ik n-niet.'' ''Waarom dan niet, Harry? Ik bedoel ik ben je vriend je kan me gewoon vertrouwen!'' Zegt hij iets harder. Ik schud mijn hoofd. ''Dit ligt gewoon moeilijk, Louis. Ik kan niet zomaar over mijn gevoelens praten tegen degene voor wie ze zijn.'' Zeg ik zachtjes. Louis lacht geïrriteerd. ''WAT BEN JIJ EEN ZIELIG FIGUUR! IK SNAP NIET WAT ER ZO MOEILIJK KAN ZIJN OM DAT AAN MIJ TE VERTELLEN! BEN JE ECHT ZO RAAR DAT JE DAT NIET EENS KAN? IK KAN NOG BETER TEGEN HET ACHTEREIND VAN EEN EZEL AAN PRATEN, WAT AAN JOU HEB IK GEEN ENE FLIKKER. NOOIT GEHAD OOK!'' Die raakte me... Alweer, maar nu laat ik hem niet zo makkelijk van me afglijden. ''Donder op.'' Zeg ik zachtjes. ''Wat zeg je?'' ''IK ZEI DONDER OP! MIJN HUT UIT NU!'' De tranen stromen over mijn wangen en ik snik. ''Harry ik-'' ''FLIKKER OP! IK WIL JE NIET MEER ZIEN! GA WEG.'' ''nee.'' Ik sta op en maak een vuist van mijn hand. Die laat ik vol op zijn kaak komen en ik duw hem naar de deur. ''IK ZEI GA WEG!'' Dan open ik de deur en gooi hem naar buiten in Skyeler armen. Ik sluit de deur en zak ertegen naar de grond. Ik stik bijna ik mijn snikken, en hoor Louis mijn naam nog een aantal keer zeggen. Dan word het stil Mijn eigen snikken is het enige wat ik nog hoor. Ik kruip naar de badkamer. En doe het. Alweer.
JE LEEST
His closed eyes
FanfictionHarry is al heel lang verliefd op Louis, maar hij is er 100% zeker van dat het niet wederzijds is. Als louis en Harry ruzie krijgen over verschillende dingen (waaronder Eleanor) ziet Harry het niet meer zitten. Hij raakt in een coma. Als hij wakker...