5.

1.6K 52 9
                                    

Louis pov.

Daar ligt hij dan... Mijn beste vriend aan allemaal apparaten, die waarschijnlijk niet eens nodig zijn, omdat hij niet verder wilde. Ik denk dat ik hier nu al 1 uur naar Harry lig te staren. Hij glimlacht een soort van. Dat maakt me een soort van gerust. Om te weten dat hij 'blij' in een coma is geraakt. Goh, hij is eigenlijk wel knap als hij zo ligt te slapen.

Wacht...Wat? Laat maar... En dan nog, op dit moment hadden we samen lol moeten hebben, voetballen, poolen of samen een horror film kijken en lekker tegen Harry op liggen ik zijn hand moeten houden en als hij dan schrok hem in zijn ogen kijken en hem gerust stellen en dan naar voren buigen en hem zoenen... LOUIS STOP! Hoe kun je nou denken aan Harry te zoenen? Je hebt met Eleanor! Maar misschien betekend Harry wel meer voor jou...

Ik zit hier al een tijdje over na te denken als ik in eens door heb dat ik zit te huilen. De tranen stromen over mijn wangen en vallen op Harry zijn hand die ik al de hele tijd vast hield. Ik keek naar zijn gezicht en had even het gevoel dat hij naar mij keek, maar dat kon niet. Hij sliep, hij kon niet wakker zijn. Toch?

Harry pov.

Ik voelde iets nats op mijn hand en keek op. Ik keek recht in de prachtige blauwe ogen van Louis. De tranen liepen over zijn wangen en hij liet zijn hoofd op bed vallen. Ik wilde mijn hand door zijn haar halen, maar mijn hand gleed zo door zijn hoofd.

Wacht...WTF! Ik zat recht op en keek achterom. Ik keek regelrecht naar mijn eigen lichaam dat lag te slapen. Eh...Oké? Ik ging staan en liep wat rond, Wacht wat zeg ik 'liep' het was meer zweven. Hoe kan dit precies gebeuren? Dit is vast een droom. Ik loop naar het raam en raak het gordijn aan. Dat beweegt zachtjes heen en weer. Ik grijp het vast en zie dat ik het gordijn gewoon kan aanraken. Ik laat het los en zorg dat het niet te veel beweegt. Ik loop weer naar Louis en sla op zijn hoofd. Weer ga ik dwars door hem heen. Mijn huid tintelt en word rood. Er komt een verpleegster aan lopen en ook zij loopt dwars door me heen.

Ik schreeuw het uit. Dit doet zo veel pijn! Er lopen echte tranen over mijn wangen van de pijn. Het is alsof er 1000en naalden met 100 kilometer per uur door mijn lichaam werden geschoten. Oké, dus ik moet geen mensen door me heen laten lopen. Dacht ik terwijl ik op de grond lag.

''Meneer Tomlinson Het bezoek uur is voorbij, u moet gaan.'' Hoorde ik de verpleegster zeggen. ''Noem me maar Louis hoor'' zei hij met een klein glimlachje. Hij liep naar de deur en zonder er bij na te denken liep... Zweefde ik met hem mee tot we buiten waren in een drukke straat. Ao... Hij liep naar de bus en ik zweefde snel mee. Gelukkig was de bus zo goed als leeg dus ik ging ergens achterin zweven. Louis zat ook achterin met muziek in zijn oren. Op de een of andere manier kon ik het horen. Hij was aan het luisteren naar I won't give up van Jason Mraz. Zijn hoofd boog steeds verder naar beneden en hij zat een beetje te snikken.

Nee Louis... Luister naar leuke liedjes! Niet naar depressieve liedjes. Ik dacht aan ons eigen liedje van de band wat mij altijd vrolijk maakt. Tijdens een concert is dat altijd een oppepper: Act my age. Op de een of andere manier begon ik me er veel op te concentreren en in eens begon hij ook echt af te spelen. Louis keek verbaasd op en keek op zijn telefoon. Hij begon te glimlachen waardoor ik me al weer een stuk beter voelde.

Toen we (na veel mensen vooral paparazzi) eindelijk bij ons huis aan kwamen ging Louis gelijk voor de TV zitten. Ik ging op mijn eigen plekje zitten en Louis zat iets verder op de bank. Hij zette een film aan en werd gebeld. "Met Liam, eh... het gaan in het nieuws over Harry en jou, ik dacht misschien wil je t ff weten." "Thanks Liam, ik ga kijken bye!" Hij zapte naar het nieuws en het ging inderdaad over ons.

"Een groep tiener meisjes hebben Louis Tomlinson met de dood bedreigd omdat hij volgens hen de oorzaak is dat Harry Styles in een coma ligt." Er kwam een video boodschap waarin meisjes zeiden dat Louis mij zou hebben neergestoken dat ze hem zouden vermoorden. Louis schrok en zette vlug de tv uit. Misschien was ik al bleek, maar nu was ik nog bleker. Dit was niet Louis zijn schuld. Dit wilde ik zelf. En nu word hij met de dood bedreigd!

5 reads nieuwe update. En ik heb nu 68 reads dank jullie zo veel om mijn verhaal te lezen! Ik zie mensen met 1000 reads maar ik ben hier al super blij mee! Thx

His closed eyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu