3.

2K 67 111
                                    

Louis pov.

We hadden afgesproken op een grasveldje en daar zouden we gaan voetballen. In de verte zag ik Zayn, Liam en Niall aankomen. Waar was Harry? Die had ik nou wel graag erbij willen hebben. Zo zullen we gaan spelen. Ja, ik ga met Zayn jij met Niall zeg ik Tegen Liam. We waren een poosje aan het voetballen en toen besloot ik even te vragen waar Harry was. ''Hij had erge hoofdpijn en besloot thuis te blijven en dan voor ons te koken.'' Zei Niall. ''ow jammer.'' Ik baalde er echt van dat hij er niet was. ''Maar het is al 6 uur dus laten we maar naar huis gaan.'' Zei Zayn toen hij mijn gezicht zag. ''Ja goed idee Zayn.''

Harry pov.

Ik was naar de keuken aan het gaan toen de voordeur open ging. (geen goed Nederlandse zin, maar oké) ''Hey Harry wij zijn thuis!'' ''IS HET ETEN AL KLAAR?'' schreeuwde Niall. ''nee sorry Niall. Ik ga het wel even op warmen.'' Louis kwam binnen en ik schoot meteen de keuken in. Ik wilde niet dat hij zag dat ik had gehuild.

''Hazza? Gaat t wel met je?'' Louis kwam de keuken binnen en ik was bezig met het snijden van de sla. ''Nee er is niets lou...'' ''Jawel, Haz. Je weet dat ik dat meteen kan zien+ je ogen zijn net 2 lampionnen. Vertel het me gewoon. alsjeblieft?''
Viel het zo erg op? Oh shit, een antwoord. ''Ik mis gewoon mijn familie lou. Meer niet...'' Goed antwoord. ''O, maar dat had je toch gewoon kunnen zeggen. Daar hoef je je niet voor te schamen gekkie.'' Hij liep naar me toen en gaf me een knuffel. Ik verstijfde. Maar knuffelde toch terug.

Hij liet me los en toen kon ik het niet meer houden. Ik barste in snikken uit en de tranen rolde over mijn wangen ik liet me via de muur zakken en Louis liep weer terug naar me. ''Haz kom op je ziet ze binnenkort heus wel weer.'' Ik begon nog harder te huilen omdat de echte reden me nog meer pijn deed dat mijn leugen. Louis aaide over mijn rug en zat tegen me te praten. Ik luisterde er niet naar. Ik voelde me gewoon op mijn gemak ik Louis zijn armen. ''Kom op we kunnen gaan eten.'' Zei Louis. We liepen met de sla en een stukje vlees naar de keukentafel.

''ETEEEEEN!'' Niall rende meteen naar de tafel. Ik ging zitten en Louis kwam naast me zitten. Ik voelde dat ik begon te blozen. Hij pakte mijn hand en gaf me een kort knikje als in enkele het-komt-wel-goed-maak-je-nou-maar-geen-zorgen! Knikje.

We waren klaar met eten en we zaten op de bank. Louis zat naast me en ik had mijn hoofd op zijn schouder gelegd hij streelde me zachtjes door mij haren en mompelde of het wel oké ging. Ik knikte en ging zitten. Ik pakte mijn cola en dronk mijn glas leeg. Louis zijn telefoon ging weer af. Hij keek op zijn mobiel en glimlachte. O nee daar gaan we weer...

''Hey jongens, Ik ga zo nog even naar Eleanor toe oké?'' Ik stond op en zette mijn glas hard op de tafel. Ik liep de hoek van de deur om en bleef stil staan. ''Wat is er toch met hem, hij doet zo raar?'' hoorde ik Louis zeggen. Ik liep naar de keuken. Ik voelde dat ik moest huilen. Ik besloot wat chips te pakken. Ik had de zak open gemaakt en pakte 4 schaaltjes aangezien Louis toch weg ging.

''Harry wat is r nou echt? Volgens mij is dat met je familie gewoon bullshit! En waag het niet om tegen me te liegen.'' Zei Louis terwijl hij binnen kwam. Ik wilde niet maar ik wist dat als ik nu zou liegen hij echt boos zou worden. ''Je doet de laatste tijd gewoon niet meer zoals... Zoals Louis altijd deed Lou...'' zei ik zacht. Er vielen een paar tranen op de grond. ''Wat bedoel je daar mee?'' Gewoon je doet de laatste tijd zo afstandelijk en alsof je het niet meer naar je zin hebt als je bij ons bent... En ik ben niet de enige die dat vind.'' Het laatste fluisterde ik.

''Gaat dit weer over dat Eleanor en ik veel met elkaar omgaan, Harry? Ik dacht dat we daar ondertussen wel klaar over waren.'' ''Maar het is de waarheid Louis, Je doet alles met haar de laatste tijd...'' ''Vind je het gek? Ik zie haar bijna nooit en jullie zie ik iedere dag! Op een gegeven moment wil je ook wel even met iemand anders omgaan!'' Snauwde hij. ''Ja, maar iedere en dan ook echt IEDERE keer dat ik vraag of je mee gaat om iets leuks te doen ga je al met haar.''

His closed eyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu