hey! Wow ik had niet gedacht dat ik in nog niet eens in 1 dag 8 reads zou krijgen. Haha! Dank jullie wel voor het lezen!
Louis pov.
Ik werd wakker en rook het luchtje dat Harry altijd om zich heen had hangen. Ik opende mijn ogen en zag dat Harry naast me lag te slapen. Hij zag er zo lief uit! Maar waarom lag hij ook al weer naast me? O ja... Het was aan het onweren. Mijn telefoon ging af, en Harry werd wakker. ''Goede morgen lou, nog een beetje geslapen?'' Vroeg Harry met een schorre stem. ''Jawel hoor Harry. Jij?''
Harry pov.
In gedachten: HOE ZOU IK DAT NOU NIET KUNNEN!
Louis pov.
''ik ga douchen'' zei Harry. ''jo, is goed.'' Harry liep naar zijn eigen kamer en ik keek op mijn telefoon.
E: Eleanor L: Louis
E: Hey Lou. Zullen we zo weer wat leuks gaan doen? L: Hey Ell. Ja is goed! We hebben elkaar al zo lang niet gezien. XD Gisteren nog maar oké! E: Haha ja das waar L: Wat wil je doen en hoe laat? E: Zullen we gewoon naar het park en picknicken? Rond 12 uur? L: Ja is goed ik kom je zo ophalen tot zo liefje E: xxx
''Hey Louis zullen we zo gaan voetballen ofzo?'' vroeg Harry toen hij mijn kamer weer in kwam. ''Nee sorry Harry, ik ga met Eleanor picknicken'' ''O... Veel plezier dan'' Hij glimlachte en liep mijn kamer weer uit. Ik ging douchen en pakte een mand. Ik smeerde wat broodjes en pakte nog wat borden en drinken en liep naar Eleanor toe. Ik belde aan en ze deed open. ''Hey schatje'' Ze gaf me een kus op mijn lippen en een waanzinnig gevoel ging door mijn buik. (ieuw ieuw bah bah het spijt me) en we liepen hand in hand naar het park.
Harry pov.
''O... Veel plezier dan'' Ik liep zijn kamer uit en liep naar mijn eigen kamer. Ik ging op bed liggen en zuchtte diep. Ik had het kunnen weten. Iedere keer als ik iets met hem wil doen, gaat hij al met Eleanor iets doen. Hij houdt gewoon meer van haar dan van mij. Dat doet pijn. Ik houd van hem... Alleen meer als dat ik van een normale vriend. Ik liep naar de badkamer en pakte mijn scheermesje. Ik deed mijn broek omlaag en haalde het mesje van links naar rechts. 4 sneetjes bloed verschijnen op mijn boven been. Het prikt, maar aan de andere kant voelt het goed. Het voelt alsof ik pijn moet hebben. Alsof ik mezelf moet straffen omdat Louis niet van me houd. Ik veegde mijn been af met een wc papiertje zodat het bloeden stopte. Ik trok mijn broek omhoog en ging weer op mijn bed liggen. Een traan rolde over mijn wang. Ik veegde hem ruw weg. Ik zat te snikken toen Niall binnen kwam. ''Hey Harry wat is er?'' Niall is de enige die weet dat ik op Louis verliefd ben, en hij begrijpt me ook. ''Lou is weer met haar iets gaan doen...'' ''ALWEER! Hij gaat ondertussen iedere dag wat met haar doen!'' Ik stuur hem zo wel even een appje, oké? Ik knikte en Niall ging weer weg. Ik rolde me op tot een balletje en begon weer te huilen.
Louis pov.
N: Niall L: louis
N: HEEEEEYYYY! KOM JE VANMIDDAG MEE VOETBALLEN OFZO? WE HEBBEN ECHT AL SUPER LANG NIKS LEUKS MEER MET ELKAAR GEDAAN! NAJA BEHALVE ZINGEN EN GISTER AVOND NOG MAAR OKEY! HAHAHA!
L: Haha, maar ik ben nu met Eleanor aan het picknicken!
N: Maar je blijft toch niet de hele middag en avond bij haar? :( We missen je lou...
L: nou rond een uurtje of 3/4 ben ik wel klaar dan gaan we wel wat doen oké?
N: JHAAAA DAN ZIEN WE JE ZOOO!
Ik glimlachte en legde mijn telefoon weg. ''Ik ga wel rond een uurtje of 3/4 weg El wil nog even wat met de jongens doen'' ''ja das goed hoor lou.''
----2 uur later----
Ik ga maar eens naar de jongens. Ik gaf Eleanor een kus en pakte de picknick zooi in. We liepen naar huis en op de een of andere manier voelde ik me een beetje ongemakkelijk bij Eleanor. Ze liep haar huis in en zei: ''ik zie je nog wel lou'' ze sloot de deur en ik liep nar huis.
Harry pov.
Ik lag nog steeds te huilen op bed. Mijn hele hoofd deed pijn en mijn zicht was wazig. ''Hey Harry, Louis komt zo we gaan iets met zijn allen doen. Voel jij je wel oké?'' Vroeg Niall bezorgt. ''Nee Niall ik heb erge last van mijn hoofd.'' zei ik een beetje na snikkend. Niall gaf me een knuffel en zei dat ik zo gewoon lekker voor ons ging koken en dat hun dan gewoon wel iets heel saais zouden gaan doen. Ik lachte en Niall ging weg. Na een uurtje besloot ik maar te gaan koken, dus ik liep naar beneden.
Sorry beetje saai hoofdstuk. In het volgende zitten wat meer momentjes, maar ook weer niet. Na 5 reads update ik weer.
JE LEEST
His closed eyes
FanfictionHarry is al heel lang verliefd op Louis, maar hij is er 100% zeker van dat het niet wederzijds is. Als louis en Harry ruzie krijgen over verschillende dingen (waaronder Eleanor) ziet Harry het niet meer zitten. Hij raakt in een coma. Als hij wakker...