24.

1.3K 33 6
                                    

24

Louis pov

''Hazza, word wakker.'' Fluister ik terwijl ik de haren uit zijn gezicht strijk. ''Hm?'' Harry opent zijn ogen en sluit ze weer direct. ''Kom op, we gaan ontbijten!'' "geen honger'' Hij draait zich om en ik rol met mijn ogen. Ik stap het bed af en trek de deken van hem af. ''HEY! GEEF TERUG!'' Gilt hij. Ik kijk hem onschuldig aan. ''Kom hem maar halen!'' Ik til de dekens op en begin te rennen. Ik hoor hem zuchten, en vlak daarna snelle voetstappen. Op de trap rende ik, maar ik struikelde. Na 4 harde bonken bereikte ik de vloer. De dekens vielen over me heen, en ik kreunde. Ik keek omhoog en Harry stond met zijn handen voor zijn mond en een rood hoofd. Ik wreef over mijn voorhoofd en hij proestte het uit. De tranen stroomden over zijn wangen. ''D-Dat krijg je er-van a-als je mijn de-ken afpakt.'' hikte hij. Ik laat me achterover vallen en mompel: ''Technisch gezien is het mijn dekbed.'' Harry springt naast me op de groot en een hoge gil verlaat mijn mond. Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan, en begint weer te giechelen. 2 keer in 5 minuten. ''J-je gilt als een meisje!'' Ik kijk hem grijnzend aan. ''O, geloof me. Ik kan jou ook laten gillen als een meisje.'' Ik grijp zijn benen en trek hem onderuit. Hij gilt hoog en ik vang hem op. Meteen leg ik hem op het dekbed en ga boven op hem zitten en grijp zijn polsen. Ik voel de verhogingen in zijn huid van de beginnende littekens van het snijden. ''Ik zei het toch?'' Hij trapt met zijn benen. ''Zeg genade! Of ik begin. En je weet precies waarmee.'' Ik breng een van mijn handen naar zijn zij en hij gilt: ''Nee! NEE, GENADE! GENADE!'' Ik laat hem lachend los en hij gaat rechtop zitten met een rood gezicht. Ik pak zijn handen en trek hem omhoog. Hij glimlacht en ik sla een arm om zijn nek. ''Kom op, ik heb ontbijt gemaakt, zonder de keuken af te branden. We lopen naar de keuken en gaan zitten.

Harry leunt met zijn hoofd op zijn hand en zijn ogen hangen een beetje dicht. ''ben je zo moe?'' Hij kijkt op en grijnst. ''Dat is in principe ook niet raar, toch? Het was gisteren 1 uur en nu 8 uur!'' Ik kijk naar de klok. ''NIET! Daarnet was het nog bijna 10 uur!'' Hij lacht. ''Je hebt de grote en de kleine wijzer door elkaar gehaald, Boo.'' Ik kijk nog een keer naar de klok en zucht. '''Sorry... Nu ben je voor niets wakker.'' ''Vast niet voor niets! Ik bedoel je hebt ontbijt gemaakt. Zonder het huis af te branden, dus dat ik zeker iets.'' Ik lach en knik. Hij heeft zeker wel een punt. Ik zet het eten neer op tafel en we eten samen. Af en toe zeggen we wat, maar de langste tijd is het stil. Na een poosje zijn we allebei klaar met eten en ik begin de vaatwasser in te ruimen.

Zodra ik de woonkamer binnenloop zie ik Harry liggen. Zijn hoofd ligt in een eigenaardige knik op de bank. En de rest van zijn lichaam op de grond. ''Harry?'' Schreeuw ik en ik ren naar hem toe. ''Huh? Wat?'' Zegt hij terwijl hij rechtop gaat zitten. ''Waarom lig je op de grond?'' ''Ik lig op de... O. Geen idee.'' Zegt hij terwijl hij verbaasd om zich heen kijkt. Ik lach. ''Kom op.'' Ik trek hem overeind en hij gaat op de bank liggen. Ik leg een dekentje over hem heen. Hij sluit zijn ogen. ''Dankjewel, lou.'' Zegt hij zachtjes. Ik veeg wat haren uit zijn gezicht en glimlach. ''Ik ga zo meteen even naar Eleanor. Ik ben over 2 uurtjes terug, oké?'' Ik zie dat hij een beetje gespannen word als ik Eleanors naam zeg, maar hij ontspant gelijk weer. ''Is goed, doe je voorzichtig?'' Ik knik en loop naar boven. Als ik mijn kleding aan heb loop ik weer naar beneden. Ik kijk nog even naar Harry. Hij ligt te slapen en de zon beschijnt zijn achterhoofd. Ik giechel. Het is net een engel als hij zo ligt. Maar dat is hij ook. Hij is mijn engel. ''Mijn engel.'' Herhaal ik zachtjes. Dan draai ik me om en loop het huis uit.

''Hey, El!'' Ik stap gelijk haar huis binnen en ze staart me verbaasd aan. ''Je had helemaal niet gereageerd op mijn berichtje! Ik hoorde gister avond piepende banden net toen jij weg was! Ik was super ongerust!'' Ik glimlach en ren naar haar terug. Ik til haar op en draai een rondje. Ze gilt en ik zet haar neer. ''Waar was dat vo-'' ''IK HEB HET IN GEZIEN!'' ''wat heb je ingezi-'' ''DAT IK VAN HARRY HOU! IK HOU ZO VEEL VAN HEM, ELEANOR!'' Ze glimlacht en zegt: ''Dat werd dan eens tijd! Heb je het hem al verteld?'' Ik schud van nee. ''Hij verdient om het op een speciale manier te horen te krijgen. Ik weet alleen nog niet hoe. Daarom kwam ik naar jou, dan kon jij me mooi helpen.'' Schreeuw ik bijna. Ze lacht en we lopen naar de huiskamer. ''Hey Lou! Waarom ben jij zo vrolijk?'' Hoor ik Skyeler vragen. ''IK HOU VAN VAN HARRY!'' schreeuw ik in haar oor. Ze knikt en lacht naar Eleanor. ''Ik ga, Niall staat op me te wachten.'' Ze loopt weg en Eleanor kijkt me aan. ''Dus... wanneer is jullie volgende concert?'''


Niall pov.

Ik pakte haar hand en zo liepen we verder. We hadden besloten te gaan wandelen. Het was mooi weer en alles in Ierland stond mooi in bloei. Ik ademde in. De Ierse lucht kwam mijn neus binnen en ik zuchtte uit. Ik kneep ik haar hand en ze keek me aan. ''is er wat, Ni?'' Ik schudde van nee. ''Ik ben gewoon blij dat ik je terug heb.'' Ze begon te blozen en keek weg. Ik glimlachte en we liepen verder. ''Louis schreeuwde net dat hij van Harry houdt.'' Zegt Skye in eens. Ik kijk verschrikt open ik glimlach nog breder. ''Ben je serieus?'' Ze knikt en ik lach. ''Ik wist dat je je zo schuldig voelde toen Harry zei dat je mij verdiende, en hij had niemand. Maar Louis heeft Eleanor gisteren te huwelijk gevraagd, en ze heeft alles tegen hem verteld. Over dat hij Harry leuk vind, alleen dat hij het zelf moet beseffen. Ik gok dat hij gisteren het licht heeft gezien.'' Ze glimlacht voor zich uit en kijkt weer naar mij. Ik lach terug en pak haar vast. ''dat is goed nieuws.'' Ik plaats mijn lippen op de hare en ze slaat haar armen om mijn nek. Ik glimlach tegen haar lippen aan en beweeg de mijne rustig op de hare. Ik laat haar los en we lopen weer een stuk. ''Ik heb eigenlijk nog een cadeautje voor je. Ik bedoel het is niet veel, maar ik vond de betekenis wel grappig.'' Ik pak een pakje uit mijn zak e geef het aan Skye. Ze maakt het open. Er zit een armbandje in met een klavertje 4. Typisch Iers. ''Op het kaartje stond dat hij voor goed geluk in een relatie zorgde... En ik wil je niet meer kwijt dus ik dacht dat-'' Ik werd afgekapt door haar lippen op de mijne. ''Dankje, Niall. Dankje dat je om me geeft.'' Ik sla mijn armen om haar heen en fluister in haar oor. ''Natuurlijk hou ik van je. Je bent me alles waard.'' Ik trek haar nog dichter tegen me aan. ''Ik hou van je, Niall.'' Zegt ze zachtjes. ''Ik ook van jou.''




His closed eyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu