Ahoj, som tu s novým príbehom s postavami z Teen Wolfu. Tu na úvod sa dozviete pár bližších informácií o postavách a celkovom deji príbehu. Dúfam, že sa bude páčiť a rada by som vedela vaše názory a ohlasy (tak mi potom napíšte kľudne aj kritický komentár, alebo niečo;)
~WandaNezmarDerek sa zhlboka nadýchol a vytiahol si z pohárika lístok. Počkal až to urobia aj jeho kamaráti a potom sa všetci spoločne pozreli na výsledky ich losovania. Všetci sa zatvárili prekvapene a zároveň trochu skepticky. Sami si zvolili tému ich koncoročného projektu, takže už nemalo zmysel nad tým špekulovať. Aj tak musel v duchu uznať, že si vymysleli poriadne ťažkú vec. Dohodli sa, že si spoločne vymyslia špecialnu črtu, krorú budú potom hľadať v ľuďoch. Každý si vylosuje jednu črtu a nájde si niekoho na komu mu to sedí. Toho kto mu padne do oka. Tí ľudia majú byť rozdielny ako to len pôjde a ani sa ich potom budú snažiť objektívom zachytiť v rôznych situáciach. V tom bude ten vtip. Tých situácií bude viacej a pre všetkých rovnaké. Ide však o to, že každá bude vhodná len pre jedného z ich modelov. Niečo na štýl knižnica a typický šprt alebo bar a drsný motorkár. Jednému z nich to prostredie bude blízke, jeho ,,prirodzené prostredie,,. Pre zvyšok bude práve výzvou zasadiť do toho prostredia svojich modelov. Na svojich fotkách chcú neskôr demonštrovať ako sa rozdielni jedinci prispôsobujú novým okolnostia a ako do nich zapadajú. Má to mať taký sociálny podtex.
Všetci štyria, on, Scott, Malia a Boyd, sa zhodli, že stojí za to skúsiť to. Bude to trochu náročné, ale všetci boli ochotní túto výzvu podstúpiť.
Derek si trochu frustrovabe vzdychol, keď sa pozrel na svôj vyžrebovany papierik. Príbeh vrytý do tváre.
Bol zvedavý ako nájde niekoho, koho tieto slová budú presne vystihovať. Už si začal predstavovať ako taký človek asi vyzerá..,,Sladkosť pichlavej ruže. Bože Derek, to si určite vymyslel ty!" Vyhŕkla Malía.
,,Ja mám ,,Nevinnosť v očiach dospelého". Pridal sa Scott.,,A ja ,,Drzá krása". Dokončil Boyd. Z nich všetkých sa práve on tváril najzamračenejšie. Najzadumanejšie. Derek by si typol, že už má biekoho na mysli.
,,Čo máš ty Der?" Spýtal sa Scott. Derek nechápal ako to robí, no neustále vyzeral, že má v podstate dobrú náladu. Bolo to otravné a zároveň ukľudňujúce.,,Ja mám to s tým ,,Príbeh vrytý do tváre". Som celkom zvedavý koho nájdem. Čo vy? Už vás niekto napadá?" Scott s Malia potriasli hlavou. Boyd stisol pery a zakýval hlavou, že možno áno. Šťastlivec!
,,Dobre teda. Dohodnime sa, že na to máme desať dní. Potom sa všetci stretneme v štúdiu u mňa aj so svojími model a urobíme pár skúšobných fotiek na úvod. Čo vy na to?" Navrhol Derek a všetci súhlasne prikývli.
,,Tak fajn. Veľa šťastia pri hľadaní, ľudkovia."
,,Hej, veľa šťastia všetci." Povedala Malia a začala sa zberať na odchod. Všetci boli naprataný v Scottovej internátnej izbe a už bolo na čase vypadnúť po všetkom tom dolaďovaní detailov. Derek aj s Boydom zamávali Scottovi na rozlúčku a pobrali sa na parkovisko. Okolo nich sa prehnala Malía na motorke a hlavou v prilbe im kývla na rozlúčku. Za volantom auta bola strašná, za kormantom motorky? Úžasná. Ako malý čert!
Derek s úsmevom načúval vzďaľujúcemu sa zvuku motorky a pozrel sa na Boyda.
,,Chceš zviesť?"
,,Nie, vďaka. Mám chuť na malú prechádzku." Ako hovoril prstami sa začal hrať s malým digitálnym fotoaparátom, ktorý mal vo vrecku. Čiže v preklade, chcel si ísť zafotiť.,,Ako chceš. Vidíme sa v škole. Maj sa." Boyd mu ešte zakýval na rozlúčku, než sa otočil a pobral sa svojím smerom. Derek si nastúpil do auta, do svôjho milovaného Camara, ktoré dostal od svojej sestri Lauri. Spokojne sa uškrnul, keď motor auta pod jeho rykami zapriadol. Dupol na plyn a vyrazil preč. V duchu uvažoval nad svojím modelom. Kde ho nájde? Ako ho osloví? Bude sa chceť dať fotiť? Aký asi bude....
Stiles sedel za stolom v zadnej časti salónu a ceruzkou v ruke rýchlo šrtal po papieri. Robil skice a návrhy pre svoje nové tetovania. Stále zdokonaľoval svoju techniku a rozširoval si tak svoje portfólio. Pred ním sa práve rýsoval krásny obrázok detailných pierok, ktoré chcel použiť v motíve krídel. Mal pred sebou dokonalú predstavu ako by to malo celé vyzerať. Krídľa vyrastajúce medzi lopatkami, akoby s vystretým perím sa tiahnuce cez ramená až takmer ku lakťom. Hmmm presne si vedel predstaviť tie malé detaily a tieňovanie a..
,,Zem volá Stilesa. Počuješ ma?" Z jeho rozjímania ho vyrušila Kira. Stiles odtrhol zrak od svojich náčrtov a pozrel sa priamo do usmievavej stáre jeho (japonskej) kolegyne. S Kirou sa poznal asi už tri roky a obdivoval jej prácu s tetovaniami. Mala špeciálny štýl a milovala zvieracie motívy. Sám Stiles ich jej pár vytetoval na telo. Tak ako aj on sám, aj ona mala telo pokryté tetovaniami a pár piercingmi. Čo by to boli za taterov, keby nemali?!
,,Môžeš mi pomôcť prosím? Prišlo dievča, same a chce si dať urobiť naraz hneď niekoľko piercingov, no hrozne sa bojí. Mohol by si ju prosím ťa zamestnávať alebo bejako inak upokojovať zatiaľ čo ju budem robiť?" Spýtala sa.,,Hej jasné. Samozrejme." Hneď vstal od stola a pobral sa za Kirou. Onedlho bol usadený vedľa mladej baby menom Emily, udržiac ju za ruku. Kecal o všetkom možnom len aby sa nesústredila na to čo robí Kira. Slabo sa usmievala a kŕčovito mu zvierala ruku. Ku koncu sa však trochu prudšie mykla, keď jej Kira nastrelovala náušticu do hornej časti ucha. Chrupavka je jedno z tých naozaj citlivých miest. Nakoniec to ale hrdinsky predýchala a šťastne sa usmiala, keď jej Kira oznámila, že už to má všetko za sebou. Stručne ju oboznámili s hyginou a s ďalšími dôležitými informáciami ohľadne jej nových ozdôb. Bola veľmi milá a nesmierne im obom ďakovala, keď odchádzala.
,,Zaujímalo by ma, čo dôženie tak slušného človeka, aby si v jeden deň nechal urobiť naraz piercing do nosa, pupku a 5-krát dokopy si nechať prepichnúť obe uši. Len tak z ničoho nič. Čo myslíš Stilesi?" Zvedavo sa naňho pozrela, keď Emily odišla.
,,Len tak to určite nebolo. Všimni si, bola pekne, no asi aj draho oblečená. Čiže má určite kreditku, no asi ju nechcela použiť, pravdepodobne kvôli výpisu. Plus platila v hotovosti a nechala nám problém nechať veľké díško. Tipujem teda, že tým niekomu niečo chcela dokázať. Možno menšia vzbura bohatým rodičom?" Podelil sa so svojími výsledkami pozorovania. Kira naňho pozerala s utvorenými ústami. Potom sa uchechtla a zastrčila si prameň vlasov za ucho.
,,Stilesi, teba je ako tatera naozaj škoda. Mal si ísť na kriminológiu." Po tomto prehlásení sa išla pozrieť na recepciu, či je na dnešok ešte niekto objednaný. Otočená chrbtom nevidela tieň bolesti, ktorý sa prehnal Stilesovou tvárou. Nevedela to. Nevedela, nieje to jej chyba, že to nevie.Síce mal Stiles Kiru rád, nikdy jej nepovedal nič o svojej minulosti. Nevedela...
Zahľadel sa dole na svoje zápästie, kde bolo ozdobným kaligrafickým písmom napísané ,,Claudia,,. Vtom ho napadla ďalšia možnosť Emilynho spontánneho jednania.
,,Možno chcela dokázať niečo sama sebe."
YOU ARE READING
You Catch My Eye
FanfictionDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...