Krič, prosím krič

369 43 13
                                    

  ,,Takže ty mi tvrdíš, že sa na teba vrhla a ty si v tom úplne nevinne? Že na teba robila oči a ty si si to všimol až vtedy keď jej ruka vyletela k tvojmu rozkroku? A že tá nahá fotka, ktorú ti poslala na mobil, na tvoje súkromné číslo, je prvá a žiadna predtým nikdy nebola?"

  ,,Presne tak."

V miestnosti nastalo hlboké ticho, ktoré miestami príležitostne prerušil dajaký zvuk, ktorý vydala Stilesova mačka. Derek so sklonenou hlavou čakal na verdikt. Dobre si uvedomoval do akej kaše sa dostal, a že si za to môže iba on sám. Po všetkej svojej snahe, ktorú vynaložil na to, aby Stilesa získal, ho stratí pre svoju blbosť a zaslepenosť.

 Vtom sa Stiles postavil zo svojho miesta, obliekol si mikinu a vybral sa ku vchodovým dverám.

  ,,Kam ideš? Povedz niečo, prosím," zaúpel Derek, no Stiles k nemu ostal stáť otočený chrbtom.

  ,,Som celkom hladný, tak sa idem von prejsť a kúpim nám niečo na jedenie. Ty si zatiaľ sprav pohodlie a počkaj ma tu," odvetil nevýrazne.

 ,,To ma tu len tak necháš? Bez jediného slova k tomu, čo som ti povedal ako veci naozaj sú?"

  Tieto slová prinútili Stilesa sa pomaly otočiť k Derekovi tvárou. Vyzerala byť prázdna, bez emócií. Derek však vedel, že za tou maskou zúri more emócií. 

  ,,Derek, pevne verím, že hocijaké slová by som ti v túto chvíľu povedal, neskôr obaja trpko oľutujeme. Idem sa teda prejsť, kúpiť jedlo, najlepšie nejaké poriadne nezdravé, a keď sa vrátim už s čistejšou hlavou, tak až potom sa porozprávame. Jasné?"

  Derek len prikývol a nenašiel v sebe ďalšie slová argumentu. Stiles však pokračoval.

  ,,Ten čas čo budem preč bude aj tvojím časom Derek. Počas neho sa rozhodni, či chceš v tomto našom vzťahu naplno pokračovať a počkaj tu na mňa alebo ak máš nejaké pochybnosti, či si nie si niečím istý, tak radšej odíď. Predtým, než sa vrátim," a s tým zatvoril za sebou dvere a nechal tak Dereka osamote. Ako oparený hľadel na dvere, za ktorými Stiles zmizol a nedokázal uveriť kam sa dostali. Urobil teda prvú logickú vec, ktorá ho napadla. Vybral sa k Stilesovmu kabinetu s alkoholom a po krátkom pohľade odtiaľ vytiahol fľašku whiskey. Celú si ju vzal aj s pohárom a sadol si na zem pred gauč, o ktorý sa oprel chrbtom.  Nalial si poctivý pohárik, no keď už si ho chcel priložiť k ústam zastavil sa. 

  Chcel to, potreboval to a zároveň sa k tomu nedokázal odhodlať. V hlave mu vírilo snáď tisíc vecí. Nejaká jeho čas si uvedomovala, že veci išli pomaly no postupne dolu z kopca od jeho záverečnej vernisáže. Ťažko si to pripustiť, no bolo tomu tak. Dokázal, že aj ako každý arogantný chlap na svete. V momente kedy Stilesa získal mu ani nenapadlo, že oň ho môže prísť. Niežeby ho bral ako samozrejmosť, no určite sa tak v niektorých aspektoch nevedomky správal. Chcel si otĺcť hlavu o stenu za každý jeden raz kedy sa oneskoril kvôli tomu, že niekde ostal dlhšie kvôli.. kvôli Paige.

  Teraz keď ho napadlo to meno, pocítil na jazyku jed a hnev na tú ženu. Razom si už nedokázal spomenúť na nič čo mal predtým na nej rád a čo rešpektoval. Začal si v hlave premietať všetky ich stretnutia a rozhovory. To ako sa naňho usmievala, letmé dotyky, z ktorých si nič nerobil a veľavravné pohľady, ktoré naňho hádzala, ktoré si pomýlil za kamarátske. Uvedomil si, že v slečne Paige sa hlboko zmýlil a v súvislosti s ňou ho napadla ešte jedna čierna myšlienka. Čo ak získal tú prácu, na ktorú nemal v podstate žiadne predchádzajúce kvalifikácie na dostatočnej úrovni, len preto lebo s ním niečo chcela mať? Bolo všeobecne známe klišé, že muži si najímali krásne sekretárky lebo ich chceli pretiahnuť, no prekvapilo ho, že takéto veci sa dejú aj opačne.

You Catch My EyeWhere stories live. Discover now