Dalo to prácu vyvolať všetky filmy, na ktorých sa Derekovi podarilo Stilesa zvečniť. Sám bol prekvapeným koľko veľa fotiek porobil. Ale moc sa tomu nedivil. Stiles mal nádych bájnej bytosti, ktorej sa objektív nedokázal nabažiť. Bola to až trhavá potreba fotiť ho. Je jedno koľko tých fotiek nakoniec bolo, každá z nich bola nenahraditeľná a Dereka na niektoré bolelo sa pozerať. Pri druhých sa musel smiať a pri tých špeciálnych mu šklbalo dole v gatiach. Napadlo mu aj, že je to možno nezdravé, no ak mala byť jeho chorobou posadnutosť s fotkami chlapca s tetovaním líšky, tak budiš. Mile rád vynechá všetky liečivé tabletky a s radosťou sa ponorí do sveta očí farby whisky na slnku.
Po vyvolaní a vytlačení všetkých fotiek sa ani nenamáhal ich rátať. Vedel, že ich je viac ako sto a to mu stačilo. So srdcom v hrdle napísal Stilesovi aby sa za ním zastavil a dúfal, že mu nenapadne uvažovať o tej chabej výhovorke, ktorú použil. Bola to úplná blbosť a modlil sa aby mu to nedošlo. Keď prišla pozitívna odpoveď jeho srdce opäť začalo biť a zhlboka sa nadýchol. Bál sa, že ho odmietne, no nestalo sa. Zvyšok dňa sa venoval vešaniu fotiek po svojom apartmáne. Podarilo sa mu vytvoriť neskutočnú koláž a spleť farieb. Čierno-biele fotky sa miešali s farebnými a sépiovými. Niektoré boli zaostrené a vedľa nich v kontraste boli zavesené tie rozmazanejšie. Boli tam Stilesove portréty, tie na ktorých ho Derek nastavoval a tie, o ktorých ani netušil a pozeral na nich do neznáma. Na väčší formát vytisol záber čisto na jeho úškrnu s rozkošnou jamkou na líci. Potom tam bol rad menších fotiek, kde bol Stiles v pohybe a človek pri pohľade na ne mal pocit, že ten mladý muž prekypoval životom. Nikto by netušil, že len pár minút pred tým ako tie fotky Derek zachytil bol Stiles zamyslený a niečo ho veľmi trápilo až tak, že zatínal päste do biela a oči sa mu leskli. Po rozumnej úvahe tam Derek pridal aj jeho samého, ktoré vyfotil Stiles, keď mu raz uchmatol foťák. Zároveň tam všade boli roztrúsené fotky ich dvoch, kedy Stiles robil selfie. Pridal tam aj jednu špeciálnu, ktorú získal vďaka Boydovi. Derekov kamarát ich raz spolu odfotil a Derek mu nemohol byť vďačnejším. Na tej fotke boli oni dvaja a obaja sa na niečo smiali ako dvaja idioti. Netreba dodať, že podľa Deraka to bola krásna fotka a bola to jednou z tých, pri ktorej mu srdce stislo, lebo mu to chýbalo. Smiať sa so Stilesom.
Nakoniec pridal všetky fotky, na ktorých bol Stiles odhalený a Derek mal sucho v ústach. Tie fotky preňho znamenali niečo úplne iné. Stiles na nich vyzeral a bol iným. Podmanivým, plným túžby s pootvorenými perami vyzeral ako sám hriech a to, že to mal Derek možnosť vidieť na živo preňho veľa znamenalo. Vyžarovalo z neho niečo extrémne seduktívne, čo alarmovalo všetko v Derekovom tele. Boli tam fotky z noci, kedy boli prvýkrát spolu. Stilesovo ohybné telo poznačené čiernym atramentom sa zvíjalo a Derek mal pocit, že môže cítiť pod končekami prstov jeho hladkú pokožku. Potom tam boli aj zábery kde boli Stilesove krásne pery roztiahnuté okolo Derekovho údu. Na nich sa Stilesove pery leskli od slín a semena a jeho tváre boli krásne zružovelé. Boli tam aj také, na ktorých na ňom Stiles jazdil a Derek venoval osobitný pohľad Stilesovmu vzrušeniu medzi ich telami. Tie fotky pokračovali a pokračovali, no osobne mal Derek najradšej tie, na ktorých ležali vedľa seba alebo na sebe v postorgazmovom stave a na ich tvárach bol uspokojený, blažený výraz. Ich telá sa trblietali potom a Stiles sa ho držal akoby nechcel aby to niekedy skončilo. Boli to práve tieto fotky, na ktorých videl ten jemný výraz v jeho tvári, ktoré ho na sto percent presvedčili, že to čo chce urobiť je správne a vyjde to. Nech si Stiles nahováral čo chcel, Derek vedel že jeho city nie sú jednostranné. A nech ho to stojí čo len chce ukáže tomu tvrdohlavcovi ako ho vidí. Ako sa ohľadne neho cíti. Veril, že ak to urobí, otvorí to aj Stilesovi oči.
Keď sa ozval zvonček zdola oznamujúci Stilesov príchod, musel sa zhlboka nadýchnuť a hneď potom si vynadal do slaboch. V duchu počul hlas svojej sestry Laury, ktorý mu hovoril, aby sa kurva pochlapil a to mu dodalo všetku silu, ktorú potreboval. Vpustil ho dnu do budovy, otvoril mu dvere a zhasol. Nechcel ani pomyslieť na to ako to asi vyzerá, že čaká v tme.
Keď Stiles dorazil a rozsvietil videl na jeho tvári šok a prekvapenie. Derek sa tomu mierne uchechtol. Vedel ako to asi musí pôsobiť. Tak veľa fotiek musí byť pre niekoho aj poriadne ohromujúce.
,,Derek..."
,,Dlho som rozmýšľal a uvažoval som čo ti poviem. Vieš čo? Napadlo mi asi tisíc vecí, ale úprimne vôbec netuším, ktorú ti z nich povedať. Napadlo mi však, že vždy som sa vyjadroval lepšie cez svoje fotografia a preto aj teraz ich nechám hovoriť za mňa. Prosím, prezri si ich," jeho hlas bol istý a netriasol sa ani neváhal. Stiles naňho pozeral ako srna keď vidí blížiace sa auto, no potom sa otočil k najbližšej stene a začal si ju prezerať. Pomaly kráčal a prstami prechádzal po fotkách samého seba. Sem-tam sa pri niektorej zastavil a lepšie sa na ňu prizrel. Derek celý čas stál na mieste a pozoroval ho. Vyčkával na jeho reakcie. Keď k nemu Stiles prehovoril, stál k nemu otočený chrbtom. Mal pred očami ich spoločné fotky z dňa kedy Derek zabočil na lesnú cestu, aby mohol Stilesa pomilovať v aute.
,,Prečo mi to robíš?"
Jeho hlas znel tak zničene, porazenecky. Derek k nemu pomaly prikročil.
,,Čo si neuvedomuješ, že bezo mňa by ti bolo lepšie? Ja si ťa nezaslúžim. Tak prečo si ma k sebe stále tak ťaháš? Prečo nám to robíš?" hlas sa mu zlomil a Derek ho jemne chytil za rameno. Otočil si ho k sebe a uvidel, že sa mu v očiach lesknú slzy.
,,To čo si ty alebo ja zaslúžim je mi úplne jedno. Viem čo chcem a nestarám sa o to okolo. A ja chcem teba. So všetkým čo k tebe patrí. Tvoja minulosť, tvoje tetovania, jazvy, čo sa snažíš zakryť, úsmev, s ktorým sa prebúdzaš, radosť, ktorú v sebe máš, to všetko chcem. Sebecky ťa chcem, celého len pre seba."
,,Nevieš o čom hovoríš.."povedal Stiles plačlivo.
,,Ale viem. Hovoril som s Lýdiou. Prepáč, nechcel som zňuchávať, no dozvedel som sa od nej veľa. To čo sa ti v živote stalo je zlé, moc zlé, no nič z toho nezmení čo k tebe cítim."
,,Ako to môžeš povedať?" bolo vidieť, že Stiles prežíva vnútorný boj a tak Derek urobil jediné, čo mohol. Objal ho.
,,Lebo k tebe niečo cítim Stiles. Je to pre mňa nové a aj trochu desivé, no záleží mi na tebe a chcem nám dať šancu. Chcem aby si nám dal šancu," povedal a pevne ho držal zatiaľ, čo sa jeho štíhle telo otriasalo plačom.
,,To, čo máme Stiles, to sa len tak nenájde a ja o to nechcem prísť. Nechcem prísť o teba."
,,City nikdy nemali byť zahrnuté. Mal to byť len sex a trochu zábavy," zamumlal mu Stiles do hrude a Derek ho pohladil po chrbte.
,,No stalo sa. Akokoľvek to nechceš vidieť, tie city tam vždy boli. A aj budú," odvetil mu Derek.
,,Nemám ti čo ponúknuť. Nemám nič.." pokračoval Stiles a Derek ho mierne zahriakol.
,,Nechcem od teba nič len teba samého. A je mi jedno aký ďalší argument použiješ, môj názor nezmeníš."
To spustilo lavínu sĺz a Derek cítil ako mu máčajú tričko.
,,Šššš, to je dobré. Dostaň to zo seba. Všetko je v poriadku. Som tu s tebou," chlácholil ho.
Zviezli sa na zem a Derek si ho tisol k hrudi zatiaľ čo Stiles pokračol v plači. A začal hovoriť. Cez slzy všetko Derekovi povedal. Miestami mu nebolo rozumieť, no snažlivo chcel aby Derek o všetkom vedel. Potreboval to zo seba dostať. Potreboval aby Derek vedel všetko. Slová sa z neho trhane rinuli a Derekovi trhalo srdce. Keď sa zdalo, že to už prešlo a Stilesovi došli slzy, Derek ho vzal do náručia ako malé dieťa a odniesol ho k sebe do postele. Tam im obom vyzul topánky a rifle a ľahol si k nemu do postele. Okamžite sa okolo neho obmotala známe spleť končatín a v tichu tmavej izby Derek počúval zostávajúce slová, ktoré mal Stiles na srdci. Po celý ten čas ho držal a v blízkej budúcnosti ho vôbec neplánoval pustiť. Vedel, že sa ešte medzi nimi musí veľa vecí zmeniť, no toto bol začiatok. Stiles neutiekol a zostal tam s ním.
,,Ššššš, všetko bude dobré. Neboj Stiles, som tu s tebou."
KAMU SEDANG MEMBACA
You Catch My Eye
Fiksi PenggemarDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...