Keď vám dá priateľ na výber medzi rýchlovkou na zadnom sedadle alebo dlhou jazdou na byt, je iba jedna správna odpoveď. Zabočenie na najbližšiu lesnú cestičku a tak dlho šoférovať kým si nie ste istý, že ste úplne odrezaný lesom od okolitého sveta. Alebo pokiaľ vám nedôjde trpezlivosť.
Derek si nebol istý, ktoré bol jeho prípad, no bolo mu to úplne jedno. Dupol na brzdy, keď vedľa neho Stiles slastne zavzdychal. Ten drzý pokušiteľ si už stihol vyzliecť vrchnú časť oblečenia a jednou rukou si dráždil bradavku s piercingom zatiaľ čo s druhou si pomaly sťahoval nohavice i spodky. Derek si na moment vychutnával pohľad na Stilesov holý zadok na jeho koženej sedačke. Bol to však veľmi krátky moment. Hladne sa naňho vrhol a ich pery sa zrazili v horúčkovitom bozku. Derek nahradil Stilesovu ruku svojou a stisol medzi prstami chirurgickú oceľ. Stiles sa prudko nadýchol a Derek mu bez váhania strčil jazyk medzi pery. Bol nadržaný a zo stretnutia s jeho strýkom stále trochu podráždený a namosúrený. Preto sa Stiles ani nedivil jeho hrubému zaobchádzaniu. A ani sa nesťažoval. To práve chcel. To potreboval.Nechal Derekove ruky hladne blúdiť to jeho tele a so zaklonenou hlavou si užíval pocit senzácie Derekových pier na jeho krku.
,,Nie že mi urobíš cucflek. To by na fotkách nevyzeralo dobre," zavtipkoval a v momente cítil ako sa Derekove ústa nekompromisne prisali na jeho krčnú tepnu.
,,Nedráždi," Derekov hlas mu zavibroval na pokožke. Stiles sa len usmial a prehol v chrbte, keď fotografova ruka zablúdila k jeho penisu. Palcom obkrúžil hlavičku, na ktorej sa už perlili prvé kvapky a Stiles si skusol dolnú peru. Derek presne vedel čo má rád. Zbožňoval ako poznal jeho telo a dokázal ho prinútiť stonať jeho meno bez nejakej väčšej snahy. Vtom sa Derek odtiahol a posunul sedadlo vodiča čo najviac dozadu. Rozopol si poklopec a chvatne si vytiahol zo spodkov vztýčený úd.
,,Stiahni si gate úplne z nôh a poď sem," zastretým hlasom vydal pokyn a Stilesovi skoro zabehlo keď videl ako sa Derek drží v ruke a dráždivo si prechádza po sametovej pokožke. Rýchlymi pohybmi si vyzul boty aj s ponožkami a stiahol zo seba zvyšné kusy oblečenia. Potom sa nahý ako tak vyštveral Derekovi na kolená.
Nebola to romantika ani žiadne sladké, pomalé milovanie. Bolo to hrubé a majetnícke. Obaja zarývali v slasti prsty do pokožky toho druhého, ťahali sa za vlasy a mapovali si dobyté územia bozkami. Obaja sa pohybovali rýchlo, s náhlivosťou o ktorej nevedeli, že doslova potrebujú. Ako obvykle, Stiles šmahom ruky odbil Dereka, ktorý skúsil z priehradky vytiahnuť kondóm a strčil si prsty do úst. Poriadne si ich naslinil a potom nimi objal Derekovo mužstvo. S triumfom sledoval ako Derek privrel oči a stisk jeho rúk na Stilesových bokoch pritvrdil. Stiles si nelámal hlavu s tým, či je pripravený. Mierne sa nadvihol a nastavil si Derekovu špičku priamo oproti sebe. Jednou rukou sa podoprel o Derekovo rameno a počkal kým úplne neotvorí oči. Zvláštna lesná zelená sa stretla s medovou hnedou a Stiles s neskrývaným zastonaním klesol po celej dĺžke. Nevšímal si osteň bolesti, ktorý v ňom vybuchol a plne sa usadil. Derek bol v ňom zaborený až po koreň obklopený Stilesovou tesnosťou. Tíšivo mu prešiel rukami po chrbte a počkal kým Stiles urobí prvý krok. Po celý čas si pozerali do očí a dýchali s otvorenými ústami ani nie milimetre od seba.
Stiles sa nadvihol a znova klesol. A znova. A znova. Derek mu bokmi vyrážal naproti a po chvíli našli svoj rytmus. Spoločne sa húpali v postupne budovanej slasti, ktorá sa im krútila v rozhorúčenom vnútri. Zatiaľ čo Stiles bol nahý, Derek mal na sebe iba rifle a pri každom doraze sa otrel citlivou pokožkou o drsnú látku denimu. Vedel, že na konci bude mať oškretý zadok a bude ho to asi štípať v najbližších dňoch pri sedení, no nedokázal sa prinútiť prestať. Nie, práveže zrýchlil a zatínal prsty do Derekových ramien. Videl ako sa Derekovi na nose trbliece kvapka potu a zlízol ju jazykom a pritisol si k tvár k jeho miernemu strnisku.
Auto bolo naplnené ich vzdychmi a zvukmi ich prírazov. Sklá boli zahmlené a Stilesov chrbát už niesol sériu začervenaných škrabancov. Stiles by dokázal na prstoch jednej ruky spočítať koľkokrát za život sa urobil čisto len z pocitu, že v sebe niekoho má. Normálne potreboval aspoň menšiu pomoc ruky, no teraz mu s výkrikom z očí vyhŕkli slzy keď sa urobil. V jednu sekundu ho zachvátil orgazmus a celý sa napäl pri svojom vyvrcholení. Najlepšie na tom asi bolo, že sa celý čas pozeral Derekovi do očí a vzdialene vnímal ako stíska vo vnútri seba zatiaľ nepravidelnými intervalmi pokropil Derekovu hruď svojim semenom. Triasol sa v Derekovom náručí a šepkal nezmyselnosti.
Derek ho sledoval s rozšírenými očami a vpíjal sa do každého centimetru jeho krásy. Lebo to Stiles bol. Krásny na vrchole vlastného potešenia a Derek netúžil po ničom inom len ho mať takto pre seba už navždy. Zaťal zuby a sám dohna vlastný vrchol. Takmer inštinktívne sa naklonil vpred a zaboril zuby do miesta medzi Stilesovým krkom a ramenom. Držal sa ho rukami-zubami zatiaľ čo sa otriasal v jeho vnútri a hrdelne zastonal pri pevnom zovretí Stilesovej ruky vo svojich tmavých vlasoch.
Na niekoľko minút sa z nich stali klbko uvoľnených nervov zmietajúcich sa v posledných dozvukoch ich vášne. Stiles hladil Dereka po mierne spotených vlasoch a bez rozmýšľania ho bozkával po tvári všade kam dočiahol. Derek si k sebe silno tisol pružné telo s čiernymi obrazcami a neprítomne prechádzal hánkami po lupeňoch orchideí na jeho rebrách. Kradli si navzájom dych z úst medzi ľahkými bozkami a utešovali sa blízkosťou toho druhého. Po chvíli sa Stiles začal potichu chichotať.
,,Čo?" spýtal sa Derek. Stiles sa posunul a Derek uvidel na bočnom okne, ktoré bolo zahmlené otlačok ruky niektorého z nich dvoch.
,,Niečo mi to pripomína," prezradil mu Stiles a s úškrnom sa naňho pozrel. Keď Derek neodpovedal, zničene si vzdychol.
,,Titanic. Prosím, povedz mi, že si videl ten film?"
,,Samozrejme. Sestry ma prinútili. Nebodaj narážaš na tú scénu v aute?" Keď Stiles prikývl aj Derek sa zasmial.
,,Takže ja som akože Jack a ty moja Rose?"
,,Kriste, nie!" a oboja sa začali znova smiať.
,,A prečo nie?"
,,Lebo silno pochybujem Derek, že mala Rose s Jackom análny sex."
Teraz sa Derek schuti zasmial. Krásnym, plným smiechom. Na dôkaz svojich slov sa Stiles mierne pomrvil a Dereka smiech prešiel, keď si uvedomil, že je stále uvelebený v Stilesovi spolu so svojim vyvrcholením.
,,Inak na niečo som si spomenul," povedal Derek.
,,Hmmmm, a na čo?"
,,Vtedy, keď sme boli prvýkrát u teba na byte a pili sme a potom...veď vieš čo, aj vtedy si spomenul hlášku z Titanicu."
,,Naozaj?"
,,Viem to na sto percent."
,,Vtom prípade ti sľubujem, že ak by sme sa niekedy ocitli uprostred ľadového oceánu tak ti urobím miesto vedľa seba na kuse nábytku z dreva. Neboj, nenechal by som ťa umrieť. Na to ťa mám príliš rád," Stiles si ani moc neuvedomoval čo hovorí, no Derek mu mierne stuhol v náručí. Až keď sa mu pozrel do očí plnej nádeje mu došlo čo povedal. Ani jeden nič nepovedal, no za ten čas sa Stiles rozhodol. Zaslúži si mať v živote aspoň jednu dobrú vec. A takisto aj Derek. Čiže ak Derek chcel niečo viac a nevadilo mu, že je to Stiles...
Zobral jeho pravú ruku a priložil si ju k srdci.
No nepovedal nič.
Nemusel.
Derekovi to stačilo.
YOU ARE READING
You Catch My Eye
FanfictionDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...