Ako skončilo rande?

717 62 0
                                    

Derek skončil s trochu obareným prstom, keď sa Stilesovi podarilo prevrhnúť na stôl hrnček s horkou kávou. Stiles sa mu veľmi ospravedlňoval, no ten zas skončil len so zle potláčaným smiechom. Derek sa úsmev ani nepokúšal skryť.
Na konci sa spoločne znova ocitli u Stilesa na byte. Stiles sa rozhodol Derekovi ešte raz a patrične ospravedlniť a elegantne sa zviezol na zem. Derek mal pocit, že by údom mohol zatĺkať kolíky, keď si pred neho Stiles kľakol a pritiahol si k sebe Derekovu poranenú ruku. Džíny ho priam bolestivo rezali, keď sa Stilesove pery, spuchnuté od bozkávania, uzavreli okolo jeho palca. Vsal ho dnu a s jazykom sa s ním maznal. Kmital po celej jeho dĺžke. Presne tak ako to o chvíľu plánoval urobiť s tou vybuleninou v gatiach, ktorú mal rovno pred nosom. S hlasným cmuknutím sa oddelil od palca a vystrčil von jazyk. Nehanebne ním prešiel po Derekovom ukazováku i prostredníku a samopašne sa uškrnul.Bolo viac než jasné, že si to divadielko užíva. Na Derekovu veľkú úľavu svoju pozornosť potom konečne obrátil niekam, kde bola viac než vítaná.

,,Ty sa asi veľmi rád hráš s ľudskou trpezlivosťou a sebakontrolou, že Stiles?" Derek od neho ani nečakal odpoveď a vplietol mu prsty do vlasov, keď mu šikovnými prstami rozopol opasok i gombík na rifliach.

,,Na to si prišiel až teraz?" posmešne sa ho spýtal a jedným pohybom mu stiahol rifle aj spodky. Derek na to ani nestihol zareagovať a už s hlasným nádychom zakláňal hlavu. Stiles si ho rýchlym pohybom zasunul do úst až špičkou penisu narazil na stenu jeho hrdla.

Predtým sa s jeho prstami hral, maznal a dráždil. Teraz? Derek dostával to najdrsnejšie a najtvrdšie vyfajčenie v živote a úprimne? Nevedel sa toho kurva nabažiť. Stiles nepoužíval ruky. Nie, tými držal Dereka odzadu za zadok, ktorý mu držal akoby od toho závisel jeho život. Nikoho by neprekvapilo keby tam mal neskôr menšie modriny, ale kto sa staral, keď vnútro Stilesových úst bolo tak úžasné? Z úst mu vychádzali zvuky, na ktoré by v opačnom prípade nebol ani trochu pyšný, no momentálne si neuvedomoval ani že dýcha, nieto že znie zviera v ruji. Oboma rukami pevne zovrel krátke pramene Stilesových vlasov a bokmi vyrazil prudko vpred. Už sa presvedčil, že dáviaci reflex tomu chlapcovi nič nehovorí a bez výčitiek svedomia prirážal medzi tie krásné, rúžové pery ako zmyslov zbavený.

Pohľad na Stilesa bol sám o sebe dych berúci. Pre Derekovo väčšie potešenie sťahoval tváre a tak mu vynikli jeho lícne kosti. Z jedného kútiku úst mu vytiekla kvapka slín, ktorá mu stiekla po brade a v matnom svetle miestnosti sa ligotala ako vlhká pokožka Derekovho údu, ktorý s čím ďalej väčším nasadením zasúval do toho hrejivého vlhka. Stilesovi sa z hrdla drali vzdychy, ktoré vybrovali okolo Dereka a ten o poznanie hlasnejšie zastonal.

,,Do riti! Stiles, keby sa tak teraz videl. Kriste! Vieš ako vyzeráš?" Slová mu nevedomky unikli z úst a ani nevedel, či ich Stiles počul, no jeho orieškové oči sa široko roztvorili. Dlhé vejare mihalníc zaklipkali, keď Derek surovo mykol bokmi a pritlačil si Stilesovu tvár nadoraz. Derek mohol pokojne tvrdiť, že bol veľkosťou i hrúbkou požehnaný, lebo tomu i tak bolo a Stiles to mohol dosvedčiť. Do očí sa mu nahrnuli slzy a snažil sa upokojiť aby dýchal skrz nos. Stisk Derekových rúk bol priam bolestný, no zažil aj horšie. Teraz len zavrnel okolo Derekovho údu a asi to bolo všetko, čo potreboval. V ústach sa mu rozlialo teplo a len okrajovo začul Derekov ston, keď vyvrcholil. Spomalil tempo, no stále prirážal a Stiles sa postaral, že ho vysal úplne. Na jazyku mu vybuchla chuť jeho semena a horúčkovite prehĺtal.

Trvalo niekoľko minút, kým sa Derek úplne upokojil a až potom odstúpil od Stilesa. Stiles uvoľnil jeho penis z úst s hlasným ,,bop,, a stále kľačiac sa naňho uškrnul. Vyzývavo si prešiel jazykom po perách a Derek zatúžil zistiť ich chuť po jeho vyvrcholení. No ešte predtým..

,,Nehýb sa," a s tým sa rýchlo otočil. Nakoniec s potešeným úsmevom vytiahol zo svojej bundy malý digitálny fotoaparát. Stiles ho nespoznal, no bol to ten istý, s ktorým ho fotil vtedy, keď sa spolu po prvýkrát opili. Derek nezaváhal a znova ho vyfotil. Stiles na kolenách s opuchnutými perami a strapatými vlasmi. Uvažoval, že si tú fotku zarámuje.

,,Si šibnutý, vieš to?" poznamenal Stiles, keď sa staval na nohy. ,,Chodíš niekedy bez fotoaparátu skrytom v zadnom vačku tvojej koženej bundy?" spýtal sa a pretiahol si tričko cez hlavu. Pred Derekom sa rozprestrela paleta bledej pokožky a čierneho atramentu. Jeho oči znova ako magnet prilákal Stilesov piercing. Pokýval hlavou a odložil fotoaparát bokom, ale nie ďaleko. Dnes v noci ešte plánoval pár fotiek urobiť.

,,Myslím, že nie. A len tak mimochodom stále som ti neodpustil," vážne prehovoril a Stiles zdvihol obočie.

,,Za ohrozenie môjho zdravia," Stiles vypukol do smiechu a Derek sa chcel utopiť v tej hudbe čistého a nefalšovaného smiechu. S vypočítavým úsmevom na tvári si ho pritiahol k sebe za pútka jeho gatí a objal ho okolo pásu. Stiles dal automaticky svoje ruky okolo jeho krku a zatváril sa naoko smutne.

,,A čo mám ešte urobiť pre to, aby som to napravil?" a zmyselne sa oňho obtrel.

,,Stačí ak budeš do troch sekúnd nahý a v posteli," povedal na rovinu a stisol v rukách jeho zadok. Stiles sa naňho zazubil a pobozkal ho na kútik úst. Potom sa rýchlo odtiahol.

,,To sa dá zariadiť." Derek si bol istý, že keby to rátal, naozaj by to boli tri sekundy.

Netrvalo dlho a ležali spolu poprepletaný na prikrývkach. Derek si s tým dal tentokrát načas a rozoberal Stilesa kúsok po kúsku až kým sa pod ním nezvíjal ako kôpka citlivých nervou, dychtivých po Derekovom dotyku.

A keď nakoniec padli unavení, že sotva držali oči otvorené, Derek si ho bez otázok pritiahol k hrudi a prehodil cez nich prikrývku. Stiles sa k nemu bez protestov pritisol a spoločne zaspali. Slastne unavení a nasýtení.

Na začiatku toho večera Stiles Dereka ešte raz upozornil, že toto ich stretnutie na káve (a neskorší bonus) nie je rande, no Derek vedel svoje a spokojne objímal to hrejivé telo vedľa seba.

,,Dobrú noc Stiles"





You Catch My EyeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora