Issac musel myslieť na to aké je smutné, že človek si dobrovoľne zvolí za svoje prirodzené prostredie nemocnicu. Už robili so Scottom fotky v Lýdiinej izbe a teraz bola na rade Erica a miesto jej výberu. Vďaka Bohu, Scottova mama bola sestrička a všetkých vybavila hodinku vo vyšetrovni, kde vraj Erica strávila veľa času.
,,Je mi jej ľúto," prihovoril sa Scottovi, ktorý ho fotil medzitým ako sa ponevieral po sterilnej miestnosti. Nikdy predtým nemal možnosť si toto zariadenie prezrieť z blízka a mal vzdialený pocit, že bol bledý ako duch, keď si prezeral niektoré injekcie.
,,Erici?" spýtal sa Scott, no nezdvihol tvár od hľadáčika. Issac bez odpovede prikývol.
,,Je tvrdá," predniesol a Issac sa naňho prekvapene pozrel.
,,Ako prosím?"
,,Síce Eriku nepoznám nijak zvlášť dlho a veľa som toho s ňou nenahovoril, myslím, že je to neobvykle silné dievča."
,,Čo ťa vedie k tejto myšlienke?"
,,Myslím si, že trebalo mať naozaj odvahu na to, aby nám toto miesto ukázala."
,,Podľa mňa je to skôr hlúposť. Takto sa zdôverovať s niečím, čo jej nie je príjemné."
,,O tom to práve je Issac," povedal mu Scott a na moment sa odtiahol od fotoaparátu.
,,Všetci teraz vieme jej slabosť, no nevieme to proti nej použiť. Ona si z tej slabosti urobila štít, chápeš? Preto ju obdivujem," prezradil mu Scott a vrátil sa k foteniu. Zachytil Issaca ako zamyslene pozerá na nemocničné lôžko a v očiach má zvláštny lesk.---------------------------------------------------------------------
,,Aké miesto si vyberieš ty? Tetovací salón?" spýtal sa Derek, keď so Stillesom odchádzal z nemocnice. Cestou sa minuli so Scottom a s Issacom a Derek ich pozdravil. Ani si nebol istý, či si ich Stiles všimol, keď premýšľal nad svojou odpoveďou. Chvíľu kráčali mlčky k Derekovmu autu a až, keď sedeli sa naňho Stiles otočil.
,,Tetovací salón určite nie."
,,Tak čo teda?" Derek sa zamračil a otočil kľúčom v zapaľovaní.
,,Rozmýšľam nad dvoma miestami. Zajtra ti dám vedieť ktoré."
,,Dobre. Môžem aspoň vedieť, čo sú to za miesta?"
,,Obidve sa spájajú s mojimi rodičmi," povedal mu Stiles a naňho bokom pozrel. Stiles o rodičoch nikdy nehovoril. Vlastne o ničom zo svojej minulosti.
,,Obaja sú..mŕtvi?"
,,Hej, o mame už vieš v podstate. Nechal som na jej pamiatku urobiť tie orchidey na rebrách. A otec už tiež nežije," povedal neprítomne a hral sa s prstami.
,,To ma mrzí. Čo sa im stalo?"
,,Nechaj to ak. Je to jedno. Kam smeruješ? Ku mne, či k tebe?"
,,K tebe?" zastavili na červenej a Derek sa naňho spytovačne pozrel.
,,A máš ešte dnes večer nejaký program?" Stiles mu venoval vyzývavý pohľad a Derek preglgol.
,,Nie, prečo?"
,,Napadlo mi, či nechceš u mňa prespať... veď vieš ako minule?" trochu placho sa usmial, akoby rozmýšľal, či ho Derek odmietne.
,,No tentokrát bez alkoholu," a usmial sa na Stilesa. Ten mu úsmev opätoval a cez sedadlá sa naklonil k Derekovi. Perami sa mu obtrel o ucho.
YOU ARE READING
You Catch My Eye
FanfictionDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...