Na druhý deň ráno okrem toho, že mu Stiles vynadal do sto čertov ho k tomu ešte aj zmlátil krabicou od pizze. Potom si ho pritiahol k sebe a objal ho. Derek si úľavne vydýchol a vychutnával si objatie aj keď ho Stiles rukami bil po chrbte za to aký je debil. Derek to ani len necítil pravdu povediac. Zavolal do práce s tým, že je chorý, a že ho do konca týždňa už nemajú čakať. Bolo mu úprimne jedno, že nebude mať skutočnú priepustku od doktora. Vedel, že na tom mieste už čoskoro aj tak skončí. Nemienil tam pokračovať. Plus na jeho veľkú radosť to isté spravil aj Stiles. On sa síce vypýtal len na jeden deň, no Derek bol aj tak bez seba z toho, že ten deň budú môcť spoločne stráviť bez vyrušovania. Stilesov šéf bol chápavý človek a Derek by ho možno mal aj rád, no za tie dva-tri razy čo ho Derek stretol si všimol ako mu vždy oči skĺzli po Stilesovom štíhlom tele. Derek mal ešte počas toho obdobia kedy Stilesa fotil pre jeho školský projekt chuť opýtať sa ho, či medzi nimi niekedy niečo bolo. Nikdy na to však nezobral odvahu a našťastie jeho zvedavé ja zachránila Kira, Stilesova milá kolegyňa. Raz keď naňho Derek čakal v salóne nadhodila tému o tom aká je to škoda, že je Stiles single. Začala aj menovať nejakých ľudí, s ktorými Stiles nikdy nechodil, no o ktorých si ona myslela, že by sa k nemu hodili. Medzi tieto mená patrilo aj Dannyho, Stilesovho šéfa. Keď sa na to Derek pozrel teraz spätne došlo mu, že sa ho Kira nejakým podivným spôsobom snažila dotlačiť k tomu, aby si so Stilesom začal.
Kira sama o sebe bola zlatíčko a Derek bol rád, že si s ňou Scott začal. Boli rozkošný pár a Derekovi napadlo, že by ich so Stilesom niekedy mohli pozvať na dvojité rande. To však už predbiehal udalosti a myšlienkami sa radšej znova vrátil k svojmu milovanému taterovi.
Stiles práve niečo kuchtil na šporáku a Derekov citlivý nos zachytil vôňu sladkého. Keď sa k nemu priblížil od zadu a nakukol mu cez plece všimol si, že v hrnci pripravuje puding. Derek si ani nevedel spomenúť kedy naposledy jedol puding. Mama mu ho robila keď bol ešte malý a to bolo asi tak všetko. Stiles naňho len potmehúdsky usmial a keď dovaril podal mu špinavú varešku. Derek sa od šťastia zasmial a celú ju do čista oblízal a pritom si všimol ako po ňom skĺzol hladný Stilesov pohľad. Vtom mu niečo napadlo a tej myšlienky sa nedokázal zbaviť. Rozprávali sa so Stilesom o hlúpostiach a malých veciach kým jedli, no potom keď odložili umytý riad ho Derek vzal za ruku a doviedol ho späť do postele.
,,Počkaj tu na mňa," povedal mu a zmizol v kúpeľni. Netrvalo mu dlho nájsť všetky užitočné hygienické pomôcky, ktoré Stiles mal uložené v skrinke pri umyvadle. Celý proces prípravy mu trval dlhšie než bol ochotný priznať a bol fakt vďačný za to, že vopred poznal teóriu. Vydýchol si keď skončil a s ďalším upokojujúcim nádychom otvoril dvere do spálne. Stiles zdvihol zrak od mobilu, na ktorom sa hral a široko otvoril ústa do o. Derek stál vo dverách kúpelne úplne nahý s ružovými lícami.
,,Derek?"
,,Stiles."
Ani jeden z nich nebol očividne schopný nájsť vhodné ďalšie slová a tak namiesto slov k nemu Derek pristúpil a Stiles musel obdivovať jeho hompáľajúcu sa dĺžku aj bez stoporanie. Čakal, že Derek bude po včerajšku chcieť udobrovací sex, no nečakal, že mu zoberie dlaň do rúk a vloží mu do nej lubrikačný gél. Stiles sa naňho začudovane pozrel a Derek mu vstúpil medzi roztvorené kolená a kľakol si pred neho na kolená.
,,Si môj Stiles a ja som len a len tvoj. Na to nesmieš nikdy zabudnúť. Chcem aby si si ma vzal tak ako ešte nikto nikdy predtým," povedal mu Derek dôverne a Stilesovi konečne došlo čo chce. Neveriacky naňho pozrel.
,,Derek ešte nikdy.."
,,Nie, nikdy."
,,A si si istý, že.."
YOU ARE READING
You Catch My Eye
FanfictionDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...