Stiles v ten večer ako prišiel od Dereka Hale domov nadával ako besný. Ten chlap bol neskutočný. Chvíľami mal pocit, že ho porazí a rozsype sa na miniatúrne čiastočky na zemi. Inak totiž nevedel opísať svoju momentálnu situáciu. To fotenie prekročilo jeho očakávania. Ten pocit! Z ničoho nič sa pred objektívom, za ktorým stál Derek, cítil byť žiadaný. Krásny. Chcený. Sexy. Po chvíli sa pristihol, že mladého fotografa uprene pozoruje a bez mihnutia oka sa pohyboval podľa jeho pokynov. A keď mu povedal nech si vyzlečie tričko, Stiles myslel, že ho prekotí. Niežeby mal problém so svojou odhalenou pokožkou, ale v prítomnosti fotografa bol stále trochu nervózny. Krátky rozhovor však pomohol a Stiles sa pristihol pri vyzliekaní si trička. Nenechal na sebe nič poznať, no dobre si uvedomoval tú hladnú iskru v Derekových očiach, keď si obzeral jeho hruď. Musel potlačiť úškrn, keď očami doputoval k jeho piercingu. Ľudia mali rozdielne názory ohľadne prepichovania si kože chirurgickou oceľou, ale Derek nevyzeral pohoršene ani nič. Skôr zaujato. Veľmi zaujato. Stilesa však prešla sranda, keď si Derek vyzliekol svoj sveter a oviazal si ho okolo pása. Zostal len v tielku, ktoré dokonale rysovalo jeho vyšportovanú postavu. Stiles mohol bez problémov rátať jeho tehličky. Kriste! Nevedel od neho odtrhnúť zrak.
Potom urobili ešte pár fotiek a Stiles bol na rýchlom odchode. Chcel si prezrieť fotky, ktoré Derek nafotil, ale na druhú stranu nechcel, aby videl ako sa Stiles začal červenať. Vymenili si čísla, no Stiles by prisahal, že tesne pred odchodom s ním Derek flirtoval. Alebo sa mýlil? Netušil aký Derek naozaj je a či sa tak nespráva bežne ku každému. Napriek tomu nemohol zastaviť ružový rumenec, ktorý mu zalial líca, hneď ako si bol istý, že ho tými zvláštnymi zelenými očami nemôže vidieť.
To bol jeden z dôvodov prečo si stále nadával do debilov. On, Stiles Stilinski sa červenal, kvôli nejakému fotografovi, ktorého skoro vôbec nepoznal. To sa k nemu veľmi nehodilo. Ani v najmenšom!
------------------------------------------
Derek sa hneď na druhý deň už s vytlačenými fotkami stretol s ostatnými v univerzitnom ateliéri. Dohodli sa, že už s prvými fotkami svojich vybratých modelov sa stretnú a dohodnú ďalší postup. Postupne všetci ukazovali fotky človeka, ktorého si vybrali. Prvý išiel samozrejme Boyd, o ktorom všetci vedeli, že má v hľadáčiku niekoho konkrétneho. Derek sa so zaujatím pozeral na obrázky dievčiny s dlhými blond vlasmi.
,,Mal som charakteristiku drzá krása. Ako prvá mi hneď napadla moja známa Erika Reyes. Myslím, že jej tvár hovorí za všetko." Ako obvykle krátky, priamy a stručný. Derek však musel uznať, že tvár Eriky naozaj hovorila za všetko. Boyd to úplne trafil.
Na rad prišla Malía: ,,Ja som mala zadanie sladkosť pichľavej ruže. Síce mi to trošku trvalo, ale našla som dievča, ktoré mi na to proste sedí. Má tú porcelánovú krásu, no vie zaťať drápky. Páni, predstavujem vám Lydiu Martin." A rozmiestnila po stole fotky mladej ženy s jahodovými vlasmi a plnými perami. Malía tam mala viac portrétov alebo záberov na jej tvár. Ani sa nedivil. Mala neobvyklé rysy, ktoré Malía presne pomenovala. Avšak na tých umeleckejších ukážkovo zachytila tú nebezpečnosť, čo sa v tej kráske nachádzala. Derek uznanlivo prikývol a pozrel na Scotta.
,,Môj popis znel nevinnosť v očiach dospelého. Všetci vieme, že tí najnevinnejší na celom svete sú deti. Takže som takpovediac hľadal niekoho kto má to niečo detské, nevinné v očiach. A našiel som Issaca Laheyho. Neviem to presne vystvetliť, ale jeho oči sú plné emócií. Preto som si vybral jeho." Vysvetlil a predostrel im fotky chalana s veľkými, šedými emóciami, z ktorých sálali emócie. Scott si dal na tom fakt záležať. Zachytil hnev, strach, nadšenie a zraniteľnosť v tých šedých očiach spôsob, ktorému sa nedalo konkurovať. Plus, pomáhal mu aj ten typický chlapčenský vzhľad so zvlnenými vlasmi, ktoré Issac mal. Po tomto sa všetci otočili naň ho a Derek im sebaisto predostrel svoje fotky. To že bol trošičku nervózny ohľadom ich názoru, nepotrebovali vedieť.
,,Ja som hľadal niekoho kto má príbeh vrytý do tváre. Ako iste viete, našiel som ho na poslednú chvíľu." Scott sa tomu mierne uškrnul, no Derek si ho nevšímal. Po stole rozložil vlastné fotky a všetci, už len nemo pozerali.
,,Toto je Stiles Stilinski. Objavil som ho náhodou, ale v momente kedy som ho uvidel, som jednoducho vedel, že je to on." Nechal tie slová znieť s hlbším významom a čakal čo mu povedia.
,,Derek, vedel som, že miluješ výzvy, ale toto? Musím uznať, že si sa prekonal." Poznamenal Boyd. V ruke držal fotku Stilesovej tváre, na ktorej bol natočený tak aby tá jazva bola vidieť a zároveň mohol venovať divákovi svoj opovržlivý pohľad.
,,Mne sa páčia jeho tetovania." Povedala Malía, ukazujúc na fotku bez trička.
,,Derek myslím, že si to vystihol." Zhodnotil Scott.
,,To my všetci." Odpovedal mu Derek. Všetci sa na seba usmiali a začali sa dohadovať na ďalšom fotení.
-----------------------------------------------
Stiles práve dával žrať svojej mačke, keď mu zazvonil mobil. Neznáme číslo ukazoval display.
,,Haló?" Zdvihol ho po štvrtom zazvonení.
,,Ahoj Stiles. Tu Derek. Môžeš hovoriť?" Ozvalo sa z druhej strany.
,,Hej, jasné." Odpovedal napochytro Stiles a oprel sa o kuchynský pult.
,,Dobre. Dnes som mal stretnutie so svojimi spolužiakmi a dohodli sme sa na ďalšom fotení, na ktoré by ste prišli všetci. Tí čo sme si vás vybrali. Túto sobotu môžeš?"
,,Hmmmm, túto sobotu? Počkaj pozrem sa do kalendára." Začal listovať na daný dátum: ,,Hej môžem. Mám voľno."
,,Super. Prídi tam kde minule. Ku mne domov." Stiles sa zamračil
,,Prečo k tebe?"
,,Lebo mám najväčší byt, kde sa dá dobre fotiť." Odpovedal bez zaváhania.
,,Aáááha..Bývaš tam sám?" Vyletelo z neho.
,,Áno. Prečo?"
,,Ja len-tak. Ten byt je naozaj veľký tak mi napadlo, či tam ešte niekto žije. Ja neviem spolubývajúci alebo priateľka. Vieš čo myslím nie?" Zakecal sa Stiles. S potešením na druhej strane počul ľahký smiech.
,,Viem čo myslíš a nie. Bývam tu sám. Žiadny spolubývajúci a rozhodne nie priateľka." Tomu sa Stiles ešte viac zadivil.
,,Rozhodne nie priateľka?" Zopakoval.
,,Rozhodne nie." Prisvedčil Derek. To mohlo znamenať veľa vecí.
,,Teda prídeš?" Chcel sa uistiť fotograf.
,,Hej, neboj, budem tam. Mám prísť doobeda?"
,,Áno." Jednoducho odpovedal Derek. Stiles len pretočil očami.
,,Fajn. Vidíme sa."
,,Už sa neviem dočkať." Rozlúčil sa Derek a zložil. Stiles hľadel na nemý mobil vo svojej ruke a pokrútil hlavou. Mal z toho všetkého zmiešané pocity, no jedným si bol istý. Toto bude ešte zaujímavé.
Dodatočne všetkým želám šťastný Nový rok! Hurá v útok! :D Nech sa vám darí a nech ste zdraví.
Vždy s úsmevom
WandaNezmar
STAI LEGGENDO
You Catch My Eye
FanfictionDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...