Ahojte! Nakoľko sa blíži leto čo znamená prázdniny, čo znamená čas na písanie tak som sa rozhodla pre vás prichystať prekvapenie v podobe malej súťaže. Je to veľmi jednoduché. Položím vám niekoľko otázok týkajúcich sa môjho príbehu You Catch My Eye, na ktoré by ste mohli poznať odpoveď a nejaké bonusové otázky o mne, ktoré nie sú povinné, no môžte tam získať body navyše (tie budete musieť hádať a najlepší odhad vyhráva). Za každú správnu odpoveď je jeden bod. Prvý traja z vás, ktorí získajú najväčší počet bodov do 30. júna sa stanú výhercami.
A čo je výhra?
Na vaše želanie napíšem nový príbeh s postavami z Teen Wolf, len podľa vašich predstáv. Ak chcete môže to byť pokojne aj niekto iný ako Stiles a Derek. To nechám na vás. Vy rozhodujete kto, kde, kedy a ako. Výhercov kontaktujem a tí mi potom napíšu ich želaný pár (alebo trojicu;), do akého prostredia ich mám zasadiť a čo by radi videli, aby sa medzi nimi stalo (vy viete čo myslím:D, veľa lásky!) Môže sa jednať aj o nejaký crossover, no jedna z hlavných postáv musí byť z Teen Wolf.
Odpovede mi prosím píšte do komentárov
Želám vám veľa šťastia
Súťažné otázky:
- Aké tetovanie má Stiles na pamiatku svojej mamy? (a ak napíšete kde ho má, získate pol boda navyše:)
- Kto bol Derekovým obľúbeným profesorom?
- Ako sa volá Stilesova mačka?
- Čo robil Stiles, keď ho Derek po prvýkrát uvidel? (tu môžte napísať dve bonusové veci, za ktoré môžte dokopy získať jeden celý bod)
-Aký je názov tetovacieho štúdia, v ktorom Stiles pracuje?
Bonusové otázky (nepovinné)
-Akú mám farbu vlasov?
- Na ktorý seriál sa toto leto teším najviac?
- Moje motto (ktoré som často písala na záver viacerých dielov vo všetkých svojich príbehoch)
WandaNezmar
YOU ARE READING
You Catch My Eye
FanfictionDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...