Na ďalšom fotení, ktorého sa Stiles zúčastnil, konečne po rokoch pátrania konečne našiel svojho komplica vo svete Marvel a DC. Tento raz bol fotografom Boyd a Stilesovým partnerom bola Erika. Stiles nemal absolútne tušenia ako to tú horu tmavých svalov napadlo, no Boyd ich zaviedol do obchodu s komixami. Stiles bol v siedmom nebi, no nečakal, že rovnako na tom bude aj Erika. Tá sa priam rozplývala nad replikou meča Johna Snowa. Čo ich dostalo do zapálenej diskusie kto má najväčšie právo na Železný trón. Erika lojálne držala palce rodu Starkou, konkrétne Johnovi, no Stiles sa zapeklito držal svojej Dračej kráľovny. Aspoň sa obaja zhodli, že ani jeden nemal rád Stannisa. S Červenou ženou to však bolo otázne. Ďalej prešli na tému Pána prsteňov a obaja s úsmevom zaspomínali na Orlanda Blooma s platinovými vlasmi. Stiles dokonca aj s trochu pozmeneným hlasom citoval Gimliho: ,,To sa aj tak ráta iba za jedného!" Erika vyprskla smiechom a obaja sa zviezli na zem. Chrbtami sa opreli o poličky a viedli bitky s hernými postavičkami Batmana a Supermana.
Po celý ten čas ich Boyd o dušu fotil a potmehúdsky sa usmieval za fotoaparátom. Ani raz im nič nepovedal, ani ich nenapomenul aby zmenili uhol postoja. Nechal ich voľne zapadnúť do prostredia, o ktorom tušil, že obaja budú milovať. Cítil triumf nad tým, že sa nemýlil. Tí dvaja vytvárali zaujímavé duo. Obaja s ostrými hranami, no každý iným spôsobom. Boyd bol neskutočne rád, že sa mu podarilo zachytiť moment, kedy ich nejaký iný komixový nadšenec vyrušil a vyjadril svoj názor, ktorý bol podľa ich výrazov úplne zlý. Zborovo naňho hodili vražedné pohľady, Stilesov vravel ,,Uberáš IQ celej štvrte" a Erikin ,,Strelím ti facku ja, alebo si ju dáš sám?"
Boyd mal dohodu s majiteľom obchodu, že tam môže prebiehať fotografovanie počas otváracích hodín. Boyd chcel mať v niektorých záberoch pozadie, ktoré sa hýbalo. Chcel aby jeho fotky odzrkadľovali statickosť Stilesa a Eriky, no dynamika ich prostredia. Myslel, že sa mu darilo dosť slušne.
Na konci fotografovania sa Stiles a Erika rozlúčili ako dlhoročný priatelia a sľúbili si, že si dajú raz prespávačku spolu s maratónom Supernaturalu. Stile sa stal Erikiným Batmanom a ona jeho Catwoman.
Boyd len krútil hlavou.
--------------------------------------------------------
Tetovací salón, v ktorom Stiles pacoval oslavoval deň svojho založenia. Bola to len malá oslava medzi zamestnancami a ich šéfom. Danny, ktorému salón patril, zaobstaral jedlo a nejaké to špeciálne pitie. Tradíciou týchto osláv bolo, že každý prítomný si na účet podniku musí niečo nechať urobiť. Piercing, tetovanie či vlasy. Kira vsadila na nový doplnok v podobe prevrátenej päťky za uchom. Bolo to malé a rýchle tetovanie a Stiles jej ho s radosťou spravil. Dannymu na tele tiež pribudlo nové tetovanie a úsmevom potom pomáhal Stilesovi s jeho tohtoročným novým vylepšením tela. Nechcel si nechať nafarbiť vlasy, nevedel či by to pri fotení nebol problém. Namiesto toho sa rozhodol pre špeciálnu kúru, ktorú Danny poskytoval doslova len vybranej klientele ( a to len preto, lebo to ako tetovací salón nemali mať čo v repertoári). Nebolo to nič extra, no Stiles sa momentálne necítil na niečo s trvalými následkami. A tak skončil na v Dannyho ,,jemných,, rukách a snažil sa nekričať príliš nahlas. Počas roka si dopriaval túto procedúru väčšinou iba na rozkroku. No čo? Mal rád, keď boli jeho gule hebké ako zamat. Teraz to však nebude iba jeho náradíčko, ale aj zvyšok tela. Svojím spoločníkom to nechcel priznať, no po celý čas myslel na to, ako sa ho bude Derek dotýkať tými svojími veľkými rukami po jeho teraz hebkej pokožke. Tieto myšlienky putovali do Stilesových nižších partií, no hocijaká trápna erekcia, ktorá mohla nastať zomrela s vytrhnutím ďalšej série chĺpkov. Niežeby Danny nebol zvyknutý na trápne momenty so Stilesom. Predsa len to bol Stiles, kto mu raz robil piercing na hlavičke penisu. Vtedy však ešte Danny netušil koľko si ho za to bude doberať, keď spoznal jeho priateľa Jacksona.
ESTÁS LEYENDO
You Catch My Eye
FanficDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...