Derek spolu s ostatnými hľadel na nástenku kde mali vystavené ich doterajšie zábery a musel uznať, že odviedli dobrý kus práce. To isté miesto, no iný model a štýl fotografovania vytváral pozoruhodný efekt, ktorý nútil človeka zastaviť a prizrieť sa bližšie. Issac na väčšine fotiek vyzeral ako stratené šteniatko, no jeho úsmev, keď bol v opklopení malých šteniatok, bol dych vyrážajúci. Plus na fotkách z policajnej stanice vyzeral s drzým úškrnom na perách tak trochu aj nebezpečne, čo bolo žiadaným kontrastom aký chceli dosiahnuť. Erika mala na väčšine fotiek dravý úsmev alebo výraz odovzdaného bojovníka keď sedela na nemocničnom lôžku. Boyd mal veľký cit pre detail a bolo to vidieť na snímkach zameraných na črty Erikinej tváre. Malíi sa zas podarilo zachytiť Lýdiu ako vílu z iného sveta. To dievča na každej fotke vyzeralo akoby vystupovalo z nejakej nadprirodzenej sféry. Hľadela na veci ako na hádanku, ktorú už dávno rozlúštila. Stiles naopak vyzeral ako hádanka sama o sebe. Derek ani netušil ako, no podarilo sa mu nemožné. Vystihol ,,Príbeh vrytý do tváre" so Stilesom nad svoje očakávania. Zo Stilesovho postoja, výrazu alebo samotného pohľadu vyžarovalo niečo jedinečné, čo nútilo Dereka obdivovať vlastnú prácu.
,,Pamätáš si ako som nazval Stilinskiho tvojou výzvou?" ozval sa Boyd a pozrel priamo na Dereka. Ten prikývol a Boyd ukázal prstom na jednu z fotiek. Bola to jedna z tých čo urobil v nemocnici. Stiles na nej kľačal opretý o stenu a so zaklonenou hlavou pozeral hore. Jeho tvár bola prázdna, no v očiach sa mu ligotali slzy.
,,Tu výzvu si na plnej čiare pokoril," povedal mu s uznaním. Bez toho aby si to nejak uvedomil, podvedome vystrel ramená a mierne vypel hruď.
,,Dobre všetci. Myslím, že sme prvú fázu nášho projektu zvládli. Myslím, že môžme začať s ďalším krokom," prehovoril Scott. Všetci súhlasne prikývli. Už sa o tomto bavili aj predtým a zhodli sa na ďalšom postupe. Doteraz si modely vyberali svoje prirodzené prostredie. No nakoľko mal každý fotograf šancu svojho modela lepšie spoznať, rozhodlo sa že podľa vlastného usúdenia, každý vyberie svojmu modelovi nové prostredie. Miesto kam by jeho osobnosť pasovala alebo tam nejako inak zapadal. Tuto dostali všetci tak trochu voľnú ruku, aby to čo najlepšie vystihli svoj cieľ. Plus pri tomto fotení sa na tom mieste nebudú fotiť všetci. Buď to bude sólovka alebo si fotograf zavolá druhého modela. Derek už vopred vedel, že urobí pár snímkov, na ktorých budú Stiles a Lýdia spolu. Boli tak rozdielni a zároveň podobní, že si bol istý, že fotky ich dvoch spolu budú vyzerať jedinečne. Tušil, že Scott mal podobné plány s Issacom a Erikou.
Ešte sa potom chvíľu dohadovali a dolaďovali detaily. Derek si bol istý, že ich práca bude mať úspech.
--------------------------------------------------------------------------
Stiles sedel za recepčným pultom a ceruzkou si robil náčrt tetovania na zakázku. Chalan chcel niečo na motívy Avengers a Stiles bol viac ako šťastný, že mu Kira prenechala túto prácu. Krútila očami, keď Stiles nadšene zajasal z toho, že bude mať možnosť na niekoho pokožke naveky zvečniť Tonyho Starka. Práve si skicoval natiahnutý Hawkeyho luk, keď mu zazvonil mobil. Vytiahol mobil z vrecka a pozrel na číslo volajúceho, ktoré nepoznal. So zamračením hovor prijal.
,,Haló?"
,,Ahoj Stiles. Čo robíš?" ozval sa sladký a dobre známy hlas z druhej strany.
,,Odkiaľ máš moje číslo Lýdia?" zaskočene sa ozval. Dobre, možno to trošku hral.
,,Stilesi, prosím ťa," zatiahla otrávene, že ako sa na takú blbosť môže vôbec pýtať. Stiles len pokrútil hlavou, no usmieval sa keď odpovedal.
YOU ARE READING
You Catch My Eye
FanfictionDerek Hale študuje na vysokej škole fotografiu a so spolužiakmi pracuje na svojej záverečnej práci. K tomu však potrebuje modela a to nie hocijakého. Stiles Stilinski pracuje v tetovacom štúdiu. Jeho telo je rovnako pokryté čiernymi obrazcami ako je...