17.

1K 84 3
                                    

Dzisiaj gdy wstałam rano,przyszykowałam dla wszystkich śniadanie, przewinęłam Jasia a po śniadaniu Patryk miał dla mnie niespodziankę.

Szliśmy przez dłuższy czas niedaleko parku i nagle skręciliśmy w znaną już mi dróżke . Już wiedziałam gdzie idziemy. Po chwili moim oczom ukazała mi się znajoma już łąka.
Usiedliśmy na trawie i po 10 minutach rozmowy wygupialiśmy się jak za dawnych lat. Siedzieliśmy tak przez prawie godzinę a potem poszliśmy po Jasia i wróciliśmy do naszego mieszkania.Resztę dnia spedziliśmy na oglądaniu filmów i zabawy z naszym synkiem.
*******************
Wstałam rano tak o 10 i poszłam do łazienki się ogarnąć. Naszykowałam śniadanie sobie i patrykowi a gdy mój książę wstał,grzecznie zjadł ze mną śniadanko.

Później patryk zniknął na resztę dnia,nie odbierał telefonów, nie dawał znaków życia. Martwiłam się o niego. Dlaczego nie odbierał ani nie dawał znaku życia? Coraz bardziej mnie to nie pokoiło. Wysłałam mu sms:

Patrycja
Skarbie gdzie jesteś i czemu nie odbierasz? Martwie się.

Patryk
Nie martw się. Będę wieczorem. Mam dla ciebie niespodziankę.

Niespodziankę? Co on znowu kombinuje? Poszłam do Jasia który zaczął płakać i go uspokoiłam.

Umowiłam się dziewczynami i całe popołudnie spędziłam z nimi. Wieczorem wrócił ładnie ubrany Patryk, przywitał się ze mną i powiedział że zaraz wychodzimy.

-A co z dzieckiem?

-Martyna się nim zajmie...

-No dobrze...

Po 20 minutach jazdy nie wiem dokąd, dotarliśmy na miejsce. To była restauracja. Przepiękną restauracja. Gdy weszliśmy do środka,byłam w szoku. Było przepięknie. Usiadliśmy przy jednym ze stolików i zaczęliśmy przeglądać menu. Gdy się zdecydowaliśmy,kelner przyjął od nas zamówienie. Czułam się dziwnie bo Patryk nigdy nie zapraszał mnie do restauracji tym bardziej tak eleganckiej. Najpierw kelner przyniósł wino a później dania.
Nagle Patryk wziął mą dłoń i powiedział:

-Skarbie musimy porozmawiać...

-Tak,słucham cię...

-Kochanie nadszedł czas, abym udowodnił, że jesteś dla mnie najważniejsza. Mówiłem Ci już, że Ciebie kocham i że jesteś dla mnie najważniejsza.Dzisiaj udowodnie Ci to w taki sposób, że nie bedziesz miała żadnych wątpliwości- wyciągnął pudełko z kieszeni,ukleknął przedemną i spytał- Zostaniesz moją żoną?
******************
Chciałam przypomnieć że niestety zbliżamy się do końca, jeszcze kilka rozdziałów,epilog i koniec. Mam w planach napisać "Zakochać się 1&2 - Świat Patryka". Jeszcze dokładnie nie wiem jak to będzie wyglądać ale mam już pomysł. Jeśli chodzi o ten rozdział to nie wiem czy nie jest on trochę za krótki. Mam nadzieje że rozdział się podobał. Dziękuje i zapraszam do dalszej lektury.

Ps. Zostawcie coś po sobie...

Zakochać się IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz