Wrociłam do domu zmęczona z nadzieją że pójde prosto do łóżka spać. Niestety myliłam się. To rzeczywistości przywróciło mnie...chwila, szczekanie psa?!
Nagle z salonu wybiegł mały, biały piesek rasy West highland white terrier. Po chwili wyszedł też Patryk trzymający Jasia na rękach.
-Hej kochanie...
-Cześć
-Mamy nowego domownika. Poznaj fifi
-Fifi?
-Tak. To suczka.
-Czyli od teraz mamy psa?
-Tak kochanie. Nie cieszysz się?
-Ciesze ale nie myślałam że kiedykolwiek będę miała psa. Zawsze chciałam mieć psa.
-I już go masz.
Podeszłam do Patryka, wziąłam Jasia na ręce i pocałowałam mojego narzeczonego.
-Kocham cię
-Ja ciebie też
*********************
Dzisiaj mam przymiarkę sukni ślubnej. Szybko założyłam leginsy i czarną bluzkę a potem poszłam zrobić śniadanie. Patryk zniknął z samego rana więc byłam sama z Jasiem. Po śniadaniu od razu ruszyłam do salonu.
________________________
-Nie ta sukienka jest za duża. Normalnie w niej pływasz!-oznajmiła Martyna.Poszłam do przymierzalni i założyłam kolejną suknie. To chyba 20 suknia którą dzisiaj przymierzam. Martyna była moim doradcą w sprawie sukni.
Założyłam piękną białą suknię z ramiączkami,halką i koronkami. Suknia sięgała aż do podłogi i była cudowna.Rozpuściłam koka i zdjęłam szpilki od których już mnie nogi bolały.-Wow! Wyglądasz...Wow!
-No co? Dobrze czy źle?
-Nieziemsko!!! Gdybyś podlokowała trochę włosy, założyła szpilki,lekko się umalowała i założyła welon...byłabyś normalnie gotowa do ślubu. Wyglądasz cudnie!! Kupujemy bez gadania!
-A wiesz chociaż ile kosztuje?
-Yy no nie...
Spojrzałam na cenę. O boże!
-1000zł za suknie?!
-Nie ważne. Taki dzień jest raz w życiu kobieto! Kupujemy i koniec.
Kupiłyśmy jeszcze białe śliczne szpilki,welon i na koniec Martyna się upadła by wejść do sklepu z bielizną.
-Musisz mieć seksowną bieliznę na noc poślubną. Zrobisz niespodziankę patrykowi.
Martynie spodobała się taka jedna biała bielizna z koronką więc kazała mi ją przymierzyć.
-Super wygladasz! Na pewno Patryk to potwierdzi.
Zaśmiałam się i wróciłam do przebieralni.
Wróciłam do domu obładowana zakupami,przewinęłam i nakarmiłam Jasia i na koniec położyłam go spać. Zmęczona poszłam do sypialni,położyłam się na łóżku i po chwili usnęłam.
**********************
Mam nadzieje że rozdział się podobał. Zostawcie coś po sobie. Dziękuje i zapraszam do dalszej lektury.
CZYTASZ
Zakochać się II
Novela JuvenilCzy miłość może przetrwać jeśli brak zaufania ? Druga część serii „Zakochać się" . Patryk i patrycja po wielu przejściach są znów razem...ale czy napewno? Co się wydarzy jeśli w życiu patrycji pojawi się adrian a na drodze patryka stanie po raz k...