Na een beetje pushen, en wat hulp van Levi, heb ik kunnen regelen dat ik een week vrij krijg zodat ik mijn zo genaamde 'stervende tante' kan opzoeken. Ik pak een grote koffer met mijn beste kleren in, met hulp van Cat. Na twee keer overstappen en een uren lang vlucht, land ik eindelijk in Engeland.
Dus, als ik uit het vliegtuig ben en mijn koffers heb, was ik van plan om een menigte gillende meisjes te volgen en zo Calum en Luke te vinden, maar als ik uitstap, is het stil.
mae: zijn jullie er?
daddy long legs: ja:)
palum: we verstoppen ons in de jongens wc, kom hier heen.
mae: eeh, ieuw
mae: er zijn hier duizend wc's, welke?
palum: ik draag een roze hoodie, sportbroekje en ray bans.
Ik kijk om me heen en ben op zoek naar een roze hoodie.
Er zijn alleen 15 roze hoodies.
mae: er zijn heel veel roze hoodies.
daddy long legs: we zijn bij een fontein.
mae: fuck you Luke.
Ik hoor rennende voetstappen achter me
"Mae!"
Ik draai me in paniek om, tot ik zie dat het een van mijn beste vrienden is.
"Lu-" begin ik als ik de lange gek zie. Maar hij slaat zijn armen om me heen dus ik kan zijn naam niet goed uitspreken.
Ik probeer niet te gillen, want laten we het toegeven. We zijn allemaal op zijn minst een keer een Luke-girl geweest.
Een paar seconde later komt er nog een paar armen om me heen. Ik zie vaag een roze kleur dus ik ga er van uit dat het Calum is.
"Dit gebeurt echt toch?" mompel ik in lukes shirt.
"Dat hebben we echt te vaak gehoord."zegt Calum.
"Dit is zo cool." zeg ik als ik ze los laat. Ik herken Dave ergens achter in. Ik lach naar hem en hij knikt terug.
"We moeten gaan." fluisterd Calum. Ik hoor een meisje naast ons gillen.
"Oh mijn hemel. Is dat Luke Hemmings!"
"Rennen!"
---
CALUM POV
"Dus hij is in zijn hotelkamer nu?" vraagt mae nerveus, ze plukt zenuwachtig aan de uiteinde van de mouwen van Mike's flannel.
"Ja." zegt Luke en ik knik, terwijl ik haar koffer meesleep. Ik wijs naar een deur.
"Daar is hij nu." knik ik, ik zie dat haar gezicht wit word .
Haar gezichtsuitdrukking gaat van nerveus en wit, naar blij met roze wangen. Het is schattig, voor even was ik jaloers op Michael dat hij zo iemand heeft als Mae.
"Ik kan niet wachten om hem te zien."mompelt ze. Luke rolt met zijn ogen.
"We moeten gaan voorda-"
We horen dat de deur word open gedaan en Mae begint zichtbaar te trillen. We worden een beetje paniekerig.
Zonder na te denken, duw ik haar door de deur ernaast.
"Hey."zeg ik als Michael de deur opent, hij lacht als zijn ogen de grote paarse koffer achter me zien.
oeps.
"Eh." Michael wrijft met zijn hand in zijn nek. "Van wie is dat?"
"Eh.."
"Cal heeft een nieuwe koffer." zegt Luke, ik geef hem een boze blik. Hij haalt zijn schouders op en ik zucht.
"Dus je hebt een paarse koffer."lacht Michael
"Hey, niet zo discriminerend, hij is cool."
Mae staat echt bij me in het krijt
"Eh.. Oke." zegt hij, Luke laat een lachje horen. "Willen jullie fifa spelen?"
"Dat vraag je serieus nog?" lacht Luke. Ik grijp Mae's koffer bij het handvat.
"Ik ben me." zeg ik, ik draai me om en loop naar mijn kamer.
"Gast, het is 7 uur in de ochtend."
"Jetlag." zeg ik schouderophalend. Michael knijpt zijn ogen lichtjes dicht.
"Oke."
"Ik kom later wel, nog heel even slapen."
"Fifa!" roept Luke hyper. Hij duwt Michael de kamer binnen en ik zucht. Mae doet de deur open en pakt mijn arm, trekt me naar binnen.
"Wow, niet zo ruig." knipoog ik naat haar.
"Je hebt me een random kamer binnen geduwt!" zegt ze. Ik schud mijn hoofd.
"Fout. Dit is de kamer van Luke en mij."
"Jij hebt zo veel geluk dat het niet gewoon een random kamer was." zegt ze, ze gaat zitten op het bed met haar armen overelkaar.
"Kom op, dit word de beste vakantie van je leven. Wat wil je allemaal-"
Ik stop met praten als ik zie dat Mae is gaan liggen slapen, haar mond een beetje open en heel zachtjes snurkt.
---
JE LEEST
catfish
Fanfiction"Misschien is ze een van die mensen, hoe heten die ook alweer... een catfish? zegt hij, half lachend. "Zo'n type is ze niet" Mae is een onschuldigdige fan van 5 seconds of summer, totdat Michael contact met haar zoekt en haar onzekerheden een rol g...